|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Que us ho psaeu molt bé!!! em donareu molta envidia i pensaré en vosaltres mentres treballo....
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marta, un altre any no hi pensis i vine, que trobarem a faltar alguna bruixeta !!!
Gràcies, DYT, ja tenim 3 foradets a l'hora de dinar al parking 1+2 per si algú s'hi vol apropar. Dani, correcta la informació sobre el formatge blau ¡!! Extrec això d’aquesta pàgina castellera: farcintfaixa.blogspot.com/2007/08/2-de-setembretamb-malla.html El Molí de la Llavina no és un restaurant, sinó una granja- formatgeria al costat d'un molí documentat des de l'any 1040 i que avui segueix funcionant. Es mereix un lloc en una secció gastronòmica perquè és una oportunitat de provar un saborós pa negre casolà, a més de talls generosos de la formatgeria. L'oferta gastronòmica és d'altura, però si no convenç hi ha pa blanc i deliciosos embotits de Centelles. Josep Llavina pare, moliner d'ofici, és l'encarregat de rebre els visitants. Explica que cada vegada hi van més nens a descobrir com funciona el molí, a escoltar les curiositats que explica i a recórrer els tancats d'animals de granja. Hi ha cabres, ovelles, ànecs i conills, entre altres, que solen causar emoció autèntica als nens urbanites. I després, a menjar. Josep Llavina fill va posar en marxa la formatgeria fa gairebé 15 anys. Segons el seu pare, va ser el primer que va elaborar formatge blau a Catalunya. En el menú degustació l'ofereix juntament amb formatge de cabra semi curat, de vaca tendre, un deliciós pastís i mató, que es pot acompanyar amb mel o simplement amb una mica de sucre. Per fer el pa negre els Llavina segueixen una recepta casolana: recullen el blat, el molen al molí mil.lenari i couen la massa resultant al forn de llenya. Són exquisideses i sabors autèntics amb els quals educar el paladar. A més, tots els visitants reben un sac de farina dels Llavina per provar les arts de forner a casa, en un d'aquests dies d'inspiració. 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Eva,
Doncs m'alegro molt!!! El formatge esta bonissim!! I si hi han animalons, els nens ho passaran pipa... Per cert, estic aprenent molt de com s'ha d'organitzar una trobada, ets un molt bon eixemple a seguir... Enhorabona i gracies per la teva gran feina. Dani. |
|
|
Bueno quería comentar que nosotros llegaremos mañana sábado por la mañana. para los que lleguéis hoy, os pediría un favor..... ya que voy con la cv, me dejéis sitio suficiente para poder dejar la cv enganchada al coche para poder tener luz......je,je,je.....solo necesito 11 metros de nada.
pues mañana nos vemos. |
|
|
Hola Eva.
Jo tambe anire a dinar amb l'AC, per que tinc que estar d'hora a casa i ja marxarem desde el Moli. Un altre foradet :mrgreen: Adeu. |
|
|
Dani, gràcies !!! Aquesta és la segona vegada que em fico en aquests embolics d'àlgebra (com m'ha comentat en jaume arizona), i tu ja em veus experta !!! :mrgreen:
Gordis05, ya tengo previsto vuestro hueco, no sufráis !!! Josep, gràcies per l'avís !!! Ja tenim 4 foradets a l'aparcament 1+2 per al diumenge, si algú vol pujar-hi a l'hora de dinar !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola Eva, nosaltres hem de marxar cap a casa diumenge a mig matí, o sigui que a l'hora de dinar el nostre lloc estarà disponible.
Fins demà. |
|
|
M'agradaria poder pujar el diumenje al matí al aparcament 1+2 i omplir un dels foradets deixats lliures. A les hores portaria carn per fer a la brassa. Fins diumenge ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
Nosaltres havíem pensat d'anar caminant fins al Molí, si hi ha més gent que ho fa.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
|
Eva, nosaltres també deixarem l'espai del pàrquing perquè marxarem directe després de dinar.
|
|
|
Hola amics nosaltres arrivarem demà cap allà les 16. Sortirem una vegada acabades les activitats esportives dels nens.
Ona té competició de Gimnàstica Esportiva i Pau té partit de fútbol Una salutació i ens veiem demà |
|
|
Nosaltres començarem a passar d'aquí una estoneta. El Lince ja ha anat a buscar l'auto i només falta que les dues bruixetes surtin del cole.
8O Qui més vindrà avui ?? |
|
|
Nosaltres sortirem a les 18,30 de l'area de l'auto +0-
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Montse, nosaltres també sortim avui,
l'hora..... qui lo sa! no abans de les 8H. segur. |
|
|
QUE DISFRUTE-HO TOTS I QUE NO SIGUI RES EVA
|
|
|
Hola a tots.
Ja ha arrivat el gran día d'aqui a una estona serem a Centelles. Nosaltres tambe ho tenim gairabe tot a punt, acabo de imprimir el cartell i començem a carregar la auto. Eva i David, moltes gracies per tot el temps que heu dedicat, ben segur que montarem una de bona. La nostra plaça de parking també quedarà lliure el diumenge al migdia, si no hi ha cap inconvenient anirem fins al molí amb la auto i desde ell, sentim-ho molt, cap a casa. Fins aviat. Joaqui
Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia. |
|
|
Neus, de moment ja tenim 7 foradets, i un portarà el teu nom.
Encara en quedaran 6 més, i estic convençuda que d'una forma o altra ho podrem organitzar perquè al dinar del diumenge pugueu pujar tots els que ho vulgueu del pàrking de baix (3) al de dalt (1+2).Si voleu que us ho confirmi, parlme-ne dissabte a la tarda in situ, ja sabré més com està tot. Josep Maria (Nouespai), en David anirà en cotxe per acompanyar les autos, i jo aniré a peu per acompanayar a tots els que hi vulgueu anar caminant. Josep Maria (ixent2), company d'aventures islandeses !!! Aquest any no t'he sabut vendre bé la nostra festa, a veure si un altre any ho aconsegueixo :twisted: Espero poder estar a l'aparcament cap a les set, per tal d'anar rebent tots els que arribeu, si no arribeu abans que jo !!! No sóc moderna, i no tindré Internet a partir de llavors, ja haurà de ser tot en viu i en directe, bruixes i bruixots !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
|
|
|
Hola EvaV, nosaltres arrivarem cap a les 21,30 hores d'aquesta nit. Fins ara
Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
|
Be per fi puc di que pugem avui capa Centelles, tenia la AC al mecànic y me la caben de entrega, si podem, punxarem aquesta nit.
Un na Abraçada atots y sobra tot a la Eva i al David |
|
|
...........Està be que pugis, però sense punxar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|