• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8197

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Avui fullejant una revista parlàven dels inversors de corrent i deien que sense inversor, res que sigui a 220V funcionarà a la AC que va a 12V. :(
Llavors una batedora, la afaitadora, etc. no funcionen o les AC ja porten un de sèrie?
També deien que hi ha dos tipus ( de ona sinusoidal perfecta i de no tan "perfecte" ) i que en funció de qué volem endollar necessitem d'un tipus o un altre.

Jo diría que a la caravana funcionàven alguns estris elèctrics encara que només tinguèssim la corrent de 12V de la batería del cotxe.

Necessito la vostra informació, si us plau.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8208

Nouespai!!! Que funcionaven aparells de 220v amb la caravana connectada al cotxe? NO!!!

Potser recordes que hi feies funcionar algun aparell però en tot cas era si estaves al càmping!! Si és de 220v, com pot funcionar si només hi ha 12V?!

Tot el que tinguis a l'AC haurà de ser de 12 v o bé de gas. Si hi vols fer servir algun aparell de 220, hi hauràs de tenir un inversor. N'hi ha de diferents potències. No són barats, precisament. Amb un de no massa potent pots fer el fet. Hi podràs connectar la màquina d'afaitar, el "pimer" i coses per l'estil. Per a coses més potents, inversor més potent, però pensa que la bateria et baixaria molt de pressa.
Hauràs d'oblidar-te de la teva magnífica cafetera, de l'assecador de cabell...
Per cert, no us deixeu enredar amb un assecador de 12 volts. NO FAN RES DE RES!! Si de cas et diré un sistema rudimentari per assecar-te el cabell a l'hivern ;-)

Tu pregunta, que en el que puguem, t'orientarem. A tots ens enreden un moment o altre quan comencem.

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8217

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Nouespai!!! Que funcionaven aparells de 220v amb la caravana connectada al cotxe? NO!!!

Potser recordes que hi feies funcionar algun aparell però en tot cas era si estaves al càmping!! Si és de 220v, com pot funcionar si només hi ha 12V?!

Potser tenint un conversor que vingui de sèrie ? :)

Tot el que tinguis a l'AC haurà de ser de 12 v o bé de gas. Si hi vols fer servir algun aparell de 220, hi hauràs de tenir un inversor. N'hi ha de diferents potències.

Com de potent, per un ús habitual ?

No us deixeu enredar amb un assecador de 12 volts. NO FAN RES DE RES!! Si de cas et diré un sistema rudimentari per assecar-te el cabell a l'hivern. ;-)

Digues, digues, que treure el cap per la finestra ho trobo perillós. :)

Per a coses més potents, inversor més potent, però pensa que la bateria et baixaria molt de pressa.
Hauràs d'oblidar-te de la teva magnífica cafetera, de l'assecador de cabell.

A risc de que en Toni de Ros em porti la contrària, crec que aixó no són "luxes asiàtics". :)
Trobo increïble que no vingui de sèrie...

No són barats, precisament.

Em sembla que el mon de les AC és el mon dels millonettis, no hi ha quasi res bé de preu... :cry:

Tu pregunta, que en el que puguem, t'orientarem. A tots ens enreden un moment o altre quan comencem.

Per començar, no m'havéien dit que aixó era necessari.
Quin tipus en teniu dels "perfectes" o els "imperfectes"?

Jo tinc un, que porto al cotxe per poder carregar un mòbil o similar, però ja veig que no serà suficient...

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8218

Nouespai,tot dependrà del que hi vulguis fer funcionar.Jo el vaig comprar per veure les pel.licules els nens amb el portatil i el vaig necesitar de 350 wats,i tot i aixo encara es poc per arrencar en parat una televisió i divx de 220 v.
La veritat es que aixo ens va costar 350 euros.No se si es perfecte o no ,pero va de fabula.L'utilitat nostra només es per carregar els movils,la pila de la camera de video,la de la camarà de fotos,i els nens la Tv.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8220

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
La TV no és el que em tregui la son, però porteu una de 220v o una de 12v. ?

