• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6018

Docs així de facil es la meva pregunta, algú sap com put actualitzar els mapes del TOMTOM? Tinc el cable i la targeta que et donen quan el compres, pero no m'en surto.

Suposo que aquesta deu ser una d'aquelles preguntes que haurá fet moltissima gent, pero no he consaguit trovar on algú ho expliqui expressament.

Salutacions :mrgreen:
hthttp://blog.kampistas.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6103

Hi han moltes maquines (hardware) que tenen tomtom, no se si en totes es el mateix proces d´actualitzacio, jo se que en pocketpc es copiant el nou mapa a una carpeta de nom Iberia (llogicament en tarjeta sd o cf) i ja no tinc mes dades al respecte, aixi es com reconeix el nou mapa

en el meu cas, faig servir un altre software de navegacio i el proces d´actualitzacio vaig aprendrel llegint en alemany, imaginat quin show

t´aconsello cercar per google amb el nom de maquina que fas servir i aixi tindras la millor referencia a una resposta d´actualitzacio tomtom

ja ens diras com va

Salutacions
136cv + CV + Bluegrass

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6204

Por lo que dices, entiendo que es uno legal, debe ser la única copia legal que circula, te darán premio.

Hay dos sistemas:

a) simple copia sin modificar nada a la tarjeta, incluido el nombre del directorio, y el propio sistema te reconoce el mapa nuevo

b) inhalación del cd, ejecutando el xxxx.exe correspondiente.

El sistema que has de elegir es sencillo, dado que el caso a) no hay ejecutable alguno.

Aunque después del rollo dudo que sea ese tu problema, así que deberías dar algún detalle mas, pues no queda claro.

Saludos.

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6210

Hola Conrad, yo para las dudas con el tomtom utilizo esta web:

www.ironcatan.net
foros
informatica de bolsillo

Necesitas registrarte.

Siento no poder ayudarte más, porque yo lo tengo en el movil y lo actualizo a traves de esta web y de la simpatica mula.

Manolo :mrgreen:

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6484

Ostres, he contestat a aquest fil un parell de vegades i no se perque no surt publicada la meva resposta.

A veure. El TOMTOM que jo tinc (GPS y Software) m'el van regalar l'any passat, i junt amb tots els accesoris venia una tarjeta amb un Codi que segons em van comentar era per actualizar els mapres (gratuit durant el primer any segons m'han comentat). El problema, apart de que l'ordinador de cada es sistema operatiu Mac (que encara segueix sense ser compatible amb tot), es que no se a quina web he d'anar per baixar-me'l, i era per si algú que en tingui algun d'igual ho ha fet mai. Suposo que desde allà m'haure de descarregar un arxiu que nomes posantlo en la carpeta de mapes d'europa haura de funcionar. El problema es ¿on he d'anar? perque no hi ha manera de trovarlo.

Tot i així mirare la web que m'ha donat tiramilles a veure si ho trovo alguna resposta.

Salutacions a tots i merci per les respostes.
hthttp://blog.kampistas.com/

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 7 mesos #6520

Hola Conrad yo tengo el tomtom700 y en la pagina tomtom.com hay un apartado que pone soporte, clickas ahi y te ale un listado de programas que pone descargar actualizaciones, esta en exe. en zip, y en otro que ahora no recuerdo, a mi me dijeron que me descargar en formato exe y lo guardabas en el escritorio, una vez alli tenias que conectar el tomtom al ordenador mediante el cable usb y seguias los pasos. parece sencillo pero yo lo hice y luego no podia apagar el tomtom, total que al final no lo consegui, pero la gente me decia que lo seguia bien los pasos, asi que no lo entiendo, si lo consigues ya diras algo. Cuando entres en la pagina de actualizacion haz una copia de seguridad, que ya te da la opcion de poderla hacer. Un saludo

Re: Actualitzar un TOMTOM fa 16 anys 4 mesos #9670

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Coneixeu com dir al tom-tom 3 que sou una autocaravana, autocar o vehicle gran per tal de que no ens porti per carrerons ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Cauterets, Hautes Pyrenees +

Tot va començar en un petit poblet del sud de França pel pont de la Puríssima, on tot aparcant l’autocaravana vàrem ullar una llibreria per comprar regles i cartabons pels Llegir més
  • Loire - Normandia +

Després de dos estius de vacances fent ruta en caravana, aquest any hem fet el canvi a autocaravana i anirem a la regió francesa de la Normandia. Pel camí, farem Llegir més
  • Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12