• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35440

Hola a tots.
Aquets dies vam estar al camping Tamarit i un dels dies que feia molt de vent , ens va caure una branca d'un arbre sobre el toldo amb la mala sort que la branca ens va foradar el toldo. El forat no es molt gran , farà uns 4 cm de llarg i el tall es net.
Ho voldria passar per l'assegurança però hauré de pagar la franquicia i per tant no em sortirà bé. Jo voldria arreglar-m'ho jo amb algún "parche" i una cola especial. Tenim toldo de plàstic , tipus "ule". Algú em podria ajudar una mica , especificant qui tipus de cola , quin tipus de plàstic i com ho puc fer perqque em quedi bé?

Moltes gracies a tots!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35443

Quina mala sort,jo trucaria als de la casa INACA i els i comentaria segur que ells tenen algu per reparar i aixi t'asegures que quedi be.ENS VEIEM.

Re:TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35445

Gracies. Em dius casa INACA? em podries dir qui són i on els puc trovar?

Re:TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35446

Inaca es una marca d'avances de caravana pero a mes es el distribuidor de FIAMMA a Espanya i jo crec que ells han de saber com reparar un toldo.ENS VEIEM.
www.inaca.com

Last edit: per MEGA.

Re:TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35467

Prueba en una casa de las que arreglan toldos de camiones ,hay una en Barbera junto a los mozos,los de camion un agujero como ese lo arreglan en cinco minutos y no vale mas de 20 €, van termosoldados,con un decapador ,como un secador de pelo .
Me parece que se llaman Toldos Barbera,y lo arregan al instante ,al menos los de los camiones que son un poco mas fuertes pero no mucho.
Saludos Amador

Re:TOLDO TRENCAT fa 14 anys 1 mes #35468

Muchisimas gracias Amamdor.He tomado nota y me acercaré a Barberà.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Països Baixos +

Diari de viatge als Països Baixos, del 5 al 21 d’Agost de 2006, escrit sobre la marxa. Viatgem l’Imma, el Xavi i la Irene (8 anys) en una camper Marco Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois +

Destí: Parc Natural de l'Alt Languedoc i el Minervois Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les illes Highlands d'Escòcia +

No tardamos en ver los famosos acantilados blancos de Dover (es nuestra primera vez, la anterior viajamos por el Eurotunnel de noche). Su brillo casi deslumbra. No parecía posible, pero Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12