• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 8 mesos #50998

Bona tarda,

Sembla que estem de mala sort amb la casa Dometic.
Ja vaig comentar que havíem tingut alguns problemes amb el WC de Dometic, que més o menys hem pogut solucionar.
Però ara acabem de tenir un problema més greu i amb la Nevera, que també és Dometic.

Fa quinze dies vam sortir amb l'ac i em vaig trobar que no es disparava la xispa per encendre la flama del cremador.
Funcionava a 12 i a 220, però al moment que s'hauria d'activar la xispa no feia res, i saltava una alarma a la nevera.

Vaig contactar amb el servei tècnic a Cabrera i em van dir que potser podia ser la placa, però que ho havia de veure.

Total que un divendres a la tarda, que per sort pleguem al mig dia, hi vam anar.

El mecànic s'ho va mirar i va dir, que possiblement seria el panell de comandament de la nevera, que just aquella setmana ja n'havia canviat un, per un problema similar.

Total que el va canviar i la nevera va tornar a funcionar.

Com que la nostra garantía amb Dometic es va acabar tot just fa un mes, hem hagut de pagar la reparació, 192 € del panell i ma d'obra.

El mecànic em va recomanar que a partir d'ara, quinze minuts abans d'apagar la nevera (sempre que funcioni a gas) que encengui la resistència del arc del congelador, ja que d'aquesta manera ens assegurem que la possible humitat que pugui entrar en el panell, s'assequi, ja que segons creu, és a dir n'està convençut, el problema és que entra humitat al panell i es s'espatlla la placa.

En fi, no se si us servirà o no, però jo he hagut de passar per caixa i només desitjo que ningú mes li toqui, ja que és realment una p............ que el propi funcionament de la nevera pugui generar un problema així d'important.

I també és "mala sort" que els dos problemes amb Dometic ens hagin passat just quan venç la garantia.....

Sort!!
Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: carlosk75

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 8 mesos #50999

per cert, he passat un mail a Dometic i tot i que ja se al resposta, un cop la tingui la penso enviar a Consum i a la central de Dometic, com a mínim que els quedi la queixa.

siau

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 8 mesos #51003

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Ostres quina mala pata portes. Quin model és ?
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 8 mesos #51015

Bon dia,

és una RMD 8501

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 7 mesos #51042

Moltes gràcies per la informació

Tenim el mateix model i posaré en pràctica el que comentes, entenc és el botó que es veu en el panell
Adjunts:

Last edit: per carlosk75.

Re:PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 7 mesos #51043

Moltes gràcies per la informació. Avui miraré si és el mateix model, si és així, posaré en pràctica lo de engegar la resistència abans de parar la nevera. Inclòs potser alguna estona durant el día.
Gràcies

LLUÍS DE CANET

PROBLEMES NEVERA DOMETIC fa 4 anys 7 mesos #51090

si, és aquest botó!!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Marroc en Nadal +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Vinaròs i Penyíscola +

El dissabte dia 3 de desembre, cap a les 7:30 vam sortir des de Sabadell cap a Peníscola. Vam agafar l’autopista AP-7 en direcció Tarragona. A l’arribar a Amposta vam Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12