• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11067

Salutacions a tots els foreros. Encara que em vaig registrar fa mesos, avuí he agafat el fil.
Ejem... preguntava si aneu a organitzar alguna trobada per a la setmana santa i pasqua. No se encara massa be com funciona aquest for :) o i com organitzeu les trobades.
Gràcies
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11072

De moment jo en aquest forum no he vist cap fil d'alguna trobada per setmana Santa,pero la podries montar tu i segur que molts vindrien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11084

Benvingut/a, espero que ti sentis com a casa, entre nosaltres.
Joan

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11088

Benvingut Alzirenys.
Qalsevol que en tingui ganes pot organitzar una trobada, només cal buscar un lloc unes dades i proposarho.
Tot i aixó penso que sempre es millor haver anat abans a alguna per tenirho mes clar i ferho millor.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11095

Moltes gràcies per la vostra acollida. Efectivament em sento com a casa ;-)
No m'atreveix a muntar una trobada, em manca experiència, però temps al temps.
Vinga, gràcies i fins aviat.
Cinc sentit per a gaudir de la natura i només un per a cuidar d'ella: el sentit comú

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11160

Espero que te sientas muy agusto entre nosotros. Yo os conoci en la kdd de Cuenca. Espero volver a veros pronto.
Amparo o Jose o Paco
Un amigo es como la sangre que acude a la herida sin llamarla.

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11197

Benvinguts al foro alzirenys!!! Cada dia som més valencians en aquest foro (aixo ho escriu la meva dona!!!!!!)

Salutacions!!!

Jaume i Mària

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11217

Arizona, pensava que Mollet del Vallés era de la provincia de Barcelona, pero veig que poseu València, jaja... Be, en qualsevol cas, Països Catalans i ens entenem millor. ¿Us pareix be?
Salutacions i també a Taulaí (m'agrada trobar-vos en aquest forum)

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11258

hola alzirenys jejeejeje la meva dona es de valencia i jo de mollet del v. i com que no ens posavem d'acord, vam decidir posar les dos ciutats. A mi lo de paisos catalans ja m'està be, a la meva dona... ja te lo dira en persona jajaajajajaja ;-);-);-)

Salutacions!!!!!

Bueno, animeu-vos a organitzar alguna cosa!!

I si no, he llegit per altres foros que estan organitzant una trobada en peñiscola per a pascua.

Fins aviat

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11272

hola alzirenys, ya se van animando los valencianos, :D :D :D nosotros somos de cerquita, saludos hola brindem si tienes ganas de trobada para semana santa hay una a peñiscola, y nos pilla super cerca dance van mollogon de gente de todos sitios. HF

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11273

Hola arizona, hace mucho que no venis por valencia y las fallas estan ya petanto, mari jose te has perdido ya lo menos dos mascletaes, no te da algo? :8} jajjaj, ya tengo ganas de veros

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11274

aun no me han dado la caravana :8} :8} con las ganas que tengo, las fallas las paso bien lejitos dance que me dan miedo los cohetes

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11334

!!!!QUE SI NO ME DA ALGOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ESTOYYYYYYYYYY MUERRRRRRRRRTAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Menos mal que habia una trobada , que si no , me da algo , y no bueno , claro.....

Espero irme el miercoles a Valencia , y ...... a ver una cv de unos amigos de Almusafes , que me han dicho que se han comprado ;-);-);-)

Mària :D

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11345

Jajaja, Almussafes, así que sois vosotros, jejeje, como habeis picado al final, me alegro muchísimo, a ver si pronto nos vemos en alguna kedada y me enseñais esa caravana que os habeis comprado.

Alzirenys, bienvenidos al foro y un saludo.

Muntar kedada fa 14 anys 10 mesos #11357

Alzirenys.....soy pepe. Os acordáis de mí?. Bueno. Podríamos pensar algo en la zona de Valencia para Pasqua o semana santa, según les vengas las vacaciones en cataluña, y que ahora se desplacen ellos. Es una idea, solo una idea. Qué os parece?.

Re: TROBADA PER A PASQUA fa 14 anys 10 mesos #11383

Clar que si que me'n recorde. Sou els balladors, i ben rebé que balleu.
Us envie un privat ara mateix.
Una abraçada
Nela hola

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • Tots els colors del verd - Noruega 2008 +

Corria l'any 1976. Feia poc que s'havia fet la presentació del primer Volkswagen Golf, i la revista "Autopista", la més coneguda llavors a l'Estat Espanyol, va fer una prova de Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12