|
Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola amics, fa dies que tinc un problema i no trobo el motiu.
Se'm fon el fusible de 50A que tinc a la bateria auxiliar de l'auto. En aquesta hi ha dos fusibles, el de 50A i un altre de 2 o 5 A . Tinc dues bateries més per fer 220v, és a dir, dos bateríes i la principal de la vivenda més la de la furgo. Al fondre's el fusible fa que la bateria del motor baixi i fins i tot no arrenqui el motor. La meva auto és una Burstner A537 Ah i un altre cosa que m'ha deixa't d'anar es el xibato que pitava quan connectava la corrent de 220v a l'auto. Sabeu on es troba? Gràcies |
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per montcal.
|
|
Segur que sortirà algun expert que podrà donar-te una idea del que li passa a la teva AC; malauradament jo no entenc rés de mecànica.
Salutacions !!! ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola,
Gaire expert no, però mentre no et contesti... Si es fon el fusible de 50A, es per que o bé hi ha un consum superior al 50A, o tens un curtcircuit. Hauries de revisar les connexions + - siguin les correctes. I també pensar des de quan et passa, si al connectar algun aparell, si has modificat alguna connexió... El fusible es un element de protecció per als cablejats elèctrics, i si aquest es fon, es per evitar un mal major. Del "xibato" no te'n puc dir res. |
|
|
Per trobar on tens el problema, hauries de desconectar tot el que va alla, y començar a conectar coses, fine que en una et peti, a partir d'aixo mira el que ha fallat
Records |
|
|
gràcies per les respostes...crec que el problema es troba en la centraleta, ja que al apretar el botó de amperatge de bateria em marca el mateix la bateria del motor i la de la vivenda...i apretant el amperatge de la vivenda i posar el motor en marxa, l'amperímetre em baixa i torna a pujar..cosa que significa que les bateries estan totes conectades...motiu? espero que alguna cosa de la centraleta..
|
|