|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
|
|
|
A mi em sembla molt beeeeeeeeeeee 8O 8O 8O , pero que diran les dones martell martell si despres dels esforç que fent donant feina aquesta cambrera no portem peix per sopar....
Que per pescar es necessita molta concentració :5} :5} i potser amb tantes muntanyes al davant no veure´m el mar =)) =)) =)) |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Blanes és un port pescador, així que de matinada podem anar a comprar peix i dir que l'hem pescat nosaltres :5} |
|
|
Hola a tots:
No vull pecar de novell (que ho sóc), però em podrìeu dir en què consisteix aquesta KDD de pesca? Més que rès perquè llegeixo moltes alusions metafòriques a altres temes relacionats amb la pesca, wisqui, cubatilles???? Més que res us ho dic perquè es la meva primera KDD amb vosaltres i no m'agradaria perdre'm res. Salutacions. |
|
|
Hola Marti,
Tot va començar a la Kdd De Sant Joan a Sant Pere Pescador de 2006..... Vaig decidir anar a pescar amb frantfurts i tranchettes :-)) .. Tots es reien de mi...Pero ahhhhh vaig pescar un llobarro i 2 dorades dance A partir de aquell dia no hi ha Kdd sense la broma d'anar a pescar .... I sino pesquem peixos podem pescar altres coses =)) =)) =)) |
|
|
Bitxitos, que callat ho tenia en Carlas
Marti tu no t'apartis den Jave4 que alguna cosa pescaras =)) Jordi los tranchettes , de quina marca als compro???? brindem |
|
|
PAYVI, els peixos que jo pesco.. són de "LO BUENO LO MEJOR!" Així que aneu comprant tranchettes de marca, us a quedat ben clar?? =)) =)) =)) =))
|
|
|
Escoltam Jave4, parlan de tot una mica, els faràs al forn o a la brasa per esmorza diumenge????
Si els fas al forn vol que faixi un FUMET Com estem de stoks per fe als perfumats???? :mrgreen: |
|
|
Si voleu menjar peixet val mes que porteu unes aranguedes (comprades) y les feu juntament amb les botifarres :-)) :-)) :-))
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
|
jo he conegut la habilitat del jordi en pescar i he de dir que es un gran pescador ......
bueno lo queno se ben be si pesca mes be peix o amb el brindem la pesquem tots. Pero aixo si ens rien de allo mes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
Hola companys,
d'aquí a una setmana serem al mar de Blanes amb les canyes tirades, unes a l'aigua i unes altres al got :mrgreen: Que pescarem? To be continued... |
|
|
|
|