• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Re:Noves cadenes per la neu fa 13 anys 10 mesos #31728

Aquestes cadenes les vaig veure aquest dissabte passat al centre comercial feu vert de les gabarres a Tarragona.
No vaig demanar informació per que hi havia una cua de por, però a al envolcall, no hi vaig veure cap indicació ni favorable ni desfavorable per les AC, aixó si, la 215/70 15 que calça la meva, no hi era.
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Noves cadenes per la neu fa 13 anys 10 mesos #31737

Gràcies Especialized,es una bona noticia ja que l'any passat ens varem quedar sense poder comprar-les,la llàstima es que de la mida de la meva auto no n'hi ha.També he vist en el vídeo demostratiu que la auto porta cadenes al darrera(o sia a les 4 rodes),fixeu-vos-hi.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
  • 2

Alguns viatges

• Eslovènia, Bòsnia i Croàcia +

Destí: Eslovènia, Bòsnia i Croàcia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Nova Zelanda +

Fer un cronograma del nostre viatge a NZ seria una mica llarg i avorrit, però sí que podem fer unes pinzellades i aprofundir en els llocs més interessants. Sota els Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12