• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA: Necessito fer manteniment al meu remolc tenda

Necessito fer manteniment al meu remolc tenda fa 4 anys 7 mesos #48883

Bon dia a tothom,
tenim un Inesca model Marbella que ja està un pèl descatalogat i voldriem fer-li una posta a punt. Amortiguació, neumatics, costures, cremalleres, etc...
Algú per aquí ens podria dir si coneix algun lloc on el poguem portar.

Moltes gràcies!
Espi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Necessito fer manteniment al meu remolc tenda fa 4 anys 7 mesos #48884

Bona tarda.
Quant dius "per aquí " et refereixes a informar-te per mitjà de gent de la Web TotCàmping o a una zona geogràfica en concret ?. Pot ser algú et pot informar convenientment si especifiques la zona.
Salutacions.

Joan Vives.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vidiella18B

Necessito fer manteniment al meu remolc tenda fa 4 anys 7 mesos #48886

bon dia a tots i totes,
fa molts anys vaig tenir un carro com aquest y també l'avance de la caravana i quan vaig tenir qualsevol problema ho vaig portar a esmi, son de Besalu, el telefon es 972 591 392
salutacions
antoni
Deixeu-me que us digui una cosa... jo sóc català
Pau Casals a les Nacions Unides
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: vidiella18B

Necessito fer manteniment al meu remolc tenda fa 4 anys 7 mesos #48887

Bon dia,
Gràcies Joan,
Quan deia "per aquí" em referia a la Web. Nosaltres estem a la provincia de Barcelona, però si ens aguessim de desplaçar per qualitat preu no hi hauria cap inconvenient.
Salut,
Josep

Necessito fer manteniment al meu remolc tenda fa 4 anys 7 mesos #48888

Gràcies Antoni,
ja m´he posat en contacte amb ells, ara a veure que em diuen..
Salut,
Espi

• Pàgina:
  • 1

Aniversaris

manel en 2 dies (23.10), Ddolors en 9 dies (30.10), XANU en 9 dies (30.10), joan i andreu en 11 dies (01.11), vistur en 12 dies (02.11), LaSanta en 14 dies (04.11), Calton en 26 dies (16.11), avisuso en 34 dies (24.11), Gebra en 37 dies (27.11)

Alguns viatges

• Vercors, llac Maggiore, Como, S. Moritz, Vall de Venosta +

Seguim pel costat esquerra del llac i ens endinsem cap a la vall de Valstrona. És una carretera amb un únic carril per compartir i amb un munt de revolts Llegir més
  • Esqui de fondo i "La Corrida" a Puigreig +

El sábado día 21 nos levantamos tempranito, ¡nos íbamos a esquiar! A las 7 de la mañana habíamos quedado en la gasolinera de la C-58 y nos retrasamos 5 minutillos Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • Holanda, la lluita contra el mar +

Com vaig llegir en una guia, Déu va fer el món i els holandesos, Holanda... Als Països Baixos, una quarta part del territori està per sota del nivell del mar. Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25

El butlletí

Legalment t'hem de dir que, en registrar-te, acceptes la nostra política de privacitat de les dades i les regles legals. Pots accedir a elles a través dels botons que hi ha al final de la pàgina.