• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #738

Desde que tenim la caravana que busco la manera mes comode per portar les bicicletes. Tothom ens ha recomanat sempre que vagin al cotxe, pero a la baca es un show, ja que no em passen per la porta del parquing, i penjats de la porta toquen amb l'arcó de la llança.

Descartant el cotxe m'he posat a pensar com dur-les a la caravana, on ademes ho trobo mes comode, ja que si vas fent ruta i pares a un camping no et veus obligat abaixarles del cotxe si no les necessites.

A la caravana doncs hi ha varies opcions. A dintre (molt incomode), al davant (la llança de la nostra caravana es massa curta) o al radera. I aqui ve la meva pregunta:

N'he vist uns de FIAMMA que van penjats a la guia de la finestra del darrera, i despres collats a sota el chasis. Van bé??? Tant aguanta la guia de la finestra de la caravana?? Son facils de muntar?? o requereixen fer forats i demés??
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #740

yo tambien creo que el mejor sitio es detras, el unico problema que le veo es el peso, un par de bicis enseguida suman 30 kg y puede descompensar la caravana.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #777

He sentir dir que darrera de la caravana no és legal, però no ho sé.
Salutacions

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #789

A la kdd et portare la revista de caravaning en que surt la llei sobre si pots portar la bici al darrera. Ara no recordo molt be com deia l´article pero em sembla que es pot dur un 10% + pel darrera sent coses divisibles i un 15% coses indivisibles, millor ho mirent el dissabte perque tinc la revista a la caravana.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #793

Crec recordar aquest article i com diu l'amic Josep (Piti), es permès dur-les al darrera sempre i quant no sobrepasi el 10% de la llargada de la cv. Es a dir, una cv que amb llança inclosa medeixi 7 mts, pot arribar a sortir per la part posterior 70 cm, i així succesivament, el que no recordo això de les cargas divisibles e indivisibles. :roll:

Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #797

Amic Cim, feia molts dies que no et veia per aqui,m'alegro molt de la
teva tornada
Joan

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #809

Aquest tema tambe va sortir en l'anterior form. Jo tambe estic amb la mateixa que tu sobretot perque cada cop costa més pujar les bicis a la baca del cotxe. Per aquest motiu vaig estar a punt de comprar el porta bicis de darrera de la carvana, però van dir-me que les parets de la caravana no estan pensades per soportar aquest tipus de pes.
Per contra els porta bicis de la llança no ho veig gens clar perque normalment ja porten bastant pes al "cofre" com per possar-ne a la llança, a part de que si portes tres bicis ja et molestar amb la maniobra i si l'arco te un sistema d'apertura normal, has de treure les bicis per accedir-hi per molt que diguin que es pot inclinar.
Així que ja veus torno a estar al cap de la fí.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #811

Hola Jofranc,
Gràcies, duc uns dies molt enfeinat i em manca temps per poder fer-ho tot, però en cap moment m'oblido de vosaltres que quedi clar!!!
Salutacions ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #830

Piti, CiM, nomes pot sobresurtir un 10% de la llargada de la caravana????? Doncs ja m'en puc anar oblidant de portarles al radere, perque si la caravana fa 3 metres..... puc sobresurtir 30 cm?? Vaja, amb això`no porto ni una bicicleta.

I a la llança si que no hi veig la manera....

Patufet, el problema de portarles al cotxe no es nomes la mandra de pujarles (q tambe en fa molta ;-) ) Si no que les hauria de muntar fora del parquing, al mig del carrer, amb la caravana ja enganxada... i puc muntar un merder ... :mrgreen:

Bé, continuare pensant solucions, i amb els que ens veiem aquest cap de setmana ja us demanare opinions "insitu" :D

Merci a tots!

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #835

Conrad, no és només la mandra de pujar-les sinó tambe els anys que pesen

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #849

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46

Patufet, el problema de portarles al cotxe no es nomes la mandra de pujarles (q tambe en fa molta ;-) ) Si no que les hauria de muntar fora del parquing, al mig del carrer, amb la caravana ja enganxada... i puc muntar un merder ... :mrgreen:
Merci a tots!

Ja tinc la solució: martell

Jo muntaría les bicis primer i aniría a recollir la caravana desprès, 8O doncs no deus guardar la caravana dins el pàrking del cotxe, no ?..
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #896

Ja tinc la solució:

Jo muntaría les bicis primer i aniría a recollir la caravana desprès, 8O doncs no deus guardar la caravana dins el pàrking del cotxe, no ?..

