• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21657

Jo vaig anar a la benzinera del poble i vaig demanar propà enves de butà i ningu em va dir res i els adaptadors son els mateixos.Cap problema.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21658

Marta,

Que algú em corretgeixi si m'equivoco, però l'unica diferència que hi ha entre el butà i el propà és un aditiu que li posen al gas perquè no es glaçi.
Jo faig servir el dos tipus de gas i mai he cambiat l'adaptador, doncs es standard i va bé amb les dues bombones ( la diferència d'una a l'altre és que una porta una franja negre al voltant i l'altre no, la resta, és tot igual).
Referent al contracte, això si que no ho sé :roll: , sento no poder-t'ho aclarir.

Paco,

quina xulada de cartell ahplau ahplau ahplau , i jo em pregunto: com és possible que cada vegada et superis més?
Això va per l'artista: brindeM icona_onada

A la resta:

Companys, no us refieu dels Tom-Tom's, GPS i demés per anar fins a Olost.
Com deiem ahir, han obert un vial nou des de L'Eix Transversal (C-25) fins a Olost que és una delícia.
Si veniu de Vic direcció Manresa, heu de passar l'àrea de servei de Gurb (Cepsa), i passats uns 2 o 3 quilòmetres trobareu l'indicador: PRATS LL. - OLOST - ST. BARTOMEU. Agafeu-lo i us durà directes al càmping.
Si veniu de Manresa a Vic també per l'Eix, passareu el túnel de Fontfreda i després d'1 o 2 qms. trobareu el mateix indicador, no té perdua!!!

Si no agafeu aquest camí que us dic o diem (Jofranc), haureu de fer uns 10 o 12 kms de carretera estreta plena de revolts i molt obaga (glaç) :roll: Doncs apa!!! ja ho sabeu, qui avisa no es traidor!!! =))

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21662

nosaltres tenim el contracte amb repsol butano i no hi ha cap problema per intercanviar butà i propà, practicament el preu es similar d'una bombona a l'altre i l'adaptador es el mateix. Nosaltres a l'hivern sempre portem propà. Efectivament la diferencia es la ratlla de color negre a la bombona.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21663

QUIN CARTELL MES XULO PACOS!!!!!!! ahplau ahplau ahplau icona_onada brindeM

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21665

Hola,

Ens hem perdut algo perque no veiem per cap puesto el cartell de Pacos.

Com el podem veure? A on és?

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21666

hola a tots.

ja que els tortugueta no podrem passar el cap d'any amb vosaltres, us desitjem a tots una bana entrada d'any, que feu molta festa i xerinola i feliç 2008.

Arizona, un comentari, Jo si que vaig tindre molts problemes per descanviar una bombona de butà i tornar a propà. El meu contracte amb repsol es per 2 bombones de propà i com els comentaris eren que per l'estiu es millor el butà, vaig anar a una benzinera i sense cap problema.
Ay noi quant vaig voler tornar al propa per l'hivern. Al magatzem oficial de repsol que hi ha a montcada no va haver-hi manera. Segons amb van explicar es que estaprohibit canviar una per l'altre i repsol m'ho van confirmar. tenen prohibit a tots els seus distribuidors canvia les bombones d'un gas a l'altre.

salut
<div>FAMILIA TORTUGUETA<br>LAIA,MARTA I JORDI<br>BARCELONA<br>CATALUNYA</div><br>

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21667

Hola,

Ens hem perdut algo perque no veiem per cap puesto el cartell de Pacos.

Com el podem veure? A on és?

Això vol dir que has navegat poc per la web.

Vés a l'apartat de descàrregues, i al sub-apartat de cartells.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21668

Tortugueta potser no m'he explicat bé, volia dir que no hi havia problema pel que fa al regulador, pero canviar una bombona de propa per buta o a la inversa, oficialment esta prohibit, pero a nosaltres ens l'han canviat alguna vegada. el nostre contracte es per a 2 bombones de propà, pero des de repsol em van dir que podia utilitzar butà sense fer cap canvi de regulador ni contracte nou (sempre i quan puguis aconseguir alguna bombona de més, clar)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21670

Pacos: Felicitats, és molt maco, m'ha agradat molt.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21680

Paco... el cartel...inmillorable... com diu en Cim...no sé com ho fas per superar-te cada vegada més...

Dissabte mirarema a veure com fem lo del gas... a leshores... sempre porteu propà?...no fa falta canviar ... de gas a propà i vicerversa....oi?
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21685

legalment no ho se,pero que podeu canviar sense cap problema practic del butà al propà,segur.
una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21686

Mirypaco.
El cartel te lo has de imprimir para ponerlo en un sitio visible
de la caravana( por ejemplo una ventana)
Si no, no te dejaran entrar en el camping =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
(Es broma) ;-)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21688

Y los demas también... ¿EHHHH?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21693

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46

Dissabte mirarem a a veure com fem lo del gas... a leshores... sempre porteu propà?...no fa falta canviar ... de gas a propà i vicerversa....oi?

Nosaltres només portem propà.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21694

Dissabte mirarema a veure com fem lo del gas... a leshores... sempre porteu propà?...no fa falta canviar ... de gas a propà i vicerversa....oi?

Marta, nosaltres també sempre portem propà tot l'any, així evitem tenir aquests problemes de que si ara una ampolla a l'estiu, que si ara una a l'hivern........ més còmode impossible!!! :mrgreen:

També t'he de dir que pel paeller o "rosco", faig servir butà, i per acabar de buidar l'ampolla (a vegades et queda un quart), quan començen els primers freds que ja em d'encendre la calefacció o faig amb aquesta per liquidar-la i tot perfecte.

Salut ;-)

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21695

Paco, el cartell una passada.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21696

Los Pacos: jaja, a medida que iba leyendo el mensaje pensaba que era en serio, menos mal que me lo has aclarado, upppss

Ya hemos comprado el chocolate para hacerlo a la taza y lo que será la cena de Fin de año: un pavo relleno, va envasado y será muy cómodo, se guarda en la nevera y el día de la cena haré una salsita y a calentar en el micro.

De primero haremos un pica-pica de embotits o sopa, no ho sé.

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21708

ostres cim, ara que dius lo del "rosco"... el portes l cv?... és que em faria falt a un per fer la xololata...... :roll:

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21751

:oops: :oops: :oops: ... sabeu que.... ja portem les ampolles de propà!!!...no ho sabiem...jejejeje

Re: KEDADA FIN DE AÑO fa 18 anys 7 mesos #21753

:oops: :oops: :oops: ... sabeu que.... ja portem les ampolles de propà!!!...no ho sabiem...jejejeje

=)) =)) =)) =))
Matrix!!!! m'estic descollonant de riure!!! :mrgreen: , si fossis de poble com nosaltres, no et passarien aquestes coses :mrgreen:
El que importa és que ho tingueu solucionat ;-) .

Referent al paeller, no el portem a la cv, només l'agafem quan fem temporada perquè ens ocupa bastant lloc.
Si vols, podem fer servir el fogonet com a Blanes..... de fet, tampoc serem molta colla oi?
Si ho veus just, digam-ho i llavors ja agafaríem el paeller.

Salut ;-)

Cercador

Alguns viatges

• De Begues a Clariana del Cardener +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble, a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12