• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41114

• nouespai
  • Avatar de nouespai Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Sabeu si tots els taps del dipòsit de gasoil Fiat són compatibles ?

Ahir em vaig adonar que s'ha fet malbé el pany ( suposo que serà el pany ) doncs encara que el tanqui amb clau, es pot obrir només girant-lo, i vaig acabar el viatge amb un tros de cinta americana per sobre del tap per tal de no perdre'l.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41131

És possible que el tap de la benzina no sigui de Fiat, sinó del fabricant de l’autocaravana. T’explico:
A mi un estiu em va passar una cosa similar: vaig perdre el tap de la benzina i d’entrada, vaig col•locar-me un d’aquests d’emergència que es fiquen a pressió (el pots trobar a qualsevol benzinera per pocs euros) i fixat amb la beneïda cinta americana. Després, a un concessionari d’autocaravanes, em van posar un de nou i a més fent alguna cosa, que no recordo, que permet aprofitar la clau que ja tenia, sembla ser que és fàcil. La meva auto és Bavaria , la germana pobre :-P de Frankia , igual poden fer una cosa similar amb el teu problema.
També et diré que fa uns dos mesos, durant una escapada vaig perdre el tap de l’aigua. Aquesta vegada vaig comprar un de nou ( 13 € ?) en una botiga mentre anàvem fent ruta, el tap ve amb la seva clau i és el que tinc ara pel dipòsit d’aigua...amb una clau més al clauer. I juraria que aquest nou tap també el podria collar al forat de la benzina.
Has mirat que el tap de l’aigua funcioni al forat de la benzina?.
Salutacions,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41136

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gràcies Marce, però no duc tap d'aigua sinó que aquesta es carrega a través d'una mànega directe al dipòsit que va dins una porteta o per un conducte que hi ha dins l'espai d'accés al boiler que va també amb porta.

El que m'agradaria conèixer és si el problema és de la tanca o de què pot ser, doncs aparentment tot està bé.

M'informaré a veure.

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41139

Nosotros ya hemos cambiado dos veces el tapon del agua por culpa de la cerradura, el tapon cierra bien sin riesgo a perderlo, no sufras por eso, pero los bombines de estos tapones son malisimos y no queda cerrado con llave, yo ya he desisitido y el del agua vuelve a fallar y el del gasoil nunca lo cierro pues pude ser peor el que en un momento dado no puedas abrirlo y tengas que forzarlo.
Si los vas cambiando a medida que se fastidia el bombin, o consigues la misma llave pasando por concesionario o juntaras un llavero con cincuenta llaves.
Morir es como dormir, pero sin levantarse a hacer pis.¿Que haria yo sin mi?

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41142

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
A areapunto m'han dit que creuen que el tap és Fiamma, però m'ho miraran amb seguretat.

El tema de la clau sí és una punyeta i deixar-ho obert ni m'ho havia plantejat, però em sembla que sense clau s'hagi de caure...

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41143

La meva és una Fiat Ducato 130, i jo crec que el tap del dipòsit de gasoil foma part de xasís de Fiat, una altra cosa és que un altre fabricant el subministi a Fiat i que en una tenda de recanvis el puguis trobar. La clau fes-te la idea que serà diferent.
A mi s'em va trencar la porteta protectora del tap que va unida a una altra carcassa de la auto. La carcassa era del fabricant de la auto i la porteta de Fiat. Van tenir de desmontar el tap per col·locar la porteta i tronar a muntar el tap original.

Re: Tap combustible Fiat fa 12 anys 9 mesos #41148

Entenc que al ser integral el tap ja no és el original del vehicle.

Si vols, a prop del treball hi ha www.covilas.com/ i tenen accessoris Fiamma, ho puc mirar si tenen i el que val.

Ja diràs
Records :)

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Los fiordos y el sur de Noruega +

Hacemos el viaje en una autocaravana capuchina de 7 metros de largo y vamos dos peques, la copiloto y el conductor. Ya tenemos la autocaravana cargada y en la puerta Llegir més
  • Pirineus francesos +

El més ràpid per anar al Circ de Gavarnie és entrar per Viella o per Bielsa. Nosaltres volíem veure el Port de Puymorens, hi tenim bon record, així que vam Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Escapada al Solsonés +

Sortim de Begues, dissabte a les 10 de matí, direcció a Clariana del Cardener (Solsonès). Passat aquest poble a mà esquerra, es troba la cruïlla que va al pantà de Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12