• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40983

Fa tres anys que vaig comprar l'auto amb televisió de plasma incorporat. Per tant era d'esperar que estigués adaptada a la TDT.
De cop i volta a partir del 2010 em vaig quedar sense veure la tv.
He hagut de comprar un codificador, però tot i així segueixo tenint problemes amb la ditxosa tv i TDT. Aconsegueixen fer-la funcionar, però quan la moc deixa de veure's.
Suposo que no sóc l'únic que s'ha trobat amb aquest problema inesperat. El codificador em diuen al servei tècnic que és molt bo, la tele també (Roadstar).
Sabeu quan val una tele nova 24V - 20'' ?????
No hi veig cap altra solució que llençar la "vella" i camviar-la. :unsure: :unsure: :unsure:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40992

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jo no crec que sigui a la tele el problema...
Tinc entès de la tdt necessita una sintonització molt més ajustada i que per això si mous la ac la perds.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re: Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40994

nosotros compramos una tele por que tenemos el mismo problema.Pero resulta que estamos en las mismas no la vemos bien ya no sabemos como hacerlo

Re: Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40995

El problema no està amb els receptors (TDT i decodificadors) sino amb la qualitat de la senyal d'emisió. Com per desgracia les senyals son de molt baixa qualitat, a no ser que tinguem unes televisions amb un decodificador (intern o extern) molt bó i una antena que capti molt be aquestes senyals, tindrem problemes per veure-la a moltissims llocs.

Son les explicacions que m'ha donat la meva filla, ingeniera en telecomunicacions.

Salutacions
...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!

Re: Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40997

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
A França molts auteros amb el mateix problema recomanen www.alden.fr/, però jo desconec el tema de parabòliques. Ni tan sols conec si es pot veure tdt per parabòlica aquí.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Re: Problemes amb la TDT fa 12 anys 10 mesos #40999

Em dóna la impressió que la història va pel tema de l'antena i que els que volguem veure la tele de forma itinerant, haurem d'acabar amb una parabòlica.
Els camperos europeus, tots duen parabòliques, fixeuvos-hi.
Desconèc com funciona això de les parabòliques.
Cal que el tv tingui TDT?, o no té res a veure, o desconec???

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Austria +

Salimos de Barcelona dirección Briançon en los Alpes Franceses. Aquí sólo pensábamos pasar la noche para salir al día siguiente hacia los Dolomitas Italianos, pero un gran error por mi Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • Pels llacs del Nord d'Itàlia +

...Visitem un del jardins més bells del nord d’Itàlia. Giardinio Melzi, una propietat de principis del segle IXX, amb preciosos jardins i arbres monumentals a vora mateixa del llac i Llegir més
  • Sortida als estanys de la Pera, a la Cerdanya +

Aquest és el relat rebut d'en Jofranc sobre la seva sortida als estanys de la Pera, al passat mes de Juny 2011 i romandrà a l'apartat de Sortides amb les Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12