• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9382

Els Reis m’han dut una tele TFT de 15” de 12 Volts i un consum de 4 A, l’he connectat a l’auto i sorpresa al cap d’uns, segons la pantalla s’ha apaga (queda sense imatge), el so segueix. :(
Connectada amb el transformador subministrat amb l’aparell, entrada 220 V sortida a 12V i de 4 A, el funcionament és correcta. :)
La tele que tinc ara, una 10” de 12 V i un consum de 2,35 A, funciona correctament
La bateria de l'habitatge es de 70 Ah, el voltatge comprovat 12,6 V, en el moment d'encendre el TV de 4 A, baixa a 12´5 V, igual que em l’altre.
¿A que es deu que una funcioni i l’altra no?, ¿és la diferencia de 1,65 A.?

Salut
Andreu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9384

Maverick,jo no soc tecnic,pero si que et volia felicitar,perque es veu clarament que els Reis de l'Orient han vist que feies molta bondat i t'han obsequiat amb un bon regal.Felicitats i que ho puguis resoldre.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9394

Que la tensió baixi de 12,6V a 12,5V al connectar la tele és normal, perquè la tensió sempre es una miqueta més gran quan no hi ha càrrega (res connectat) que quan hi ha càrrega.
Com que la tele funciona amb l'adaptador de 220V a 12V, tot sembla indicar que la bateria no és capaç de donar el 4A que necessita la tele nova (i sí que pot amb el 2,35A de la petita). És a dir, que els 1,65A de diferència sí són importants. Això provoca que quan es connecta la tele nova es produeixi una caiguda de tensió gran i probablement per això es desconnecta la imatge, però el so continua.
Hauries de mirar quina tensió tens durant els segons que tens imatge i quina tens quan s'apaga. Seria una bona pista per seguir investigant.

Ja diràs quelcom.

Salutacions.

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9395

Respecte a la pregunta que fas, tel. Apagat fins a tel. Encès i marxar la imatge, la tensió nomes varia aquesta dècima de Vol.
Andreu

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9558

Després de totes les proves, el primer tester, que no era el meu, no tenia la pila bé i donava una lectura incorrecta, amb el meu donava a l’entrada al TV 13,8 V, o sigui, la bateria està en bon estat, però no dona per alimentar un aparell de 4 A, el millor doncs, tornar la TV allà d’on va sortir i seguir amb la que tinc, ja que funciona perfecte.
Andreu

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9562

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Quina marca és, per no tenir el mateix problema ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9572

El televisor és un Roadstar de 15”, l’aparell funciona molt bé i bona marca, el meu problema és que nomes tinc una bateria de 70 Ah i no és suficient per alimentar els 4 Ah, i no vull posar una altra bateria nomes per fer anar la TV.

Salut
Andreu

Re: Pregunta tècnica fa 16 anys 4 mesos #9597

Ara ho entenc :-P :-P No em quadrava que només hi hagués una dècima de volt de caiguda de tensió! Hauria de ser molt més.
Per desgràcia tens raó; el problema és que la bateria no dóna prou potència i la tele deu tenir un circuit de protecció i per això s'apaga la imatge. La solució és canviar la bateria per una de més potent... :cry: :cry: :cry:

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• 6 dies pel Périgord Noir i el Lot +

Vaig preparar el viatge en pocs dies. Com sovint em passa, trobo massa coses interessants i he d'anar eliminant-ne moltes. No sempre es tenen tants dies com es vol. Això Llegir més
  • Besalú, un cap de semana a l'Edat Mitjana +

L'èxit de la novel·la “El pont dels jueus”, de Martí Gironell, va despertar el meu interès pel poble en el qual es desenvolupa dita història, Besalú, així que vam decidir Llegir més
  • República Txeca +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Les gorges del Segre +

La nostra sortida va ser d'un dia i mig, ja que la Francesca els diumenges treballa. Bé, després de dinar, rentar els plats i endreçar una mica la cuina vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12