• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Ens fallen els focs de la cuina. fa 12 anys 6 mesos #42443

Hola amics,estic preocupat perque hem fallen els focs de l'auto i s'acosta el pont.A veure si algú hem pot ajudar.
Tinc un dels tres focs que crema una miqueta,els altres dos ni s'encenen,el cas es que no se com desembusar-los ni desmontar-los.
Tinc 4 cargols que desmonten tota la cuina i jo no hi veig res mes, es per aquí on tinc d'actuar o hi ha una altre forma de fer-ho???.O potser es alguna altre cosa??us hi heu trobat mai??
A veure si m'ajudeu.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Ens fallen els focs de la cuina. fa 12 anys 6 mesos #42444

Jepi, axó que comentes és molt estrany, ja que per que cap dels focs s'encengui, els cremadors haurien d'estar completament taponats i la vostra AC és molt nova per donar temps a que passi.
No puc ajudar-te ja que mai m'he trobat amb aquest problema, però potser abans de desmuntar la cuina intentaria espraiar els cremadors amb un netejador de forn per si s'ha incrustat una mica de greix i aquest no deixa passar el gas.
També hauries de provar si el regulador de propà de la bombona funciona bé, que no sigui que no deixi passar el gas amb prou pressió per arribar als fogons; mira si la calefacció i la nevera funcionen amb normalitat.

Ja diràs alguna cosa ...

A reveure
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Ens fallen els focs de la cuina. fa 12 anys 6 mesos #42446

Como dice Neus primero hay que hacer el seguiminto del gas.
Si funciona la calefacion y agua caliente ,es que el tema de regulador esta bien y hay que centrarse en la cocina.
Lo ideal es desmontar los quemadores ,que suelen tener dos tornillos sujetandolos,a veces cuesta mucho sacar los tornillos y hay que romperlos con una broca y salarlos con un alicate.
Con el qemador quitado y con mucho cuidado puedes encender con una cerilla en el inyector (chiclé),y ver si se enciende ,una llamarada alta,hay que hacerlo con cuidado.
Si apenas sale fuego o no sale limpiar el inyector con un hilo de cobre fino y aprobechar a limpiar bien los quemadores, que combiene limpiarlos ,desmontandolos al menos cada dos años.
Saludos Amador

Re: Ens fallen els focs de la cuina. fa 12 anys 6 mesos #42451

Bona nit,
jo tinc un dels tres fogons que sovint em dona problemes per encendre'l, i com mai m'he atrevit a desmuntar, com diu amadorp, al final aplico la solució de Neus: acabo ruixant-lo amb una bona dosis de KH-7 o similar, una neteja el més curosa possible... i al final m'ha acabat funcionant.
Sort i que ho solucionis de cara al pont.
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Ens fallen els focs de la cuina. fa 12 anys 6 mesos #42462

Gràcies amics ho provarem tot a veure si hi ha sort,encara que la sortida si la fem serà molt curta.
Una abraçada.
salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Rupit +

La sortida de cap de setmana a Rupit la vam protagonitzar alguns "Totcampinguistes". En aquesta ocasió tots erem autocaravaneros: RABOGA (Ramon, M José, Arnau i Ariadna), CALA (Cala, Sílvia, Ona Llegir més
  • Cáceres y sus valles +

Cáceres era uno de nuestros destinos pendientes desde hace tiempo, por ser tierra natal de Pere, tanto por parte de madre como de padre. Pero , la verdad, hacer el viaje Llegir més
  • Pirineus +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12