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8222

una tv de 12 v. i 230 a la vegada :mrgreen:

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8224

portem una petita tv de 12 v. pero que pot funcionar amb 220. També tenim el secador de cabell de 12 v. que com bé diu Mireia... puaggg.. res de res.

Salut.
Ramon
http://picasaweb.google.es/ramon.boladeras/ImGenesDeBlogger?authkey=6hEl6QYp3GQ#5290358116198352514

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8225

Nouespai!!! Quin interrogatori!!

A veure... Nosaltres portem el conversor de 150, no sé si dels "perfectes" o dels "imperfectes". Amb aquest fem servir la màquina d'afaitar, l'odinador portàtil, carregador de piles, dvd portàtil i quatre andròmines més d'aquest estil. Què hi podria connectar que fos més potent que això però que no em descarregués ràpidament les bateries? Un microones, un assecador... em deixarien a zero de seguida, suposo. Per això no crec que un de més potent ens solucionés més. El televisor és com el del Jofranc, de 12 i de 220 alhora.
Tingues en compte que els aparells (suposo que tots) fan un pic de corrent quan els engegues. Amb això et vull dir que si el convertidor és de 150, per exemple, no podràs engegar els aparells que diguin que són d'aquesta potència. A vegades, els pots engegar si connectes el motor del vehicle en el moment que els endolles; després sí que segueixen funcionant quan apagues el motor.
La qüestió del l'assecador... és un invent com els del TBO. Ja te l'explicaré...

Per cert, és conversor, inversor, convertidor? Jo què sé... Algú ens ho aclareix?

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8226

Jo no arribo als preus dels 12 volts.per lo tant faig servir el mateix que a casa pero a l'auto.Per aixo es el inversor.No?.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8229

Secador de pelo a gas, apto solo para uso invernal:
Coges un tubo de cartón de los que llevan el aire de la calefacción por dentro de la autocaravana (y que las buenas tiendas del ramo venden, encantadas, por un módico precio) y lo empalmas a una salida de aire caliente de la referida calefacción. Mejora el acabado del asunto si al otro extremo del tubo pones el accesorio ese que emplean en las peluquerías para concentrar el chorro del secador (el que tiene un lado más estrecho), cuyo nombre ignoro y que nadie tiene nunca en casa. También lo encontrarás en los comercios del ramo (todo a 100)
Enciendes la calefacción (si no, no termina de funcionar) y cierras las demás salidas. El chorro, poderoso de por sí, de aire caliente que produce la calefacción, se canaliza por el tubo en cuestión. Apuntarlo hacia tu cabello húmedo es cuestión de pulso y, si acaso, de espejito, espejito, quién es el campista más bonito....
Lo siento Mireia, pero no me he podido contener. :twisted:
Lo del inversor: si es para cargar pilas, el móvil, la linternica y cosas así, con uno de los que se conectan a la toma de mechero y que venden en el Carrefour, vas que chutas (para unos 120w, calcula unos 40 euros). Todo aparato cuyo consumo sea superior es cuestionable....

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8230

Quincho..... eres un crack...

Lo del secador de pelo me ha parecido más que genial.....

Un abrazo.

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8259

A veure, a veure... On trobaràs tota la informació i més que necessites per Viatjar en Autocaravana? Però si ho saps de sobres!!!! :D
Mira't això: www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=7805

I ara l'experiència personal: després de molts anys de fer-me el "ronso" i portar-ho tot a 12V a l'auto, vaig acabar per comprar un ondulador (o inversor, que tant és) de 300 W i d'ona semiperfecta. Preu? uns 60 € en una botiga especialitzada del c/Muntaner prop de la qual, per cert, em vaig trobar el Tonio i sra. de Tonio.
De moment em va molt bé, carrego mòbils, bateries, fem servir la Epilady i alguna vegada el DVD (la tele ja va a 12V). No necessito res més, només buscar-li un emplaçament més definitiu que el que ara tinc.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8263

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

A veure, a veure... On trobaràs tota la informació i més que necessites per Viatjar en Autocaravana? Però si ho saps de sobres!!!! :D
Mira't això: www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=7805

I ara l'experiència personal: després de molts anys de fer-me el "ronso" i portar-ho tot a 12V a l'auto, vaig acabar per comprar un ondulador (o inversor, que tant és) de 300 W i d'ona semiperfecta. Preu? uns 60 € en una botiga especialitzada del c/Muntaner prop de la qual, per cert, em vaig trobar el Tonio i sra. de Tonio.
De moment em va molt bé, carrego mòbils, bateries, fem servir la Epilady i alguna vegada el DVD (la tele ja va a 12V). No necessito res més, només buscar-li un emplaçament més definitiu que el que ara tinc.

