Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola,
M'estreno al forum fent una pregunta a veure si algu em pot ajudar. Tenim una autocaravana que no disposa de cinturons de seguretat als seients del darrera, ja q es forca velleta i per data de fabricacio en aquells moments no era obligatori. Ara hem tingut una nena i tenim el problema de com posem la cadireta a l'autocaravana, si aquesta no disposa dela cinturons de seguretat. Hem intentat trobar una solucio a traves de l'ITV, submnistradors...., pero ningu ens dona una resposta clara. Algu ens pot dir si hi ha alguna solucio? Gracies per endavant |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
... Hola Txell, Benvingut a Totcàmping !!!
No soc cap experta ni en lleis ni en seguritat, però crec que amb lo fràgils que són les AC és indispensable un bon ancoratge dels cinturons abans de posar-hi la cadireta. Jo consultaria un taller expert en autocaravanes perquè os digui si axó és factible o no. T’envio un missatge privat (MP). Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Hola txell.
En primer lloc benvinguda al forum. Jo també tinc una ac antiga i tampoc tinc cinturons al derrera que de fet no son obligatoris (a les nostres ac,s). Nosaltres els nostres nens ja son crescudets i algun ja es pare, doncs quan portem la nostra neta seu al saient del copilot ven estacadeta amb el cinturó i la seva cadireta esclar |
|
Jo crec que, malauradament, no tens més solució que anar sense cinturons, com anàvem tots de petits...
Si hi poses uns cinturons però el xassís no està preparat tindràs una errònia sensació de seguretat. Pots preguntar a algun taller com areapuntocontrol ( Montcada i Reixac ) a veure si és possible una solució. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Bon dia,
la meva experiència és que s’hi poden posar el cinturons. En les dos autocaravanes que hem tingut, en el moment de comprar-les, hem introduït com accessoris cinturons extres als seients del saló que no en tenien ( per allò de què, en ruta, els nens poguessin seure allà on volguessin... o poder seperar-los si en un moment donat començaven a tocar la pera, ja sabeu de què parlo, oi? ![]() En concret eren: l’Alba ( www.lalba.net/ ) i M3 (www.m3caravaning.com/ ) , aquest últim em va reconèixer que li va costar molt instal•lar-lo per allò de trobar els llocs d’ancoratge, però ja et dic: ha estat possible. Sobre el cost no sabria dir-te perquè entraven com accessoris dins de la negociació de la compra de l’autocaravana. Salutacions i sort! Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|