• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 18 anys 4 mesos #25147

Gràcies pel vostre esforç,que aixo es el que conta.
Una altre vegada de segur que us donen permis exclusiu.
Un abaraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: FALLES 2008 VALENCIA fa 18 anys 4 mesos #25172

Jepi, per desgràcia aqui es força complicat!!! Em van arribar a dir que si seria competència per als campings, etc... Com si a la ciutat de Valencia n'hi hagués cap!!! A lo millor els fem competencia als de Alacant o Castelló!!! ;-) En fi...Potser algun dia entendran el que significa estacionar. El més curiós es que si aparques pel teu compte no et diuen res, pero si demanes permisos aleshores el terreny pertany a no se qui... i es il·legal aparcar. Em van dir : "aparqueu i faran la vista grossa, pero no em demaneu autoritzacio"... Increible oi??

Una abraçada jepi, i bona monacàlia i setmana santa!!!! Us enyorarem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12