Benvingut,
Convidat/da
|
|
Que haig de conéixer abans de comprar una càmara per la part posterior de la AC ?
Aquí he vist unes quantes però no en tinc massa idea ni de preus ni de funcionalitats a considerar. www.dms-electronics.com/catalog/index.php?cPath=28_51 Els venedors de l'Ac monten habitualment les de la marca waeco www.waeco.com/es/231.php També estic mirant una tv i aquí les veig vora 100 euros més barates que a barcelona, què en penseu ? www.dms-electronics.com/catalog/index.php?cPath=37 Coneixeu aquest distribuïdor francés ? Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
|
|
Jo tinc el dubte si es millor la camara o els sensor de marxa endarrere. Crec que si portes bicicletes penjades a la part del darrere, deuen ser un impediment per la visibilitat. No creieu?
Intentem deixar aquest món una mica millor de com ens el vam trobar (B.P.)
|
|
Nouespai, el TioWillson se'n va muntar una a la seva antiga AC i les bicis no li treien visibilitat, al contrari, que podia controlar les bicis des de dins si li interessava.
Jo penso fer el mateix amb la meva i gairebé la tenia escollida a la pàgina del superinventos que et recomanava l'allygator. El que tinc clar és que en un vehicle tan gran és millor la càmera. Al meu cotxe hi tinc els sensors d'aparcament i van de conya però a l'AC que té molts punts per controlar, millor veure-s'hi. Si vols, canviem impressions en "directe" pel MSN algun vespre :mrgreen: |