• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34404

Ens falta una ac, que volgui venir amb nosaltres al Marroc aquesta setmana santa per portar material solidari a unes ONgs, a Chauen, Erford i Merzouga, a part de esser un viatje solidari visitarem Fez,el bosc de cedres, el dessert amb 4x4 i camells, Marrakesh, etc.

Som Amparo i Alex i si voleu venir enveu un privat.

Gracies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34405

Amparo, Alex, el del Marroc és un viatge que tenim pendent per a una època poc calorosa.
Però aquest any per Setmana Santa només tenim els 4 dies festius.
Disfruteu del viatge, gràcies per l'oferiment!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34410

Un bonic viatge amb unes estupenmdes intencions.
Nosaltres, en principi, el tenim previst per l´any que bé. setim no poder acompanyar-vos.
Ja ens explicareu l´experiència.
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34414

Gràcies per la convidada,el que feu es lloable i a mi m'encantaria fer aquest viatge amb altre gent i a més portant solidaritat a aquells que ho necessitin,però igual que la Matrix nosaltres només tenim els dies festius.
Sort i bon viatge.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Last edit: per Jepi.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34418

Gracies a tots per les vostre respostes, aquest any es el segon que participem i la veritat, els que no hi heu estat, us o recomanem de tot cor, las cares dels nens quan reben el material solidari ho diuen tot, tant a les escoles com a les poblacions que hi repartim.

Esperem trobar uns companys mes amb ac, per poder baixar tot el que tenim, que es molt.

Una abraçada a tots.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34420

Hola, Alex i Amparo ...
... Ja sabeu que de tot cor ens agradaria poder acompanyar-vos de nou en aquesta tasca solidaria, però aquest anys ens és totalment imposible.

Us desitgem que trobeu algú més que os ajudi a portar tot el matarial que heu anat recollint al llarg de tot l'any, i que tot aquest esforç es vegi recompensat amb els somriures dels infants.

Una forta abraçada.

Ramon i Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34485

No pot venir ningu????

El viatje crec que no es pot considerar molt car, mes o menys 1.200 eur de cost total per 10 dies d´aventures i solidaritat per una ac y tres persones.Tenim l´experiencia de l´any passat i fem la mateixa ruta, vinga animeu-vos....no us apenadireu ( disculpeu el meu catala ronic).

Salutacions
Alex

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34587

Hola Alex, la veritat es que m'encantaria podr venir amb voslatres, pero no tenim els 10 dies i ara es una situació molt complicada. Jo conec el Marroc (no d'hotel, vaig fer una feina d'ensenyament molt curteta allà) pero la meva familia no i ... em sap tant greu no poder aprofitar una ocasió aixi pr anar-hi amb la familia i amb la tasca afegida que porteu a terme. Però esperarem a un altre edició ... sort

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34670

Ara hem vist aquest fil i.... pensem.... perquè no...:huh:
Disposem des del dia 4 (peró tenint en compte que el diumenge dia 5 dem arç és el ram, tortells,... tenim una nena de 6 anys que té padrins..).
És a dir, millor des del dia 6 fins el 13 de març (ambdós inclosos) per poder fer el viatge.
Anar al Marroc i a més fer un servei al seu poble,... pq no... podria ser un viatge que tenim pendent i ara potser seria l'ocasió...
Em queda pendent que el gerent de la meva empresa durant aquesta setmana m'acabi de confirmar la setmana,.. peró... quasi bé podeu comptar amb nosaltres per fer aquest viatge, si us sembla bé.
Sempre hem viatjat cap a Europa (Itàlia, Croàcia, República Txeca, Hungria, mai cap a Africa i seria una ocasió fantàstica per acompanyar-vos...
Per cert,.. tenim els passaports vigents;-) quan marxem??:whistle:

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34680

Bon dia Correcitys,

Et comento el Alex a tingut problemes a la feina i no pot anar,
nosaltres seguirem amb el viatge, que amb tanta il.lusió a preparat Alex i la Amparo, el tema de les dates, lo opció era marxar el dia 2 Dijous a la tarda.Per poder arriba el divendres a la tarda per agafar el ferry.
Volem arribar el desert i no tenim gaires dies.
Per qualsevol aclaració en por trucar el telf. 620877735 o enviarme un email a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. .
Jo vaig amb 2 nens de 6 i 4 anyets.

Una abraçada
Josep i Mònica desde Igualada

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34685

Hola Jepmon.

