|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Els que tingueu emissora de CB sintonitzeu el canal 2 en AM. Als vespres intentaré contactar amb vosaltres.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Teòrica previsió Meteorològica:
Calaf: tiempo.meteored.com/prediccion_para-Calaf-Barcelona-Espana-Europa-.html Copons: tiempo.meteored.com/prediccion_para-Copons-Barcelona-Espana-Europa-.html Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola
Por nuestra parte apuntados a las tres actividades Un saludo Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
Ostres, la meteorologia pinta molt malament Calaf: www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/localidades?l=08090&p=08 Copons: www.aemet.es/es/eltiempo/prediccion/localidades?l=08210&p=08 Miraré de trobar alguna cosa pel dissabte al matí en un lloc tancat i preguntaré com està el tema de la visita de la granja-escola si plou. |
|
|
Dissabte al matí el meu fill celebra el seu quart aniversari amb els companys de classe, si voleu venir... ja que aneu a fer el pallasso... no crec que sigueu gaire diferents d'un grapat de criatures. =)) =)) =)) =)) |
|
|
Aquest vespre us passaré per privat els nostres telèfons.
Fa una estona he parlat amb la granja-escola i el Tot Circ: Granja-escola: si plou no es fa Tot Circ: en principi, encara que plogui es fa l'activitat. En comptes de fer tallers a l'aire lliure es farien a la carpa. En el cas que plogués moltíssim, es suspendria. Així que, del planing que us vaig posar, el més raonable seria: Dissabte: Matí: visita guiada a Calaf. DESCARTAT Hora: pendent, durada aprox. una hora llarga Preu: 3 eur per persona Si el temps ho permet podem fer-nos nosaltres la visita i "anar de compres" pel mercat :mrgreen: Tarda: visita a la granja-escola del Seguers. Hora: 16:00 Preu: 4 eur/pers. pendent la climatologia Diumenge: TOT CIRC :-)) :-)) :-)) Algú s'anima a portar ous a les monges clarisses perque no els plogui diumenge ?? Jaume (Mercuri), la visita a la granja-escola començarà a les 16:00 però us podeu reenganxar. Potser tindrem la possibilitat d'endarrerir la visita i esperar-vos però no ho sabrem fins el mateix dissabte. |
|
|
Creuem els dits i esperem que el temps ens deixi passar un bon cap de setmana per lo menys a estonetes.
Montse nosaltres farem el mateix, passarem els teléfons per privat i si cal portar ous a les clarisses doncs els hi portem. FINS DEMÀ Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa Holaaaaa El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Aquesta tarda si puc m'apropo al monestir de Pedralbes a porta ous a les monges clarisses...
Nosaltres arribarem dissabte pel mati i segur que ens farà bon temps o es mantindrà, en qualsevol cas estarem de sortida i això sempre es una bona noticia per passar-ho bé. Ens veiem !!!! Holaaaaa Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola tots, nosaltres ja som a casa, la tornada a anat bé. A estat un cap de setmana genial ens ho hem passat molt bé, tot i que l'aigua no ens a deixat fer un dinar d'acomiadament com voliem.Moltes gràcies a la Montse per tot i esperem tornar-vos a veure aviat. FINS UN ALTRE.
Montse te desitgem MOLTES FELICITATS, que demà passis un dia molt feliç happy birthday El que s'escriu dura,
El que és diu ningú ho atura . |
|
|
Hola,
Nosaltres també hem arribat. Ens ho hem passat molt bé. Moltes gràcies als organitzadors (Monrib-Lince) i a tots els assistents per aquest cap de setmana tan divertit. Fins molt aviat. Montse, que potser fas anys demà? o potser et feliciten pel proper diumenge que és el teu Sant? dance Sigui pel que sigui, MOLTES FELICITATS!!!! pastisGlobus Esther i Jaume Salutacions
|
|
|
Doncs nosaltes també hem arribat i després de les tasques de rigor, el missatge de la trobada.
Montse/Jose, molt bé tot, el temps ha estat com diu Willi el únic incovenient ja que no ens ha permés fer un dinar de acomiadament. Una abraçada i gràcies per tot Esther i Carlos Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Nosaltres també som a casa, com diu en Carlos, amb la feina feta: rentadora, dutxa i bates del cole a punt per demà :mrgreen:
Nosaltres també hem disfrutat molt de la vostra companyia i esperem retrobar-vos ben aviat. Amb gent com vosaltres ve molt de gust buscar activitats per passar un cap de setmana familiar; qui s'anima a organitzar el proper ??? P.D. La foto de grup, molt xula. Us deixo l'enllaç del picasa, però si m'envieu per privat el vostre mail us l'envio (gratis :mrgreen: ): picasaweb.google.com/monrib2123/TotCircFotoDeGrup/photo#s5191385771535629058 |
|
|
Ei Carlosk, organitzador "en la sombra", ves buscant alguna coseta per oficialitzar el títol d'ORGANITZADOR en majuscules :mrgreen:
|
|
|
Hola a tots,
Us adjunto un recull de fotos de aquesta trobada: picasaweb.google.es/carlosk75/TotCirc2008 Les meves fotos en: www.flickr.com/photos/carlosk75lm/
|
|
|
Hola:
Gracias Montse/Jose por organizar este estupendo fin de semana. Gracias a los demas por ayudar a que nos lo pasemos genial. Del tiempo... bueno el sabado fue fenomenal, más de uno se quemo la cara. El domingo no acompañó, pero mejor ha sido el sabado bueno y el domingo malo, que no al reves, ¿no os parece?. Un saludo. P.D. Feliz, feliz en tu día, amiguita que Dios te bendiga, y que cumplas muchos más. FELICIDADES MONTSE Miss viajes: lofini.blogspot.com/
|
|
|
Ei, nosaltres també ens ho hem passat molt bé!!!
Un circ passat per aigua, però almenys el dissabte ens va fer bon dia, i em consola pensar que realment la pluja fa molta falta. No em vaig poder despedir de tots, però espero que ens tornem a veure aviat!!! Montse, que diuen, que fas anys? doncs .... MOLTES FELICITATS!!! Una abraçada. |
|