• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cantonigros fa 17 anys 2 setmanes #36775

ens agradaria anar-hi, perque estem una mica cremats de platja, si algu hi ha anat em podria dir que tal es?,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Cantonigros fa 17 anys 2 setmanes #36786

Es veu que no has llegit el fil que hi ha més abaix. Nosaltres hi hem anat unes quantes vegades. A nosaltres ens agraden sobretot les danses i per això anem el dissabte. És molt entranyable i el marc rural és incomparable. Ideal per a melòmans.

Re:Cantonigros fa 17 anys 2 setmanes #36790

Ah, perdona, si que l'havia vist, pero volia que algu em donés mes informació, com la que ja m'has donat ara.
Moltes gracies .

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Bretaña, Normandía i París +

Durante un año he estado leyendo los relatos de los compañeros caravanistas y autocaravanistas en sus diferentes viajes, esta vez, y como apoyo a aquellos que se han molestado en Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12