• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Finestra de l'auto fa 16 anys 2 setmanes #40935

"Houston, tenemos un problema".
Ahir vaig quedar-me sense finestra davantera de la caputxina.
Tinc una Riviera de 12 anys d'edat.
Algú té idea de com solucionar el tema?, on puc anar?
Volia començar les vacances la propera setmana però molt em temo que em quedo en terra.

Moltes gràcies,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Finestra de l'auto fa 16 anys 2 setmanes #40936

Has provat de trucar a: www.areapuntocontrol.com/idioma1/intro.asp?idioma=1 potser ells et poden donar alguna solució(Tel. 935726052).

Salutacions :)

Re: Finestra de l'auto fa 16 anys 2 setmanes #40937

Jo provaría en la dirección que te adjunto, seguro que Clanmayo te puede ayudar.

Un saludo.
www.areacamping.es/

Re: Finestra de l'auto fa 16 anys 2 setmanes #40938

Uf!!! quina p#tada!!
Espero que els professionals puguin solucionar-te el tema abans de marxar.
No sé com és de gros el teu problema i com no sóc un manetes espero que perdonis el que diré: has mirat d'improvisar una solucióm provisional que et permeti anar-te de vacances? si el destí no té una climatologia molt extrema (pluja, fred, etc) igual pots fer un pegat ( estic pensant en la miraculosa cinta americana o similar)que et permeti marxar, i a la tornada, fas la reparació seriosa.
En qualsevol cas, que tinguis sort amb el teu problema i que no t'afecti gaire les vacances.
Salutacions,
Marce.
Per cert, aquí reparen una fisura en finestra, igual et dona una idea:
chapucillas.acmur.es/chapucilla_110.html
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Finestra de l'auto fa 16 anys 2 setmanes #40940

Moltes gràcies per les adreces i per les idees aportades.
Arreu pots trobar bona gent.

Jordi,

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Noruega - Nordkapp +

Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Sí Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • Portugal +

...El Castell dos Moros és un antic castell situat damunt l’escarpat del poble amb un panorama des d'on, si no fos per la calitja, veuríem el mar. Tornem altre cop Llegir més
  • Una aventura escocesa +

..ens movem cap a Falkirk Wheel. Un canal on hi ha un mecanisme hidràulic molt enginyós per a que les embarcacions puguen salvar un desnivell considerable. Ho fa a través Llegir més
  • Paisatges del Ter +

Quan fa un any vam començar les nostres escapades de cap de setmana per les comarques catalanes, ens costava molt trobar un lloc que ens temptés. Desconeixíem totalment els fantàstics Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12