Suposo que l'Amparo i el Alex ja us hauran fet arribar el recorregut. Si vols et puc enviar el dossier que vaig preparar pel viatge de l'any passat; crec que està força detallat en quan a ruta, tràmits i visites turístiques, tot i que no hi son cap dels actuals contactes que ha fet L'Amparo per deixar el material.

Desitjo de tot cor que pogueu seguir amb el projecte, encara que sense ells, mai serà el mateix.

Salutacions.

Neus
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34688

Hola Neus, és una llàstima que l'Amparo i l'Àlex no puguin acompanyar-nos, però, tot i que ells ens donaran tota la informació que tenen, tot el que puguem recollir ens ajudarà a poder organitzar millor la ruta, per tant si ens ho pots facilitar t'ho agrairem. M'ho pots enviar per mail o prefereixes que t'ho passem a recollir allà on vulguis?

Estem en contacte,

Josep Monclús
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Tel.620.87.77.35

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34690

fina ha escrit:

Hola Alex, la veritat es que m'encantaria podr venir amb voslatres, pero no tenim els 10 dies i ara es una situació molt complicada. Jo conec el Marroc (no d'hotel, vaig fer una feina d'ensenyament molt curteta allà) pero la meva familia no i ... em sap tant greu no poder aprofitar una ocasió aixi pr anar-hi amb la familia i amb la tasca afegida que porteu a terme. Però esperarem a un altre edició ... sort

Hola Fina, gracies per el privat i per els anims que ens dones....igualment os desitjo el millor a vosaltres, veig que parlem del mateix.
Mes endavant seria un plaer anar amb vosaltres al Marroc, veig que ja el coneixes i coincidiras en que es un pais maravellos i una gent estupenda.

Jepmon.
Nosaltres ja tenim la cronica del viatje de la Neus, ja te la pasarem.
Podem fer un altre trobada a casa amb els nous components, i os denem tota mena de documentació .

Salutacions a tots.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34697

Bé, tornem a ser aqui,.. hem llegit que voleu marxar el dijous dia 2.:(
La Gemma és mestre, i fins el divendres dia 3 a les 5 de la tarda treballa,... no hi ha cap possibilitat per agafar algun ferry nosaltres el diumenge dia 5 i trobar-nos a algun lloc?
Bé, demà ens parlem,...
Fer un viatge així i a més poder col.laborar amb una ONG, ens agrada molt aquesta idea...:)
Per la tornada nosaltres comencem a treballar el dimarts dia 14 d'abril, així doncs,... aquesta vegada de dies ja en tenim...

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34747

Hola Correcitys, truca al Jepmon sisplau ( trobaras el telefon en aquest fil ( Josep Monclus ), volem fer una trobada a casa nostre Sta.Maria Martorelles prop de Mollet del Valles i parlar de tots el temes.
No crec que tinguis problemes en quedar a Fez, per exemple, i baixar junts despres cap al desert a Merzouga, pero el que crec es que hauries de parlar amb ell o venir a casa aquest cap de setmana.

Salutacions

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34769

D'acord,... demà ens truquem i quedem pel cap de setmana,.. encara que tan dissabte com diumenge tenim dinars de compromís. No sé quan us trobeu, per nosaltres ens aniria bé el dissabte tarda, per exemple. Ja que el dinar del diumenge és la Festa de la VEllesa del poble i segggguuur que aquest dinar s'allarga,..;-)
Fins demà,

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34775

HOla correcitys, en Jepmon em va dir ahir a la nit que t´havia trucat prono va aconseguir parlar amb tu.Semble que aquest cap de setmana no pot ser, i crec que volia fer una reunió dema dimecres 18 a la tarda, cap a les 6 a casa meva.

Queda amb ell, sisplau.
Gracies.

Re:QUI VOL VENIR AMB NOSALTRES AL MARROC? fa 14 anys 2 mesos #34816

Amb en Jepmon ja hi he parlat aquest vespre, i.. demà a la tarda no podré reunir-me amb vosaltres :( ja que treballo fins a les 8 del vespre i llavors tot sortint he d'assistir a una reunió que ja tenir programada i no puc aplaçar :(
Espero poder quedar properament amb Jepmon per iniciar els tràmits i consensuar el viatge amb tota la resta de gent...;-)
Ens fa il.lusió poder compartir un viatge doble amb tots vosaltres (Amparoialex em sap greu que no pogueu venir aquesta vegada...)

Last edit: per Correcitys.
  • Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Sicília +

Inicialment havíem pensat en Sicília com un destí d'hivern. Vam estar indagant possibles combinacions de ferris i llocs per visitar i, conforme anàvem tenint dades, vam comprendre que els deu Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12