|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Paco rectifico, creo que si vas a tener suerte, ocho minutos y nos cascais dos :twisted:
Amparo Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Xe! Taulaí, no sabia que havies anat a la truitada. Nosatres vam estar a punt d'anar-hi, mirypaco ens van informar de la possibilitat d'apuntarnos si voliem, però no ha pogut ser, aquesta volta ens hem quedat a l'embarcador i hem vist com se'n anaven les barques (anava a posar els alfuberencs però m'ha paregut molt coent).
Mentres començava a escriure el missatge he vist que els culés mos clavaven el tercer, altra volta serà. A vore si conteu coses de la trobada però que ens enterem tots xq parleu en clau.Que no siga allò de: vam arribar, ens riguerem molt i mos en tornàrem! Au! Espere els vostres relats. Pd. La convocatòria de plegables ha anat de cine, ara a esperar VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA
|
|
|
NOSALTRES JA SOM A CASA.MOLTES,MOLTES,MOLTES GRACIES CARRIE I MYRIPACO PER LA PEDAZO ACAMPADA QUE ENS HEU PREPARAT,EL LLOC IMPRESIONANT,NO ENS HEM AVORRIT EN CAP MOMENT I A MES LA COMPANYIA.AMB TOTA AQUESTA GENT ESTA DEMOSTRAT QUE ES IMPOSIBLE NO PASARO BE I EN TOT MOMENT BEN ACOMPANYAT.MOLTES GRACIES A TOTHOM I ESPERO QUE ENS TROBEM AVIAT QUE JA TINC GANES. AIXO ES PER L'ADRIA:CAMPEONES OE ,CAMPEONES OE,CAMPEONES OE,CAMPEONES OE,9-1 CAMPEONES OE,9-1 9-1 9-1 9-1 9-1 9-1 9-1 ENS VEIEM. icona_onada =)) =)) =)) =)) =))
|
|
|
Nosaltres també estem a casa
Hem estat de sort no hem trobat casi cotxes . Segons la tele els cotxes han sortit o bé al matí o bé a partir de les vuit..... Gracies Mireia i Montse per aquesta magnífica Kdda. La vostra organització i dedicació ha fet que hagi sortit de fàaaaaaaaaaabula :D :D Per ser "novatilles" heu posat el llistó molt alt :mrgreen: :mrgreen: El moments que em passats junts farà que sigui més soportable fins a la propera. ¡¡¡¡¡¡¡¡SOU UNES CRAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!! icona_onada icona_onada icona_onada |
|
|
Hola a tots, ja som a casa la tornada a sigut millor del que ens pensavem el transit era intens però en cap moment ens hem aturat.
MIL GRÀCIES A VOSALTRES(Mireia i Montse) per preparar aquesta KDD, ens ho hem passat genial hem menjat, rigut, begut, tot en grans quantitats, i volem donar-vos les gràcies a tots doncs desde el moment de l'arribada ens heu fet sentir com si ens coneguesim desde sempre sou tots GENIALS. AMPARO, te prometo que esta semana te envio las recetas, un abrazo para Valencia. Esperem tornar-vos a veure aviat una forta abraçada per tots. DOLORS,GUILLEM, LAIA I CARLA :D :D :D :D El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Muchas gracias.
Sois estupendos y oficialmente soy nuevo usuario del forum de totcamping, he conocido gente estupenda y espero compartir más aventuras como esta. Muchas gracias a mirypaco por permitir pasar este fin de semana con vosotros, con grandes sorpresas y también con mucha bebida, menos mal que no tuvimos que soplar. . |
|
|
Hola Companys,
Nosaltres hem sortit del càmping que seríen les 18:30, a las 20:15 estàvem a Cabrera deixant la carvana, així que hem trobat una mica de retencions però la veritat és que casi no ens hem aturat. Està clar que sense tots vosaltres, sense la vostre participacoò haguès sigut impossible passar-ho tant bè com ens ho hem passat. Jo tambè us he d' agraïr que fessiu pinya i que ens ajudessiu en tot moment. Ha sigut un plaer retrobar-me amb als que ja coneixeim i per descomptat conèixer als que no havoa tingut ocasiò i que nomès eràu un Nick. Molts petonets i una forta abraçada per tots, Mireia Passo el relleu al Paco que tè ganes de dir alguna cosa. |
|
|
Mireia, Montse, moltissimes gràcies per la magnifica organització de la trobada, com ha dit algu, heu posat el llistó molt alt !!!!! Gracies pels regals, per la vostra generositat i simpatia, per la dedicació incondicional perquè tot anés bé.
La truitada un èxit!!! Sento que els que no heu pogut venir no les podreu tastar!!!!!!!!!!!! Hi va haver un nivell impressionant!!!!!! Al menys suposo que podreu veure les fotos Hem conegut gent nova encantadora i ens hem retrobat amb vells amics. Informatico, benvingut al foro de totcamping, esperem que aquesta trobada sigui l'inici de més kdds amb nosaltres!!!! Una abraçada a tots!!!! Ja us enyorem!!! Jaume i Mària |
|
|
Pacoooooooooo, que tenias que deciiiiiiiiiir??????????? Que eres el campeon de todo????????????? YA LO SABEMOS!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Donde estas???
|
|
|
Gracies a tots per haver d'aquesta kdada inolvidable per mi, sobretot si em deixeu guanyar en tot :mrgreen: :mrgreen: Amparo no pateixis pel valencia cf els he enviat un video del partit d'ahir i ens volen fitxar a tots que segur q no ens ficant 6 gols. El secret de la truita li he donat a un tal ferran adria =)) espero que ens trobem aviat MOLTES GRACIES A TOTS SOU COLLONUTS.m'ESTIC RUMIANT ESCRIRE UN LLIBRE I ES TITULARA EL ABC DE LA PESCA=)) =)) =))
una abraçada a tothom |
|
|
PACOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ON ETS ?