Sempre tenim la mala costum de primer preguntar i després cercar. :cry:

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8271

QUINCHO!!
No t'has pogut aguantar? Hagués estat bé que pensant, pensant, algú trobés un altre sistema.

Em feia una mica de vergonya esplicar la "xapussa" en públic però...

Jo no ho havia llegit ni copiat d'enlloc: A mi se'm va cudir un dia que llençava una aspiradora. Acostumo a trobar us segon ús a moltes de les coses que llencem. El tub de l'aspiradora em coincideix exactament amb la sortida de la calefacció. A més, no l'he hagut de comprar, ja que era per llençar :mrgreen: . El que sí que vaig fer és rentar-lo ben net, és clar. Tampoc necessito comprar el terminal ja que la sortida estreta de l'aspiradora (aquella que és un tros de tub estret de la punta) em va perfecte per fer d'assecador.

Je je, a mi no m'ha costat ni cinc!! :mrgreen:

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8272

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jajaja =)) jajaja =)) jajaja =)) jajaja =)) jajaja =)) jajaja =)) jajaja =))
Qué bó.

Li diré al webmestre que ho posi com a notícia del día !!!

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8279

=)) =)) =)) Esteu fets uns autèntics Macgivers.... :D
Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8289

Que bò lo de l'assecador de cabell!!!!! 8O 8O 8O 8O 8O 8O Li plantejaré a l'echobelly ja que era un dels dilemes que tenia amb això dels 12V i els 220V. Tenia pensat comprar un inversor de bastanta potencia pero em fa por que s'em menji la bateria en un moment.

De pasada per Andorra aquest cap de setmana en vaig veure un de 300W a setanta i pico euros, pero tenia el dubte de si un de 300W o buscarne un de 600W. Creieu que val la pena?? De totes maneres veig que Andorra esta deixant de ser el paradis de les compres ja que surt mes bé de preu aqui a Barcelona.

Salutacions
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8294

Amb el de 300 vas sobrat. QUè hi pensaves connectar que sigui més potent?

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8298

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Un conegut va fer una compra conjunta a aquesta web, jo en tinc el de 150W i sembla que va anar tot bé.

www.fraron.de/conversor-corriente-sinusoidal-modificada-volt...7ed68683fe5868f94788

Es aixó el que teniu instal·lat ?

Re: Inversors de corrent fa 19 anys 8 mesos #8299

Un conegut va fer una compra conjunta a aquesta web, jo en tinc el de 150W i sembla que va anar tot bé.

www.fraron.de/conversor-corriente-sinusoidal-modificada-volt...7ed68683fe5868f94788

Es aixó el que teniu instal·lat ?

El segon, de 300 W, és el que jo tinc i va molt bé. A mi em va costar cre que 61 € a Diotronic, al c/ Muntaner. Però aquí el preu és molt millor, sense dubte, però amb les despeses de tramesa ja no surt a compte. :cry:
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Cercador

Alguns viatges

• Albi i retalls de l'Aveyron +

Teníamos 3 destinos claros para este viaje: Albi, Millau y Roquefort. Salimos el viernes por la tarde, sin mucha prisa, del parking sobre las 6.30. Encontramos bastante retención, lo que Llegir més
  • Pirineus francès i català +

Després d’alguns caps de setmana sense poder sortir, el 16 i 17 de juny, vam poder fer una escapadeta amb l'autocaravana pels Pirineus, francès i català. 16 de Juny Com Llegir més
  • La costa de Portugal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure el relat al seu bloc cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Dinamarca +

Dinamarca, el nostre objectiu per aquest estiu 2009, és el més petit dels països escandinaus. Format per moltes illes, les més importants Sjaelland i Fyn, i per la península de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12