Benvingut,
Convidat/da
|
|
Carai marta,son la pera aquesta gent,espero que es pugui solucionar.
PACOS,que peaso de cartelazo,genial. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
No se perque pero sempre passa quelcom a ultima hora,pero no desesperis Marta,encara que no sigui pel pont estigues segura que l'estrenareu ben haviat.Sort,salut i paciencia.
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
com mes esperes una cosa...sempre ha de sortir malament, esperem que tot s´arregli a temps,
santa paciencia |
|
Hola companys,
Us fem memòria de que el proper dimarts 2 d'octubre, es el darrer dia de termini per fer l'ingrés de la trobada. Ho remarquem perquè encara falteu tota aquesta colla: :roll: - Matrix (restem a l'espera de que solucioneu el problema de l'Ac) - Payvi - Joaqui (JJV) - Mao - Joseluisgisela - JMFernan - Jepi - Mari - Didi - Mercuri - Raboga - Gordis05 - Francesc Pàmies Si us plau, us preguem que ho feu dins el termini esmentat per motius d'organització nostre, ajudeu-nos a portar-ho tot el més fàcil possible. Gràcies!!! ![]() Ja queda menys :-)) :-)) Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
mirare unos ultimos retoques y te paso el lunes los dineros.... :mrgreen: :mrgreen:
|
|
FALTEN 15 DIES !!!!
|
|
Per la Marta (Matrix)................... :D :D :D
Si pel pont no tens la AC, intenta negociar que t'en deixint una per aquests dies sensa carrec. Quan en vaig comprar la primera auto me la teníen que entregar entre febrer i març, pero no la vaig tindre fins juny. Però tant per setmana santa com pel pont del 1 de maig en van possar una a la meva disposició sensa pagar res. Millor que ja tinguis la teva, pero si no és aixis..............intenta que t'en deixint una. Una abraçada ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
:5} :5} Com esnota que una ja té una edat...si no arriba a ser per la Monrib no m´adono que l´excursió és diumenge....
Nosaltres no podrema anar-hi , doncs tenir menjar familiar i marxem d´hora... :5} :5} Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta, així entenc que no vindreu a l'excursió en vaixell, oi?
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Efectivament Carles, amb tot el nostre pesar, ja que ens agradava l´excursió...però no em vaig fixar que era diumenge....com que era dia de sortida.....
El que no sé si t´haig de fer la transferència amb l´import dels gastos comuns o t´ho donem al camping.... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Marta,
És que amb la pallissa que ens està donant el Carles amb la botifarrada ja m'he après el programa de memoria !!!! ![]() |
|
Marta, millor que feu l'ingrés de les despeses comunes com ho ha fet tothom i, com esperem que ho facin els demés que falten. :roll:
Montse, he pogut comprovar que encara no m'he fet prou pesat, però si voleu, continuo...........=)) Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
FALTEN 11 DIES !!!!
Dissabte al matí a buscar la caravana per anar-la preparant, que no ens falti res :mrgreen: |
|
Hola companys,
Avui es el darrer dia per fer l'ingrés i encara falteu els seguents: :roll: - Matrix - Mao - Jepi - Mari Si us plau, digueu-nos alguna cosa perquè no sabem si ho heu fet o no. Si ho heu fet per transferència, és possible que arribi 2 o 3 dies més tard, però convindria que ho sabéssim. Si no, feu-ho entre avui i demà perquè no podem esperar més!!! :roll: Jepi i Mari, també hauríem de saber quan arribereu, ja que sou els únics que temps enrrere no ho teníeu clar. Ja ens ho fareu saber tot. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...es que ens agrada fer patir i ser els últims... :mrgreen: ...ara ho acabem de fer, l´ingrés.
![]() Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
CIM ja hem fet el ingres a la compte de la Marta , hem sembla que esta be , pero si veus quelcom m'ho dius.......
una abraçada , ja queda menys per ell dia H (per cert no he vist cap ingres en el meu compte i mira que ho vaig avissar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) una abraçada |
|
Marta, ja et faré correr ja!!! :twisted: :twisted: :twisted:
![]() Joseluis, t'he enviat un privat, tot arreglat!!! :mrgreen: Actualitzo la llista perquè en Jepi i la Matrix ja els he tatxat de la llista de morosos :mrgreen:, queden pendents : - Mao - Mari Restem a l'espera de que ens dieu quelcom :roll: Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
8O Tens l'ingres fet desde les 6 del matí.
No mes llevar-me ho he fet per internet per que no se m'oblidés. Ja m'ho confirmaras. |
|
perdona Carles però no m'havia adonat que no haviem confirma't l'arrivada.
Arrivarem dijous al voltant de les 9. Tal i com he dit a les aportacions, aquest mateix dia, és el meu aniversari. La nit del dijous convido jo a cava :D |
|
Perfecte Mari, suposo que arribarà entre demà i passat demà. Quan arribi, ja t'ho faré saber com ho hem fet amb tothom. :mrgreen:
Referent a l'hora d'arribada, ja ho he informat al càmping juntament amb alguna modificació més que hi ha hagut. Felicitats per avançat ![]() Doncs ara si que nomes queda en: - Mao Digua'm quelcom. No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|