Benvingut,
Convidat/da
|
|
Apunta apunta, que hace muchísimo que no vemos a muchos de los estais apuntados... ¡y tenemos unas ganas de volver a veros increibles!
![]() ![]() Labrit, 2 adultos + Gos en cv. No nos hacen falta camping cheque ya que tenemos la gold card. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola labrit, ¿tu por aqui? nos veremos pronto
|
|
mar-mar ha escrit:
¡Hola María!, la verdad es que hacía siglos que no entraba, y me encuentro con esta kedada tan irresistible, además ¡por fin! os veremos, que hace muchísimo que no nos encontramos y se os echa de menos. |
|
gracias, que cumplida
|
|
Bueno de los cuatro cheques que me sobran.....
-1 para Neus -2 para pepiyoli -1 ¿? me sobra uno si alguien lo necesita que lo diga. Neus y pepiyoli confirmar que lo quereis y os lo guardo vale? Saludos. |
|
Gordis05 ha escrit:
Gracias Diego, cuento con el cámping-cheque. LLegaremos el sábado por la mañana. Saludos. ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Bon dia
Encara estem a temp per a apuntar-nos??? |
|
hola , gordis nosotros tambien necesitamos cheques, si no os importa me apunto ese que os sobra .... bueno si estamos a tiempo.
Si a alguien le sobra otro cheque,sera bien recibido ![]() besotes a todos mària |
|
matrix, la llista l'actualitses tu o ho fa cadascun ??
salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|
|
TORTUGUETA, la Marta esta de viatge, arribara el 15 despres de passar per la trobada "postvacional" qu'es fa a webcampiste
|
|
Gordis05,
Gracies, si us comfimho els xecs Records |
|
Hola,
De part nostre vindrà una parella amb caravana desde Malgrat: Culet: 2 Adults + 2 gossos en CV És possible que al final no vinguin depenent de la feina, però els hi agradaria poder conèixer-us. |
|
De bou actualitzo llista per facilitar:
1. Matrix/Homer. 2 adults i 2 joves (15, 12) 2. Jave4. 2 adults 2 joves (15, 12) 3. Los Pacos.2 adults 4. Neus, 2 adults. 5. Arizona, 2 adults. 6. Willi, 2 adults i 2 nenes (7 i 27 mesos) 7. Hellinero, 2 adults 8. gordis, 2 adultos un jove (12) i un nen (2) 9. CArlyna, 2 adults una nena (11) 10.Mirypaco, 2 adults 1 nen (4) 11.Payvi, 2 adults. 12.Tiramillas, 2 adults i 2 joves (15, 12) 13.Pepiyoli, 2 adults, un jove (12)i un nen(5) 14.Mar-mar, 2 adults 15.Ross, 2 dults 16.Raboga, 2 adults i 2 adolescents (15, 12) 17. Genoveva, 2 adults. A PARTIR DE LA MARXA DE MATRIX I HOMER: 18. CLANMAYO, 2 adults i 2 nenes (8 i 6 anys) 19. TORTUGUETA: 2 adults + 1 nena (9 anys) 20. DIDI: 2 adults 21. SMITH: 2 adults + 1 nena 22. LaBrit: 2 adults + gos 23. Culet: 2 adults+2 gossos Crec que no em deixo a ningú, si veieu cap errada, digueu. Per ara resten 7 plaçes, SMITH, esteu dintre, cap problema. |
|
Smith ha escrit:
Esteu apuntats, ens veiem, ja tinc ganes. |
|
Al final hem modificat els plans,apunteu:
MEGA 2 adults 1 nen 1 cv MEGA (pares) 2 adults 1 camper Arribarem disabte al mati.Algu te un camping cheque pel meu pare????????????????????ENS VEIEM AVIAT. |
|
Ostres, qué bè!!!!!!!
A veure, si voleu, pregunto lo dels xecs. Mecessito que em digueu entre avui i demà a la nit qui necessita i quants, jo trucaré el dilluns i parlarè amb el noi, i sobretot li preguntarè quan els tindrem, a veure si arrivem a temps. Jo no necessito, però si no m' equivoco necessiteu: Smith Mega Arizona Culet Digueu-me quants per cap. De nou actualitzo llista per facilitar tasca a la Matrix: 1. Matrix/Homer. 2 adults i 2 joves (15, 12) 2. Jave4. 2 adults 2 joves (15, 12) 3. Los Pacos.2 adults 4. Neus, 2 adults. 5. Arizona, 2 adults. 6. Willi, 2 adults i 2 nenes (7 i 27 mesos) 7. Hellinero, 2 adults 8. gordis, 2 adultos un jove (12) i un nen (2) 9. CArlyna, 2 adults una nena (11) 10.Mirypaco, 2 adults 1 nen (4) 11.Payvi, 2 adults. 12.Tiramillas, 2 adults i 2 joves (15, 12) 13.Pepiyoli, 2 adults, un jove (12)i un nen(5) 14.Mar-mar, 2 adults 15.Ross, 2 dults 16.Raboga, 2 adults i 2 adolescents (15, 12) 17. Genoveva, 2 adults. A PARTIR DE LA MARXA DE MATRIX I HOMER: 18. CLANMAYO, 2 adults i 2 nenes (8 i 6 anys) 19. TORTUGUETA: 2 adults + 1 nena (9 anys) 20. DIDI: 2 adults 21. SMITH: 2 adults + 1 nena 22. LaBrit: 2 adults + gos 23. Culet: 2 adults+2 gossos 24. MEGA 2 adults 1 nen 1 cv 25. MEGA (pares) 2 adults 1 camper Per cert, el diumenge convidarem a cava, tenim algo que cel.lebrar. ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per mire.
|
|
El meu pare en necesita 1 pero si li demanes 3 ja en tindra per la KDD TERMAL.Hem celebrat el vostre aniversari,hem celebrat el bateig de la biniiimaaar,que falta??????????? no fotis que estas prenyada.no nooooooo.Bueno ja ho veurem,quina intriga,que sera??????ENS VEIEM MOLT AVIAT.
|
|
QUE SERA???????QUE SERAAAAAAAAAA??????
|
|
QUE ES ?????????? QUE ES ????????????? QUES ES ??????????'
Si sigo preguntando me lo diras ???? eh ??? eh ???? eh ???? QUE ES ????????? QUE ES?????????? QUE ES ????????? Bueno como no me lo diras , te contesto yo a otra cosa , nosotros necesitariamos 2 para esta kdd , creo que los gordis tienen algunos de sobra , y les hemos pedido pero no se si me han contestado en privado , el correo es cosa de Jaume y lo cierto es que yo no lo miro casi nunca , si pides , pues eso que yo me pido 2 , y ........ si insisto me lo diras ![]() besotes muack mària |
|
Miriam.
deman-em 2 xecs. Tinc demanada la gold Card pero no se si arribara a Temps. salut <div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>
|