• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:Per què no fem de la trobada Relax UN CLASIC? fa 13 anys 9 mesos #37008

Mirant el tema camping, al Camping les Palmeras de Tarragona he trobat aquesta web d'una empresa que esta a peu de platja al mateix camping i organitza activitats per els mes atrevits.

www.windsurftarragona.com/ca/cursos_i_activitats.php
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.

Re:Per què no fem de la trobada Relax UN CLASIC? fa 13 anys 9 mesos #37033

.

Re:FEM DE LA TROBADA RELAX UN CLASIC? AL SETEMBRE fa 13 anys 9 mesos #37040

hola, sóc nova aquí, encara que sóc viatgera d'autocaravana practicament desde que anava amb paquet ( els meus pares són molt campistes), gràcies a ells conec mig món (encara em falta l'altra meitat), amb el meu home vam anar de lluna de mel amb l'autocaravana a Noruega i ara vaig amb els dos fills petits aon puc, ja que la seva edat no em permeteix anar molt lluny, però tot arribarà... aquest estiu hem fet uns dies per França Gavarnie- Cauterets etc. ens ha meravellat el preparats que estan a França amb els autocaravanistes.
Bé despres de la meva presentació us diré que els càmpings que estan molt bé per Setembre amb el xeque Càmping són la Cambrils Park com a complex de relax, piscines espectaculars, instal'lacions perfectes i torre del sol com a platja es millor, però la piscina depen aon et posen cau una mica lluny i passa el tren per la meitat del càmping, les instal'lacions també són molt bones i fan activitats pels nens als dos càmpings.
Al Estel platja també diuen que esta força bé encara que no hem anat nosaltres personalment, al de Puigcerdà sí i s'esta perfecte encara que no és tan espectacular com els altres.

Re:FEM DE LA TROBADA RELAX UN CLASIC? AL SETEMBRE fa 13 anys 9 mesos #37102

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Ripoll i Camprodon, la ruta del ferro +

Aquest cap de setmana hem aprofitat que no teníem els nens per fer la Ruta del ferro amb bicicleta i visitar els 3 monestirs de la contrada. El de Ripoll, Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12