Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia,
Ho comento aquí per si teniu alguna idea per poder solucionar el problema que tenim. La nostra AC porta un WC Dometic CT 4110. Ja fa un temps que vam començar a tenir problemes, amb la nansa que converteix el caset en troley, fins que un dia ja no el vaig poder plegar i el vaig desmuntar. Al cap d'uns dies els problemes van seguir, ja que ens trobem que el encaixar el caset al seu forat, no s'aixeca la tapa taronja que fa que puguis accedir a la tapa corredera des de dins el bany, per tant ho hem de fer entre dos. També he obresvat que hi ha una peça que sembla trencada i que sembla que és del sistema de ventilació del propi caset. Total que vaig començar a buscar informació per poder reclamar a Dometic i a M3, ja que és on la vam comprar. De moment Dometic ha respost amb tota tranquil·litat que per 15 dies ja estem fora de garantia, ja els he dit que no es tracta d'un tema de garantia o no, es tracta que hi ha massa coses que fallen en el WC i que no es comprensible que per quinze dies diguin que no se'n fan càrrec. Estic emprenyat, ja que en part, ho hauria d'haver previst i potser reclamar el primer dia, però no comptava que em deixarien penjat d'aquesta manera. De moment M3 no m'ha respost, i confio que per part seva hi hagi una mica més de bona voluntat, però no se què pensar, ara ja és força incòmode cada cop que haig de buidar el WC, i pensant que marxarem 3 setmanes de vacances..... m'encenc. Us deixo algunes fotos dels problemes, per si de cas, per dir-ho d'alguna manera, el que més molesta és que no entri be el caset, el tema de la nansa del troley em preocupa poc, ja que el fèia servir ben poc. gràcies pels comentaris, Salut, Kms i República!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Salut, Kms i República!!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per webmestre.
|
|
Bon dia,
el dissabte vam passar per M3 i la noia de recanvis i un noi del taller s'ho van mirar i els va sembla que faltava algun tipus de moll que fes que la tapa taronja funcionés correctament, però no els semblava que fos un problema del propi caset, però mol acertadament ens van recomanar que passessim per algun servei oficial Dometic, i com que anavem cap a Altafulla, vam passar per un distribuidor de Dometic (caravanas Altafulla). Allà s'ho van mirar, i un manetes que vam trobar ens va confirmar que sembla que alguna peça s'ha desgastat i fa que aquesta tapeta taronja no pugi bé, però no hi falta cap peça. Vam posar un petit gruix i els sistema funciona be un altre cop. Malgrat sigui una petita "xapussa" Ara he demanat a M3 que si els arriben casets de recanvi ens avisin per poder-ho comparar i veure si relament és un problema de desgast o bé que falta alguna peça petita. Ja ho veurem, de moment funciona i la solució és ràpida i senzilla. Ja veure quant aguanta Salut, Kms i República!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nouespai
|
|
Nosaltres en portem el model anterior i en portem un casset de recanvi (venia d'origen i alguna vegada ens ha tret de passar-les magres en no trobar lloc on buidar-lo). Un d'ells quan està ple ens avisa amb una llum i l'altre no.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Hola, Kabretes.
M'alegro que l'hagis solucionat, el problema. Jo mai he passat per això i ara veig que un problema en el wc pot espatllar-te tranquil·lament unes vacances, com tenir un problema mecànic seriós...o com a mínim obligar-te a canviar de plans radicalment. Allò de tenir un de recanvi, com Nouespai, no és molt peregrí. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Nosaltres des de fa molts anys portem un casset de recanvi, anant 4 alguns caps de setmana portàvem el cassette ple el diumenge al mgidia i preferim la tranquil.litat de saber que podem allargar una mica més.
D'aquesta forma també vam guanyar autonomia a les vacances llargues d'estiu. Aquest any anem dos ... ens deurà durar una eternitat !!! 2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Kabretes
|
|
NOsaltres fins ara sempre hem pogut funcionar amb un de sol, la veritat és que sempre he fet molta teràpia en aprofitar els serveis públics per tal de no carregar el caset. Esperem seguir així.
Salut, Kms i República!!!
|
|
Val a dir que sempre hem intentat aplicar la norma àrea que trobes, àrea on buides, encara que no hagin passat ni 24h del darrer buidatge. Ara, que el més freqüent són les sortides 2 adults + 0 , l'única amenaça que veig és que s'espatlli el casset durant un viatge i ens obligui a canviar els plans, com quan hem tingut alguna avaria mecànica. Salut i encert!
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|