• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1657

D´acord en lo de lligatr coses.
- Tots d´acord en fer la sortida al parc Samà el diumenge al matí?
- Tots d´acord en fer el dinar de germanor el diumenge al migdia? Una cosa que no ha comentat en Mario, és que com serem tanta gent, al restaurant ni hi cabem. Hi ha la possibilitat de fer-lo al carrer de les places on estem, que és al front mateix del restaurant, possant nosaltres les taules , cadires i vaixellai qie el restaurant ens faci el servei, Per això estem apretant el presupost....Hi ha força ombra per poguer fer-lo al carrer

Si hi ha algú que no li agradi la fideuà que ho digui.

- Pel cremat, jo tinc encara 2 amolles de Sant pere, ¿serveixen?

- pdem fer una tasta de truites, bé divenderes o dissabtenit?????

- Carles, com ho tens per fer les identificacions....???

Algú té una altre idea????
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1658

Aixo ja esta prenent forma :-))
Algu havia dubtat sobre la xocolatadaaaaa??
I sobre el cremat??? :roll: :roll:
Aixo ja ni es pregunta!!!
A mi encara em queden 2 ampolles de Ron. Feu comtes d'elles.
A tot el que ha dit Matrix jo estic d'acord. Potser seria bo fer una llista per saber el menjar i les excursions??

Bones vacances als que marxeu ara. 8-) 8-)
Subió Al Escenario,, Llegó A Lo Más Alto!

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1662

Una coseta.... si Port Aventura està tant aprop... perque no fem una sortida pels mes joves allà??? Se que a la kdd de sant pere pescador ho varen estar parlant... i almenys ells també tindrien un dia per a ells.. no creieu??? Fa molt de temp que hi van al darrera.... podria haver dues opcions.. la del parc botànic... i la de port aventura??No?.. es una opinió :roll:

Mª josé

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1664

Lo de Port Aventura es per tot el dia,no crec que valgui la pena pagar per unes hores.Si no es perdran alguna cosa o penseu deixar-los a llí i nosaltres al camping?.
Jo estic d'acord amb la sortida del parc Samà i el dinar de germanor
.Tot endevant.
salutacuions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1665

Hola Mao,la nostra auto i moltes d'altres fan 7 metres de llarg ,com ho tenim?.Hem de demanar una parcela més gran o hi cabrem?.Salutacions a tots.Ja ens direu alguna cosa.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1666

Port aventura es una opció més.. poden pasar allà tot el dia... perque no?
la cosa està que m´han explicat que com es tornaran a veure tots els adolescents fin i tot els de valencia....no podem fer que s´els faci pesat i de tant en tant els hi em de donar el que demanen... sinó arrivarà un dia que no voldran venir a cap kdd.. de fet desde Montblanc que ho estan denmanant :roll: .
No crec que sigui cap problema... tot te solució!!!

Mª josé

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1668

Port aventura s´haurioa de fer, qui vulgui, el dissabte,no? em senbla que hi ha la possibilitat d´anar només per la tarda....
les parceles son més bé estretes (rò crec que suficient per posar les cv/acs en vertical i poder obrir el toldo) i llargues, per això deiem de posar le més grans a aquestes parceles, però hi caben totes. Hihan unes cuantes més justetes, que si poguès ser, serien per les cv més petites....

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1670

Gràcies Marta.
salutacions.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1672

Ai senyor!!!!, algú em pot dir qui avui en dia va amb caravanes petites?, em sembla que tret dels que ja sabem (Mercè i Conrad) els demès van/anem amb uns trastets un pel grossets!!! :D i no parlem de les Ac =))

Marta, en referència a les identificacions, serà tot un plaer de fer-les, ja hi pots comptar!!!!, :mrgreen: però jo em pregunto: cal fer-las? perqué em sembla que tots els que hi serèm (si Déu vol) ja ens coneixem i no se si tindran gaire servei. Ei, es un pensament, amb això no dic que no s'hagin de fer ok!!!. Es pot fer el gros tamany dinA-4 de record de la kdd però les identificacions....... :?:
Que us sembla als demès? opineu, opineu........

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1673

si,si, fem-les, mola portar el distintiu del forum.. y molt mes ara que es nou.

jejeje :twisted:

Salut
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1687

Carles,jo fa unes cuantes quedades que no el porto,ja que no tinc temps de preparar-lo,en canvi el DIN A4 si que el poso doncs queda molt bonic i els col.leciono de record.el que penso es que hi ha molta gent que realment ho prefereixen per dir el nom de veritat i no el nick(aixo us passa per no posar el vostrre nom).Treballa una miqueta i fes-ho tot que a tu ja t'agrada.Despres ja ens el copiarem :mrgreen: :mrgreen: .
salutacions desde el forn de Navarcles.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1696

Com a comentat la marta per entrar amb les autos o les cv no es problema, algunes parceles son una mica mes petites pero en totes entren. Es mes que res per si es vol una mes gran. Si mireu el planell del camping (esta a la pag web ) la zona nostra es la que esta just a sota la terrassa, veureu que estan pintades de verd clar.

