Benvingut,
Convidat/da
|
|
MARI,
ves preparant'he les orelles ![]() Dijous al vespre toca fer un bon brindem a la teva salut, això sí, prepara força cava que em sembla que practicament tots arriben dijous 8-) dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance pastis pastis pastis happy birthday pastis pastis pastis dance dance dance dance dance dance dance dance dance dance |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola companys,
Finalment, tothom ja ha ingressat!!! aplau aplau aplau Ara només queda que arribi el gran dia :-)) :-)) , només queden 8 dies. :roll: Si teniu qualsevol dubte, no dubteu en demanar-nos-ho, per això hi som!!!. :mrgreen: Una forta abraçada a tots!!! ![]() Carles i Marta No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
o.k. Jordi contem amb vosaltres per fer una copeta o dos o tres
![]() que cada any no tens la sort de poder gaudir de tanta gent maca per celebrar el teu aniversari. |
|
..............I que passa amb els que no arribem fins divendres :?: :?: :?: ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
La nit del dijous convido jo a cava :D[/quote]
ei, que nosaltres tambe arribent el divendres pel matì, i tambe volem cava!!!! |
|
Hey, Cim, què passa si en comptes d'arribar el divendres arribem el dijous? Ho dic perquè potser canviem el dia d'arribada?
|
|
Hola JMFernan,
Doncs no passa res, m'ho confirmas abans d'aquest divendres i quan parli amb els del càmping, modifico la teva entrada de dv. matí a dj. vespre. Si hi ha algú més interessat en un canvi similar, que ens ho faci saber. Aquest pas arribarem tots dijous!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Carlessssss
Si la Paqui surt aviadet, pot-se nosaltres també arriben dijous, això del cumple de la Mari i del cava no ho podem perdre brindem . Una abraçada |
|
Vicenç!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Digue-li a la Paquita que s'espavili!!! =)) =)) =)) , ja m'ho confirmaras ![]() Ole, ole,ole!!!!!! :D :D :D :D No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
Mari, sembla que no ve ser massa bona idea anunciar el teu aniversari, encara faràs curt de cava. :mrgreen:
Pels que arribeu divendres ja us guardarem alguna ampolla de cava plena, ara no sé si de cava o reomplerta d'aigua =)) =)) =)) =)) Sort que per divendres al matí no hi ha cap cosa programada, que si no a veure qui hi va: 10:00 = dorm, 11:00 = xoco2, 12:00 = 8-) sense fer gaire soroll si us plau. :roll: |
|
tengo intencion de ir mañana por la mañana a la Fira, si alguien necesita campingcheques para la quedada, puedo comprar de mas.
mañana antes de salir mirare si alguien necesita. |
|
Hola a tots.
Nosaltres ens ho hem repensat i arribarem el divendres a mig matí. Si arribéssim el dijous com teníem pensat, pot ser aniríem una mica justs per fer l'entrada. Salutacions i ens veiem aviat. |
|
gracias tonio, jo fui el lunes a la feria y ya compre los camping cheques para la quedada. |
|
yo solo tengo un alargo de 20 metros, ¿ tan lejos estan las tomas? tendre que comprarme otro. |
|
Doncs sí Tonio, només hi ha tres punts de llum per alimentar a 42 parcel·les. :roll: La única solució es que agafis una parcel·la a la vora de la toma, però millor que tots porteu allargadors perquè a varis de vosaltres us tocarà molt més apartada i així ho assegureu. :mrgreen: Jo per si de cas, a part del cable que es de 25 mts. portaré un altre de 25 mtrs. més per si el necessito, i si no convé per aixó, segur que el necessitarem per fer algunes de les activitats previstes. Es per això que per poc que pogueu, porteu-ne encara que no el nesessiteu. Salut ![]() No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)
|
|
eih , que jo crido a alguns amics que son rumanos y me traen una de cable que no veas.....
