• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Problema al rellotge de la temperatura de "l'aigua"

Problema al rellotge de la temperatura de "l'aigua" fa 4 anys 4 mesos #49043

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1796
  • Gràcies rebudes: 46
Hola família,
Des de fa uns dies que he notat un problema amb el rellotge de la temperatura del líquid refrigerant.
El tema és que quan vaig a arrencar i li dono al contacte l'agulla es posa directament a la meitat i d'allà no es mou, ni puja ni baixa. El motor funciona correctament i no detecto sobre-temperatura.
El motor és el de fiat ducato del 2006, 2.8 JTD
Gràcies pels suggeriments.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Problema al rellotge de la temperatura de "l'aigua" fa 4 anys 4 mesos #49052

Uff, jo sóc un manta en temes mecànics, així que fins que no aparegui un forer amb criteri pots mirar això: he trobat en aquest fòrum autocaravanista en anglès diversos fils on relacionen ducato+temperatura+sensors .

forums.motorhomefacts.com/gtsearch.php?cx=partner-pub-786554...s&ss=8153j5097243j32

, el meu nivell d'anglès ( nivell Tarzan, per Cambridge) no em permeten valorar-los :-( .

Sort! i ja explicaràs com t'ha anat amb el tema.
Salut i encert
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 2 dies (23.10), Ddolors en 9 dies (30.10), XANU en 9 dies (30.10), joan i andreu en 11 dies (01.11), vistur en 12 dies (02.11), LaSanta en 14 dies (04.11), Calton en 26 dies (16.11), avisuso en 34 dies (24.11), Gebra en 37 dies (27.11)

Alguns viatges

• Itàlia i els seus Alps +

Mireia ha fet al seu bloc un relat sobre el seu viatge a Itàlia i els seus Alps. El podeu accedir des d'aquí Més imatges a la galeria sobre aquest Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.