• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

GPS CAR TRACKER fa 13 anys 2 mesos #40144

Bona tarda,

Avui entrant en una pàgina electónica he vist un aparell de seguiment de vehicles. No se si abans s'ha parlat d'aquest tema. La meva pregunta es saber si algú te experiencia amb aquest tipus d'aparell.

www.chinavasion.com/product_info.php/pName/gps-car-tracker-2/

Pot ser interessant en cas de robatori.

Salutacions

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:GPS CAR TRACKER fa 13 anys 2 mesos #40148

a mi ja em sonaba d'alguna cosa a LULUKABARAKA.COM em sembla que tenen una cosa similar, quant es dispara com alarma et va enviant sms amb les cordenades de on es troba en aquell moment l'element.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per trenkakames.
  • Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Eslovènia, país petit de color verd +

Després de caminar uns 200 metres per camins exteriors, arribem a l’entrada de la cova que és un forat artificial. El recorregut és a peu. Arribem a la sala del Llegir més
  • Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Midi Pyrenées +

Ja havia passat un mes des que vam tornar de les vacances i teníem l´auto una mica abandonada. Aprofitant que era la diada i que el cap de setmana era Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12