|
|
|
TONGO, TONGOOOOOOO
A veure, com pot ser que un organitzador guanyi: pesaca, truitada, fútbol... i el de karaoke perque no ha hagut temps. Informático: benvingut, ha sigut un plaer compartir aquests dies amb vosaltres. He patit anat darrera vostre per la nacional 360 quan un cotxe, intentar adelatar-vos casi xoca frontalment amb el de l' altre carril. Taulaí: tinc unes fotos molt comprometides, vamos que el jose podrà tornar-se a casar perque sembles morta i hi ha una acceptant el bitllet de 10 € que et donava el Paco per guanyar el concurs de truites i una altre amb el jose que denava punts amb 50 €. Willi: a la cargolada t'has d' endur la Termomix i si no pot ser, un pastisset per cada día, uhmmm que bo que estava tot. Arizona: les fotos s' estan carregant a picasa, a veure si avui puc possar-vos l' enllaç. Que??? Has aconseguit convèncer a les tates perque comprin l' auto???? ooooo potser els heu venut el Dalmi???? Bitxitos: Moltes gràcies per convidar-nos al cremat, et declaro el cremataire segon en funcions, espero que et trobis millor. Jave4: Eli, tinc un parell de fotos amb les que et puc fer xantatge. Moltes gràcies per tot. Mega: jeje,mira les fotos que hi han unes quantes teves amb les que t' escoltarem riure a Santako o potser encara t' escoltaran els de lleida, oi???, aiii dèu, quina pinta fas. Tortugueta i amics i Il-Doctore: desSitgem que ho haguèu passat molt bè. Teniu unes nenes encantadores i ha estat un paler conèixer-us. Crec que els amics de Tortugueta s'han de crear un Nick. Eiiii que jha estan les fotos: picasaweb.google.es/mireiagisela/1eraTruitadaTotcMping Crec que un parell les penjarè a la web directament perque tenen tela... |
|
|
QUINA PASADA DE FOTOS ,UN BON RECORD D'AQUESTA ACAMPADA.ENS VEIEM. =)) =)) =)) =))
|
|
|
|
|
|
Osti quin fart de riure de bon matí, =))
Mega, aquesta foto la hauries de posar a l'avatar. Què bo, què bo!! =)) Bé, nosaltres vem tornar molt bé, quasi bé no vem parar, però no vaig poder escriure per què internet a casa continua sense funcionar. Jo pensava que deixant-lo descansar 4 dies s'arreglaria sol, però es veu que no, que s'ha de fer alguna cosa més. :evil: Apart d'això, os vull donar les gracies a tots per haver fet que ho passessim tan bé. Ha sigut un cap de setmana per recordar. D'aquí una estona trucaré al Zapatero per planterjar-li que dos cops al mes tinguem un pont. Crec que el pais aniria molt millor doncs es reforçarien les relacions humanes, la gent es desenvolupa molt personalment, aprenent a cuinar, a pescar, a fer kayak, tocar la pilota, fer un parell de Km en bici per comprar el pa.... el govern hauria de fer un pensament, oi? Vull donar també la benvinguda a la familia Informàtico i a les noves parelles i families que no coneixia. Ha estat un plaer i espero tornar-vos a trobar aviat. Ara vaig a veure les fotos i a riure una estona per què la setmana es faci més lleu. Molts petonets a tots, gràcies i fins la propera! (L'Adrià encara està emprenyat pel 9-1 i reclama revenja :-). Sort que el Barça ahir el va animar una mica). El Gerard pregunta per què no tornem aquesta setmana, mai en te prou. |
|
|
Mare de Deu. No puedo contestar las llamadas que entrar a la oficina y el gerente no hace mas que preguntarme que me pasa. =))
Bien bien bien. He vuelto llena, satisfecha, contenta y con los bolsillos llenos, así para la proxima la manta la compraré de oro en lugar de plata, ¡qué fasiónnnnnnnnn! :-)) Montse yo apoyo la propuesta de llamar a Zapatero, con ese talante dialogante, todo es posible. Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla. |
|
|
Gràcies, gràcies i mil gràcies a Mireia i Montse per l'organització d'aquest meravellós pont... però voldria puntualitzar una cosa: 11-1.
|
|
|
OSTRES!!!! Quines fotos més xulis, heu penjat moltes però no hem tingut prou i les hem passat unes quantes vegades, quins moments més inolvidables.
Pel próxim concurs de truites el 1er. premi podria ser 1 THERMOMIX =)) =)) =)) El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
11-1??? Home, jo no vaig veure el partit, però pel que van dir eren 9-1. Bitxitos, d'on surten aquests dos golets de més?
Per cert, no vem descarregar las meves fotos al teu ordinador, així que me les haig de quedar per mi soleta. No tinc ni idea de com pujar-les i no tinc internet... :roll: Taulaí, tranquila que no ets la única. Jo no puc dir ni fava i quan ha sonat el despertador a les 6 del mati pensava que era una broma. Estic tiradíssima.... després diuen que el càmping relaxa, doncs per què jo sempre acabo destrossada? Alguna cosa no dec fer bé. |
|
|
Val Willi, jo en vull una però necessitaré que vingueu a fer-me un curset primer. Per cert, noies pastisseres i cuineres, on son les receptes que ens heu de passar?
|
|