Benvingut,
Convidat/da
|
|
Bon dia a tots, a veure si em podeu ajudar, volem comprar una bürstner 460TS, que te una MMA de 1350kg, Aquesta ha de ser remolcada per un gran vitara 2.0TD de 110CV, per la cual en teoria no hi ha problema, ja que la MMA del cotxe és de 2005kg i el màx remolcable es de 1850kg.
El problema i el dubte ens sorgeix, amb el pés de la bola en vertical, ja que la bola que m'han d'instalar es d'una MMA en vertical de 74kg segons urbeni i la la marca de la caravana em diuen que el MMA en punta de llança és de 100Kg. crec que és perillos anar així de ruta, i estic cagat, com ho veieu els experts?? Moltes gràcies per avançat. salutacions, Xavi |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Xavi,
Jo fa anys que no porto caravana, però en vaig portar una de gran, i no recordo de que hi hagués cap possible problema amb els pesos en vertical de la bola. Vam posar la bola que tocava al cotxe i els de Renault no em van preguntar quina caravana portaria. I els de knaus tampoc em van preguntar quina bola portava. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Merci per la resposta nouespai,
Quin pes tenia la teva caravana?, i vas pesar mai a la punta de la llança quin pes hi havia?? És que jo he mirat la combinació del meu cotxe amb la caravana que vull comprar en aquesta web:http://www.towcar.info/ , i em posa un pes vertical de 75Kg. I ho veig molt just per la bola que puc posar, per la resta em diu que perfecte... |
|
Portava una knauss 500 amb una Renault Espace però han passat molts anys i o ho recordo amb seguretat com per dir-te.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Bé, a veure si algú més pot dir la seva.
Moltes gracies per la teva aportació!! ![]() |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per torbonada.
|
|
Mira, els hi he preguntat per correu a una gent que tinc al costat de casa.
Aquestes són les seves respostes després de veure la teva consulta: Hola, El peso en bola valor S es el que marca el fabricante del enganche en su certificado. Que según he leído serán los 74 kg que les marca Urbeni ---(jo) Llavors ha de posar una altra bola si no no pot arrossegar aquella caravana, no ? No hi haurà cap bola que li admeti aquests kg a la bola, això ho certifica el fabricant de l’enganxall però amb les dades que li dona el fabricant del cotxe…. Un saludo, CARAVANAS CERDANYOLA sl Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per nouespai.
|
|
xo llavors no em quadra, si el meu cotxe pot remolcar segons la fixa técnica 1850Kg i la caravana te una MMA de 1350kg, no te cap sentit que no pugui per culpa de la bola. Es a dir o els 100Kg que m'han dit a mi són el pés que aguanta la llança i no el pes en bola o no entenc res de res.
|
|
No et puc ajudar. Ho sento.
Jo, en tot cas, preguntaria a Urbeni que t'ho expliquin clar.... Quin luxe seria tenir més temps lliure...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: torbonada
|
|
Mercí!!
![]() |