![]() ![]() ![]() ![]() bueno pos jo tambe portare un allargo , per lo que sigui , o be per mi o be per les festetes.... una abraçada que ja no queda ressssssssss |
|
Jo portaré un allargador de 25 m amb quatre tomes, amb el qual ens podem endollar jo i tres més,... 8O ... :?: tot sirà que me'l deixi dance
|
|
Nosaltres també portem allargador.............
.............no ens el deixarem perqué sempre va dintre l'auto Fins divendres ¡¡¡ ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Avuí després de parlar amb el Ramon (jefe d'Hymer) com ho he fet durant tota la setmana, ja m'ha confirmat que els papers de l'auto ja estan arreglats i a punt per que el dilluns i dimarts (es necessitan dos dies per matricular-la) la matriculin (amb matricula verda).
M'ha assegurat per activa i per passiva que la tindrem dimecres o dijous amb gairabé tots els accesoris. Aixó si dijous no sabem a quina hora arribarem, peró arribarem de forma triunfal. Demá anirem a encarregar el cava. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
ULTIMA LLISTA ACTUALITZADA:
1- CiM, 2 adults en CV - excursió: 2 adults: 14 € 2- Igni, 2 adults i 2 nens de 9 i 5 anys. Excursió: 17.50 € 3- Los Pacos, 2 adults en CV Sin excursión 4- Lince-Monrib, 2 adults i 2 nenes en AC - Excursió tots, Total: 17,50 € 5- TioWillson. 2 adults i 2 nens amb AC - excursió: 2+2 : 21 € 6- Tonio, 2 adults i 2 adolescents en CV - excursió 28 € 7- Matrix/12083 2 + 2 , dance amb AC autocaravana dibuix dance. Excursió: 24.50. 8- Jave 4: 1 adults + 1 adolescent + 1 nen amb CV. Excursió tots: 17,5 € 9- PAYVI, 4adults en AC- excursió tots 28 € 10- Joaqui (JJV) : 2 adults + 1 nen amb AC - excursió: tots : 17.5 € 11- JosepSQZ : 1 adult + 1 nena amb AC - excursio : 10.5 € 12- MAO 2 adultos + Lulu amb CV -excursió: 14 € 13- Joseluisgisela, 2 adults + 1 nena en AC - excursió: 14 € 14- JMFernan, 2 adults + 1 nen + Blondie en AC Excursió: 17.5 € 15- Mireia, 2 adults, 2 nens en AC. Excursió: tots 28 € 16- Ross , 4 adults en AC + excursió :28 € 17- Mercè67, 2 adults + 1 nena (12) + 1 nen (6). - Excursió: tots.17.5 € 18- Jepi, 2 adults i 2 nens en AC. - Excursió: tots 28 € 19- Piti, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió: tots, Total: 17.5 € 20- Mari, 2 adults i 2 nenes en CV 21- Didi, 2 adults i 1 adolescent en AC. Excursió tots: 21 € 22- Mercuri, 2 adults i 2 nens en CV. Excursió tots, Total 17,5 €. 23- Genoveva, 2 adults en AC. Excursió: 14 € 24- Neus, 2 adults i la Bel·la en AC. Excursió: 14 € 25- Raboga, 3 adults i una nena en AC. Excursió: 24,5 € 26- Bitxitos, 2 adults i 2 nens (3 i 1 anys) en CV. Excursió tots 14 € 27- Martí, 2 adults, l'Alba (8 anys), Kiril (5 anys), Bungalow, Excursió 17,50 €. 28- Gordis05, 2 adults i un nen (1 any) en CV. Excursió: 14 € 29- Saire, 2 adults i 2 adolescents en AC. Sense excursió 30- Francesc Pàmies, 2 adults i 1 nen en CV Sense excursió 31- JoanV, 2 adults i una nena (9 anys) en AC. Excursió: 17,50 € 32 - Mitxuni, 2 adults en CV. Excursió: 14.-€ 33- |