Les que son més grans son les verdes fosques que tenim que pagar 1,5€ més.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1698

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Com a comentat la marta per entrar amb les autos o les cv no es problema, algunes parceles son una mica mes petites pero en totes entren. Es mes que res per si es vol una mes gran. Si mireu el planell del camping (esta a la pag web ) la zona nostra es la que esta just a sota la terrassa, veureu que estan pintades de verd clar.

Les que son més grans son les verdes fosques que tenim que pagar 1,5€ més.

www.campingelsprats.com/catala/index.html
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1705

Jepi, per mí cap problema per fer-ho, al contrari ja ho he comentat abans, serà tot un plaer. :mrgreen:

Si m'ho he questïonat, es perqué en la darrera trobada a St. Pere Pescador vaig observar que quasi ningú duia les identificacions personals penjades, inclùs una joveneta ben maca i aixerida de la colla em va dir: perqué portes això penjat si jo ja et conec i sé qui ets?, doncs vaig pensar que potser tenia raó i d'aquí vaig treure la conclusió que aquest era el motiu de que ningú les portes a sobre.

En quan als elements d'acampada tothom les hi duia, serà perqué ho poses al principi i ja no et fa cap tipus de nosa en tota la trobada?.
No ho sé, això ho heu de dir vosaltres (tots els implicats :D )

Salutacions a tots desde la gèlida terra del Bages =))

Carles ;-)

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1710

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Jo crec que no sempre tots sabem qui som tots.
Per un costat, sempre estem :roll: els despistats que alguna vegada confonem algú. ( jo segur que encara confonc a tres o quatre, dels que s'han incorporat més tard o dels que ha coincidit que en les trobades estàven més allunyats, o amb els que no ens hem trobat, quasi bé )
Per un altre banda, així ens coneixeran els que son nous i coneixerem als nous.
Jo el que trobo es que a la targeta s'hauría de veure gran clar el nom i el nick, deixant la imatge en un segon pla, sino perd la seva raó.

Hauríem de fer un espai per recollir totes les portades d les trobades que anem fent.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1718

Sí, jo també penso que el nom i el nick haurien de veure's ben clars a la tarja identificativa.
I per descomptat estaria molt bé la galeria de portades de les kedades anteriors !!!
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1727

Bé, jo penso com nouespai, hi ha d´ultimes incorporacions que encara no ens conèixen i nosaltres tampoc a ells. Hauriem de pensar en ells, ja que el gros del grup si que ens coneguem, però hi ha de gent nova......
Carles el que podries fer ´s com ho va fer Echobelly, penjar-lo a la web i que cadacú se´l descarrgeui, així t´estalviaràs feina.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1750

Un suggeriment,

Potser en comptes de fer targetes per cada kedada, podriem fer unes xules amb el logo, el nom en gran i el nick, i plastificar-les. Els veterans ja les tindriem, i els nous que es vagin apuntant les trobarien fàcilment.

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1776

Bé doncs, les farem com sempre s'han fet, però aquesta vegada el nom i el nick tindran més importància i resaltaran molt més.

En referència al que comenta la monrib, jo ja ho havia pensat en alguna ocasió, es podria fer una identificació definitiva amb el nom, nick i logo del fòrum i el cartell din-A4, fer-lo diferent en cada trobada que fem, així es pot adaptar a cada localitat on es faci i trobar-li un punt de referència per definir millor la kdd com per exemple els calçots i el romesco per la calçotada o una muntanya rusa si es fes a Port Aventura.
Que us sembla, ho fem aixì?

De totes formes, si hi ha algú que li faci gràcia de fer-ho ho pot fer eh!!!, no voldria que ningú es penses que això es una cosa exclusiva.

Salutacions ;-)

Re: Trobada 11 de setembre fa 20 anys 2 setmanes #1870

Doncs em sembla perfecte Carles..... de fet jo també faig la cole de les portades grans..... :mrgreen:

Cercador

Alguns viatges

• Sierra de la Demanda +

Destí: Sierra de la Demanda Mitjà de transport: Caravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Baviera, Selva Negra i Alsàcia +

Som dues families amb 4 nens ( 2 nenes de 6 anys, una nena de 4 anys i un nen de 2 anys), i anem amb 2 caravanes. Sortim el dissabte Llegir més
  • Descobrint la ruta dels càtars +

A plom sobre el penya-segat i amb una vertiginosa verticalitat es van alçar dues sòlides muralles reforçades per unes torres obertes cap a les gorges. Al llarg corre un camí Llegir més
  • Escapada pel Ripollès +

El Ripollès és un bell racó del Pirineu on la muntanya, de mides raonables, comença a donar pas a valls amples i fèrtils, preàmbul de la rica plana osonenca... No Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12