|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bé amics, després de preguntar si hi havia kedada per a Tots Sants i en veure que ha sortit la idea de Camprodon, ara que ja ho tenim clar finalment hem decidit, d'acord amb els nostres amics, anar al camping Boltaña, al Pirineu de Huesca. Está a prop d'Aínsa i del Parque de Ordesa. Admeten camping-xec. Nosaltres som 2 CVs i 3 ACs més un bungalow. Si vol venir algú més, serà qüestió de preguntar pel número de places. Que us ho passeu molt bé els que hi aneu a Camprodon. I esperem tenir bon temps.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Doncs us desitjem el mateix, bons dies, bon temps i bona companyia.
Salut No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
|
Que ho passeu molt bé tots plegats.
Una abraçada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Disfruteu del pont.
Dilluns us vull veure per aquí |
|
|
gran camping , yo estuve el año pasado paara las mismas fechas , no tendras problemas de plazas , eso si cuidado con el barro de las parcelas si llueve , a mi me tuvieron que sacar de una...
que os lo paseis bien... |
|
|
Que passeu un bon pont, disfruteu
|
|
|
Molt maco el poble d´Ainsa. Tasteu el Pastis Rus, boníssimmmm!!!
Disfruteu del pont. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
Camping totalmente recomendable.
La zona es preciosa y la compañia insuperable. JMFerran, no dejeis de visitar un pueblo abandonado que hay cerca, muy cerca del camping, al que solo se puede acceder a traves de un puente y andando, a nosotros nos impresiono mucho. Es uno de los pueblos, que se vio afectado por la creación del pantano, y a sus habitantes los tiraron, a las buenas o las malas. Muchas de las casas las dinamitaron, pero el colegio, la iglesia, y alguna que otra casa todavía estan en pie. De verdad, digno de visitar. Espero que disfruteis mucho. Un beso a Pepi. |
|
|
Hei! Com ho veu passar? Què tal el camping i el lloc? Veu visitar el poblet que deia Carlyna?
|
|
|
La veritat és que van fer poques visites: el Cañón de Añisclo, emocionant, espectacular...,Aínsa, Boltaña i Buesa, on vam fer un dinar. Í vam fer poques perquè ens ho vam passar estupendament xerrant i contant acudits (sobretot els mestres Rincón i Jesusete). Allà ens van fer una visita els Mercuri (Jaume i Ester) amb la seva nova auto. Llàstima que no vam poder veure-la, ja que havíem de marxar al restaurant. Ara estem preparant la pròxima kedada per al pont de la Constitució, que serà segurament a La Rioja, al camping Haro, encara que no ho hem decidit en ferm.
|
|
|
Ens alegrem molt que tot us hagui anat bé.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Gràcies per explicar-ho.
Carai, no aneu aquí al costat eh? Ara a La Rioja!! Segur que os ho passareu molt bé. Si algun cop decidiu quedar-vos més a prop potser ens podrem conèixer. Salutacions. |
|