|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
El proper dia 30 de març, a les 22:00h, fem un taller de folk obert a tothom a Mataró. El lloc és al Casal Nova Aliança (c/ Bonaire, 25), i el preu (simbòlic) 2€ els adults (els nens fins a 12 anys no paguen).
Actuarà un grup de música en directe, que es diu Harmonikando, i que m'han dit que és molt bó, i evidentment ballarem tots els balls que vam fer dissabte i algún més (sempre s'ha d'anar aprenent), i a més amb dues professores molt millors que jo (les que m'ensenyen a mi, vaja). Si us van agradar els balls, no teniu excusa, que és divendres. Vinga, animeu-vos i si voleu més informació ja m'ho direu. Mercè & Cia.
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Merce,gràcies per la invitació,pero tal i com et varem dir els divendres o qualsevol dia laboral es dificil per nosaltres.Ho es ja moltes vegades el cap de setmana,doncs imaginat.
Que us vagui molt bé i disfruteu moltisim. Una abraçada. salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
|
Mercè , res em faria més il.lusió que poder anar-hi...però el dia 31 tenim la celebració de l´aniversari de l´Alba i el dia 1 enfilem cap a Càceres, amb lo qual aquella setmena serà un estrés...
Que us ho paseu molt bé, i ves aprenent més balls,.....que ens agraden molt... Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
|
M'agradaria anar-hi però estarem de viatge de Setmana Santa. Avisa per la propera
Carme |
|
|
...gràcies Mercè per avisar!
El que encara no sabem si estarem fora perquè ens donen dies de Setmana Santa o no. Tot i que al Ciuatanejo no li agrada gens ballar..a mi molt però sóc més bé patosa. Si hi anem ja t'ho direm i segurament només seria per mirar :mrgreen: :mrgreen: Si més no ho direm a les meves germanes i a una cosina q s'apunta a un bombardeig. Un petó Viatjarem més que el nan d´Amelie...!
(F.A.N.J. - Front d´Alliberament dels Nans de Jardí) |
|
|
el post d'abans era meu, que he escrit amb el nick del meu marit.
Glòria Fins aviat! :D La vida és allò que succeeix mentre planegem el futur.
|
|
|
Vinga Glòria, a veure si us animeu. Els balls són molt fàcils d'aprendre, i molt divertits de ballar. A més, hi haurà música en directe, la qual cosa és tot un luxe.
Si vens ja m'avisaràs per quedar. Mercè & Cia.
|
|
|
Només un petit recordatori, encara que és potser una mala data, perquè molts de vosaltres ja estareu de viatje, però no accepto altres excuses, que és DIVENDRES!!!
Si algú està interessat, envieu-me un privat per quedar, d'acord? Mercè Mercè & Cia.
|
|
|
hem anat al taller de folk amb la Merçe & cia. ens l´hem passat genial.
molta gent i molt divertit. gracies merçe i salutacions a tots. Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?
|
|
|
Roser, no havia vist el teu missatge perquè vaig estar sense ordinador des del dia 30 (ja vas veure com tenia el pis). M'alegro que us ho passessiu bé, ja tenim plan per més balls (he obert un altre fil).
Per cert, i les fotos? Van quedar bé? Ja ens les passaràs... Un petonàs molt fort, i cuida't. Mercè & Cia.
|
|