• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes amb la TV fa 7 anys 5 dies #48947

Hola colla,no som gaire d'utilitzar la televisió quan sortim,però en un dia de pluja i a l'hivern a voltes va be.
Des de que tenim l'auto ja es la segona televisió que s'espatlla i no se ben be perquè.
Algú l'hi ha passat quelcom semblant.
Pot ser un problema de la corrent de 12 volts,?? del transformador???
o es ta embruixada la nostra auto. :laugh::laugh:
Gracies.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Problemes amb la TV fa 7 anys 5 dies #48948

Bona tarda Jepi:
A nosaltres no s'ens ha espatllat, per ara ( toquem fusta ), però et puc dir que no es veu gens bé. Si no estas centrat davant mateix de la pantalla, es veu tot molt fosc, sobre tot si son colors molt foscos o foscos.
Em sembla que l'haurem de canviar, per tant agraïria igualment consell per escollir-ne una de nova.
Joan Vives.

Problemes amb la TV fa 7 anys 4 dies #48951

hola, bon dia a tots i totes,
a la meva televisió, que jo diria que no està espatllada, es que de tant en tant la pantalla s'apaga, tot i que escoltes la veu
L'has d'apagar i tornar-la a encendre i així va una estona mes. A vegades es fa pesat tant encendre i apagar.
Salutacions
antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides

Problemes amb la TV fa 7 anys 4 dies #48954

Cony de tecnologia :laugh::laugh:
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Problemes amb la TV fa 6 anys 11 mesos #48962

Jepi, la tecnologia se m'ha girat en contra, també, amb la retrocàmera. Va perfecta quant no m'és necessària, però quant més la necessito queda tota negre. Primer creia que era una falsa conexió al posar la marxa enderrera però he comprobat que no. No sé que he de fer.

Joan Vives.

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12