La historia es q si. Tinc la sort que com que la bambina es petitona m'hi cap, pero el carrer no es massa ample, pel que no puc enganxar la caravana, sortir del parquing, i muntar las bicis a fora pq organitzaria un merder :roll: Apart com vaig sempre just de temps m'agradaria poder-ho deixar tot preparat i així que en el moment de marxar fos enganxar i sortir.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #907

yo creo q el mejor sitio es el techo del coche en los porta bicis q hay acoplados a la baca. Saludos

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #1445

Tens un cotxe alt, no et cabrien a darrere treient la roda davanter a, que normalment es facilment desmontable:idea:
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #1492

Tens un cotxe alt, no et cabrien a darrere treient la roda davanter a, que normalment es facilment desmontable:idea:

Nesc, suposo q et refereixes a treure la roda de recanvi, no? L'estiu passat ho vaig fer; com només som dos vaig posar la roda de recanvi dintre el cotxe i vaig deixar fixe un suport a la porta del darrere. El problema es el de sempre; molt de show por portar les bicis un cap de setmana, i anant de ruta tens el problema q les has de desmuntar a cada camping si vols utilitzar el cotxe.

Por cierto, rhisto, coincido en que en la baca del coche es donde van mejor, pero me resultaria tan comodo poderlas llevar en la caravana ....
:mrgreen:

Saludos a todos!

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #1509

Conrad, diu en Xavier que posis un portabicis al sotre de la caravana 8-)

Ara seriosament, ho veig complicat en el vostre cas, doncs a darrera, a banda de que t'ocupin més del 10% premés, si has de fer forats sempre és complicat. De fet, les caravanes Hobby posteriors al 2003 ja tenen una guia especial per posar el portabicis al darrera, i em sembla recordar que al catàleg de Fianma tenen accessoris de tots tipus, amb guia, sense, amb forats i també sense. Però potser podries contactar amb els fabricants de la Bambina per veure si ells han previst algun accessori més específic.

O també pots canviar-te les bicis i comprar dues de plegables 8O

Una abraçada a tots dos.
Mercè & Cia.

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #1513

Hola Conrad,

He vist un Terrano II curt, com el teu, amb una baca a dalt del cotxe. La baca era normal, com les d'abans, que cobria tot el sostre i pujava una mica pels quatre costats.
El cas és que en aquesta baca hi pots posar una bici tumbada i lligada amb cordes o gomes normals. En lloc d'anar la bici dreta, posar-la tumbada.
No sé si amb aquesta opció et passaria pel parquing. De fet tu n'hauries de posar 2, una damunt de l'altra. Potser, ja que sou 2 persones, podries posar l'altra dins al cotxe, baixant els seients de darrera.
Salutacions

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 11 mesos #1514

Ja tinc la solució!!!

Enganxes un remolc darrera la caravana per portar les bicis. :D :D :mrgreen:

Ara, el problema serà quan hagis de fer maniobra enrera... ;-) ;-) , ja que amb un remolc és dificil, doncs imagina't amb dos...
Salutacions

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 10 mesos #1637

Jo no crec que la part del darrera d'una Bambina pugui suportar durant molt de temps el pes de dues bicicletes, a part de que, efectivament, la llei marca un màxim d'entre un 10 i un 15% del llarg total. Però en aquest cas crec que es podria interpretar del conjunt de cotxe + caravana, no?
Però jo segueixo insistint en que carregar tant de pes al darrera és perillós, i més en una caravana tant lleugera com la Bambina i amb un centre de gravetat un xic compromès. En una caravana més pesada o en una auto no hi veuria tant de problema, però en una Bambina...
Crec que en el teu cas el millor i més pràctic seria buscar un sistema segur i còmode per portar-les dintre, com fan molts holandesos. Si entren per la porta només cal inventar-se un mètode per lligar-les dintre i protegir els punts cantelluts.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Portabicicletes a la part de darrera de la caravana? fa 16 anys 10 mesos #1700

Doncs a mi m´han montat el portabicis a darrera. L´unica pega es que no es pot obrir la finestra. Bueno si, però tindria que treure els cargols. A mes, dona igual, després de el nombre de finestres que té una caravana, si una no l´obrim....no passa res no?
El portabicis es de Fiamma, es homologat i a Espanya es legal. L´unic requisit es portar una placa senyalitzadora.
Penso que es questió de compartir el pes a la caravana. Si es porten dues bicis, doncs a darrera no possar massa pes, no?
Ara ......" contra gustos colores" no?
Una abraçada
La vida es dibuixar sense fer ús de l´esborrador

• Pàgina:
  • 1
  • 2

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • Alguns Alps Suissos +

...La primera visión del pueblo y de la cascada de Staubbach “sobre” el mismo, nos deja boquiabiertos por su belleza imposible. El valle de Lauterbrunnen se considera uno de los Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12