• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6309

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1809
  • Gràcies rebudes: 46
Sabeu d'on pot venir el problema de que cap llum interior funcioni i totes les externes funcionin ?
A mí em funcionaba bé i al noi a qui l'he venut la caravana em diu que no li funciona res.
Suposo que serà la pinya seva, però per si de cas, se us acudeix alguna cosa ?

8O
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6312

Hola Josep Maria.
Nosotros tuvimos el mismo problema cuando cambiamos de coche. Con el viejo nos iba todo bien, pero con el nuevo no funcionaban ni las luces de dentro, ni la nevera. Fuimos al taller y nos dijeron que teníamos que tener las antinieblas encendidas para que le pasara la corriente.
Lo probamos y efectivamente tenían razón.

No se si se te solucionara el problema, pero por probarlo no se pierde nada.
Joaqui

Los viajes son como los libros, se inician con cierta incertidumbre, y se finalizan con nostalgia.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6314

Nouespai com dius be si a vosaltres endollats a la vostra pinya funciona tot i al atra usuari no , se auria de rebisar las conecsions de la pinya del altre usuari , segur que te algun cabla cambiat .
Salutacions.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6316

Probablement li han instalat un enganxall per a remolc, no per caravana.
Ha d'haver-hi un cable que va directament de la batería al contacte de les llums interiors, independentment de que el motor estigui o no en marxa. Si para en algun lloc ha de tenir corrent a dintre sense estar en marxa ni, obviament, amb els antiboires encesos. Això darrer només és un mal muntatge.
A pasar de remolc tenda a caravana jo també vaig tenir que afegir el cable que et dic per tenir llum a 12 v.
Ítaca t'ha donat el bell viatge,
sense ella no hauries sortit. (Kavafis)

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6317

Josep Maria, aquí trobareu una detallada explicació de cada línia dels connectors de 7 i 13 pins: www.expocaravan.com/bricolag.htm

Espero que resolgui el tema als compradors de la vostra caravana.

Salutacions,
Eva
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6320

como te han dicho todos, preguntale si antes tenia remolque tienda, yo tambien tuve que cambiar la piña, pero igualmente me la instalaron mal y no me funcionaban las luces interiores ni la nevara, ahora con el coche nuevo me funcionan, las conexiones de la caravana son las misma, lo unico que cambie fue el coche.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6322

En les pinyes de 7 polos la instalacio legal es amb el polo, emb sembla que es el central, es les antiboires, un cop pasada la ITV vaig sustitir aquesta conexio per una directe de bateria per poder tenir 12 v dintre de la carabana per la iluminacio interior y la nevera.
Espero que et sigui d'ajuda.
SALUTACIONS,Francesc
No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6365

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aquest migdia ho he tornat a provar amb el meu cotxe i anaba bé, per tant, deu fallar alguna conexió.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6369

Jo, com t'han dit tots, també crec que es cosa de la instal·lació de la pinya del cotxe d'aquest xicot.

Quan vaig instal·lar l'enganxall, el taller va pensar que només arrossegaria un remolc i em vaig trobar que tota la instal·lació electrica interior de la cv no funcionava degut a que li mancava el fil directe de la pinya a la bateria, això fa que funcionin els llums interiors de 12v. i la nevera amb el motor parat i el contacte tret del cotxe.

Si es per remolc, el que fan es agafar corrent del pont de llum del darrere del cotxe i així ja n'hi ha prou per alimentar els llums de posició, de fre, els intermitents i si n'hi ha al remolc, la llum de marxa enrrera.

Estic segur que aquest xicot l'hi vàren muntar així i després de fer tu la comprovació, encara n'estic més.

Salut ;-)
No hi ha camí per la pau, la pau es el camí.(Mahatma Gandhi)

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6378

Hola amic,
Segur que es la pinya, perque em passava paregut, quant vaig a recollir la caravana el primer dia, amb el cotxe del meu cuñat no funcionava les llums de fre, desprès vaig provar amb el cotxe d'un company i no funcionava un intermitent i el demés si, i per últim quan varen possar-me la meva pinya funcionava tot be. De moment :roll:
Adeu :mrgreen:

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6458

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Pirata, com ho tens ?
( Pirata és el nick de qui s'ha quedat amb lameva cv )

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6533

Bones

He dibuixat com es una pinya i una base de conexio, cv amb cotxe, amb els seus colors i tal

Ara envio un email al webmestre per penjar-ho a la web, ok

Es bastant intuitiu i sencill d´entendre, aixi que no crec que hi hagi cap problema amb els colors i la seva disposicio en els bors de conexio

Fins despres

Salutacions
136cv + CV + Bluegrass

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6562

Bones

Tinc enllestit tambe l´esquema colors pinya y base tipus 13 pols

En un arrebatament donat, m´he ficat amb l´altre dibuix i llestos

Abans te que passar control de qualitat, ok, despres espero estara tambe penjat en la web

Em va força be com apunt en el pda per si tinc un problem electric o si tinc que donar un cop de ma

Espero sigui d´utilitat per tots
Salutacions
136cv + CV + Bluegrass

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6580

Bones

He dibuixat com es una pinya i una base de conexio, cv amb cotxe, amb els seus colors i tal

Ara envio un email al webmestre per penjar-ho a la web, ok

Es bastant intuitiu i sencill d´entendre, aixi que no crec que hi hagi cap problema amb els colors i la seva disposicio en els bors de conexio

Fins despres

Salutacions

Moltes gràcies, ja està a l'apartat de "Descàrregues" per tal de que ho pogueu consultar o imprimir i portar l taller de torn.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6585

Bones

Tinc enllestit tambe l´esquema colors pinya y base tipus 13 pols

En un arrebatament donat, m´he ficat amb l´altre dibuix i llestos

Abans te que passar control de qualitat, ok, despres espero estara tambe penjat en la web

Em va força be com apunt en el pda per si tinc un problem electric o si tinc que donar un cop de ma

Espero sigui d´utilitat per tots
Salutacions

Moltes gràcies, ja està també a l'apartat de "Descàrregues" per tal de que ho pogueu consultar o imprimir i portar l taller de torn.
Planta cara a la por i dóna aliment als teus somnis.

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6810

Quan instalen les pinyes per remolc no posan el cable d'interiors, s'ha d'avisar que es per una caravana i com diuen els companys posan un mes.
El teu comprador deu de tenir la pinya sense el cable d'interiors.

SALUT

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6964

hola a totom, respecte a la pregunta, el que pasa es normal si no te la pota 13 conectada a massa.

Salutacions

Re: Problema eléctric fa 19 anys 9 mesos #6965

si no te alimentació interior, pota 10 amb el positiu tambe pasara el mateix, i si te problemes amb la nevera cal conectar la pota 9 amb un positiu de la bateria.

Salutacions

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12