• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Regulador de gas

Regulador de gas fa 2 anys 7 mesos #50703

Hola
Vull canviar el regulador de gas que porto actualmet (30mb) per un de 37mg, ja que faig servir propà, i he llegit que auest gas funciona més bé amb el regulador de 37mg
El dubte que tinc, és si he de canviar res més, de la calefacciÓ (C6002) i la nevera (RM7655L).
Si algú ho sap, ho porta un regulador de 37mb, m'agradaria si em pot aclarir el dubte

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Regulador de gas fa 2 anys 7 mesos #50704

HOla Xaixa,

En totes les ac's que hem tingut (3), portavem el regulador de gas de 30mb, i sempre hem utilitzat propà, per tant no tinc clar que pugui funcionar gaire millor si canvies el regulador.
Creus que paga la pensa?
Si decideixes fer-ho ja ens donaràs detalls per si ens ho plantegem
Gràcies,
Salut, Kms i República!!!

Regulador de gas fa 2 anys 7 mesos #50705

Bones!
desconeixia aquest tema, intueixo que poses un regulador de pressió que l'ampliarà: ho fas per dotar de més cabal de gas a la instal·lació? busques ampliar el rendiment dels aparells?, suposo que també augmentarà el consum de gas...no sé , ni idea Xaica.

Si ho recordo aquest cap de setmana, que vaig al pàrquing, miraré la info tècnica de la meva autocaravana pel que fa a la instal·lació de gas i les prescripcions dels equips (nevera, boiler, focs,,,); tal vegada els fabricants dels equips deuen anotar la forquilla de pressió de gas amb les quals funcionen els aparells de manera més òptima.

Salut i encert! i ja explicaràs.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Last edit: per MarceCRN.
  • Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 2 dies (23.10), Ddolors en 9 dies (30.10), XANU en 9 dies (30.10), joan i andreu en 11 dies (01.11), vistur en 12 dies (02.11), LaSanta en 14 dies (04.11), Calton en 26 dies (16.11), avisuso en 34 dies (24.11), Gebra en 37 dies (27.11)

Alguns viatges

• L'Auvèrnia +

Destí: Auvergne ( França ) Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per veure o descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • La Garrotxa i els volcans +

Fa setmanes que teníem previst anar a La Garrotxa a fer un tomb pels volcans i pobles de la zona, però ens esperàvem a que canvies el temps ja que Llegir més
  • Cerdanya francesa +

Llevaba ya mucho tiempo en querer hacer un fin de año diferente, no por espectacular, ni derrochador, sencillamente diferente al tradicional. Las circunstancias han querido que durante muchos años (yo Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.