Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola colla.La nostra auto es una meravella,però consumeix molta energia.El problema es que totes les llums son al·logenes,molt"pijes",però poc practiques.He vist algunes autos amb lets. Podríeu dir-me d'on les puc treure i com col.locar-les sense fer grans obres,doncs hem fa por tocar gaire aquesta caseta de fusta.
Gràcies. Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Jo les vaig comprar a un lloc d'ebay però ja no envien aquí. A menoswatios.com crec que és, tenen molta varietat. Si són de les rodones normalment són de dos punxes (G4).
Jo les darreres les he comprat a micasaconruedas.com i han anat bé. Només has de descobrir com treure la bombeta vella i el diàmetre que hi cap. Algunes tenen polaritat indiferent i són més pràctiques. Altres cal que el positiu sigui el que la nova bombeta vol, i si és al revés has de canviar cables al portalàmpedes. - autocaravanning.blogspot.com |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Xavi_ZixxeR.
|
|
Jepi comença a fer guardiola. En una auto hi han moltes bombetes. Però crec que val la pena si ho penses si mes no si vols independecia.(
![]() Jo les vaig canviar totes i quan ho analitzava, el que em consumien les dels menjadors despres va ser tota l'ac. Hi han moltes marques. Molts preus, |
|
Jepi en la mia venian algunaz ya con led.
Y cambie el resto todas a led. Mira en menoswatios.com tienen gran variedad para casi cualquier tipo de bombilla. Solo tienes que averiguar que tipo de bombillas tienes y practicamente es cambiar una por la otra. Si tienes cualquier duda en la proxima que nos veamos te echo un cable... Saludos. |
|
Gràcies companys.Ho miraré i si no m'hen surto ja demanaré ajuda.Help!!!!!!
Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
www.ebay.es/itm/5M-Warm-White-SMD-5050-Flexibl-300-LED-Strip...&hash=item563c53dcbf
Jepi, ho vaig comprar aqui. Es molt facil posar-ho, fins i tot per tu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si tens algun dubte ja saps. Salutacions |
|
són 5 metres de tira de leds autoadhesiva llum calida,
|
|
Gràcies Manolo.Si no me'n surto esperaré a la trobada que hem donis un cop de mà.
![]() ![]() ![]() Una abraçada. Salutacions. ... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...
|
|
Jepi, jo tambe ne posat al menjador i garatge de la meva Ac i una sola tira de 1 mt. fa una llum extraordinaria. La vaig comprar a Badalona pero segur que com et diuen els companys les trobaras algun lloc. Aquestes son les dades:
Tira leed 5050 llum blanca de dia de 1 metre , cost...18,30€ + un conector hembra clema cost 1,18€ + els metres de cable que necesitis per l'instal.lació. Es molt facil, nomes et cal seguir el cable que et dona llum al menjador i fer una derivacio amb un interruptor i seguir cap la tira de let, enganxar al sostre o on et convingui i llestos. Espero et sigui d'ajut i ja saps aqui (es un dir dons estem mes alla que aqui, ja mentens) estem . Salut Viu cada dia com si fos l'ultim
|
|
Per descomptat Jepi.
Salutacions |