• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problema al rellotge de la temperatura de "l'aigua" fa 6 anys 9 mesos #49043

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Hola família,
Des de fa uns dies que he notat un problema amb el rellotge de la temperatura del líquid refrigerant.
El tema és que quan vaig a arrencar i li dono al contacte l'agulla es posa directament a la meitat i d'allà no es mou, ni puja ni baixa. El motor funciona correctament i no detecto sobre-temperatura.
El motor és el de fiat ducato del 2006, 2.8 JTD
Gràcies pels suggeriments.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Problema al rellotge de la temperatura de "l'aigua" fa 6 anys 9 mesos #49052

Uff, jo sóc un manta en temes mecànics, així que fins que no aparegui un forer amb criteri pots mirar això: he trobat en aquest fòrum autocaravanista en anglès diversos fils on relacionen ducato+temperatura+sensors .

forums.motorhomefacts.com/gtsearch.php?cx=partner-pub-786554...s&ss=8153j5097243j32

, el meu nivell d'anglès ( nivell Tarzan, per Cambridge) no em permeten valorar-los :-( .

Sort! i ja explicaràs com t'ha anat amb el tema.
Salut i encert
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• La Vall de Camprodón +

Vam decidir passar el dia fora i vam triar La Vall de Camprodon, doncs la muntanya sempre és maca. Són les 8 del matií quan sortim de Prats, direcció St. Llegir més
  • Nadal a l'Alsàcia +

Si hi ha algun lloc a Europa que es celebri el Nadal amb especial interès és a Alsàcia. Tota Alsàcia es tomba a lluir els carrers, places i especialment les Llegir més
  • Sud de Catalunya +

Feia molt de temps que volíem anar per aquesta zona, ens cridava molt l’atenció poder pujar al Mont Caro. Sortim de casa a primera hora, les 7 del matí, per Llegir més
  • Normandia - París +

Aquest any hem anat sobre segur i hem triat un lloc fàcil pels autocaravanistes, Normandia (tota França és agradable per viatjar amb autocaravana) i per proximitat hem aprofitat per visitar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12