• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39798

L'Ajuntament d'Els Muntells (Tarragona) aprova les tarifes de l'estacionament i serveis de l'àrea de AC,s.

El BOPT de 16 de febrer de 2010 publica l'acord del Ple de l'Ajuntament del municipi d'Els Muntells pel qual s'aproven les tarifes de l'aparcament i serveis de l'àrea de autocaravanas.

L'Ordenança Municipal queda doncs definitivament aprovada amb la següent modificació:

Quota tributària:

1. La quantia de la taxa regulada en aquesta ordenança serà la que es fixa en la tarifa continguda en l'apartat següent.

2. Per als supòsits d'estacionament de vehicles de durada limitada, Estacionament més descàrrega de WC i més subministrament d'aigua per dia o fracció 6 Euros.

3. Descàrrega de WC i subministrament d'aigua potable 3 Euros.

4.- Rentat de caravana o autocaravana 3 Euros.

Font: ebop.altanet.org/index.php?op=anunci&id=2102&ebop_any=2010#s...h=%22autocaravan*%22
Salutacions cordials

Damià i Carme

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Last edit: per Damia i Carme.

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39801

Hola Damià i Carme,

Gràcies per informar-nos, hem estat una vegada en aquesta àrea i segur que el fet de pagar ara, no ens treurà de anar-hi.

Salutacions :)

Last edit: per carlosk75.

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39810

carlosk75 ha escrit:

Hola Damià i Carme,

Gràcies per informar-nos, hem estat una vegada en aquesta àrea i segur que el fet de pagar ara, no ens treurà de anar-hi.

Salutacions :)

Ja fa temps que es pagava. Suposo que aquest tràmit administratiu es per adaptar la Ordenança Municipal.
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39816

Hola amics,crec que pagar es bo per a les arees,per la seva manutenció,per la seva neteja,a mi no hem sap greu i crec que els ajuntaments han de veurei una posibilitat més d'ingresos, i si no que ho demanin a ajuntaments com Mimizan plage que cada dia cobren 11 euros que jo pago amb molta alegria,doncs tens servei de buidat,de carrega,dutxes,w.c.,pa diari i llum,que més es pot demanar i aquest ajuntament recull uns 2000 euros diaris en ple estiu,val la pena,no??? i per nosaltres també.
Que es gratis,molt bé,que es te de pagar un preu modic també,que hi ha electricitat i es paga una miqueta més ,també,però que hi hagin moltes arrees que es el que ens fa falta.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39826

Jepi ha escrit:

Hola amics,crec que pagar es bo per a les arees,per la seva manutenció,per la seva neteja,a mi no hem sap greu i crec que els ajuntaments han de veurei una posibilitat més d'ingresos, i si no que ho demanin a ajuntaments com Mimizan plage que cada dia cobren 11 euros que jo pago amb molta alegria,doncs tens servei de buidat,de carrega,dutxes,w.c.,pa diari i llum,que més es pot demanar i aquest ajuntament recull uns 2000 euros diaris en ple estiu,val la pena,no??? i per nosaltres també.
Que es gratis,molt bé,que es te de pagar un preu modic també,que hi ha electricitat i es paga una miqueta més ,també,però que hi hagin moltes arrees que es el que ens fa falta.
Una abraçada.
Salutacions.

Eiiiiiiiiiii...!!! que jo no he criticat les quotes. Simplement m'he limitat a informar d'una publicació al BOPT
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39830

Gràcies per la informació.
Acato de bon grat aquestes tarifes. Entenc que el manteniment és cosa de tots.
Tal com dieu, no em fa res pagar pels serveis, sempre que estiguin en condicions.
Encara sort que hi ha àrea...;-)

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39845

Damia i Carme no ho dic pas que ho critiquis,he llegit la informació i he dit la meva,mai cap intenció de criticar res ni ningu i menys a la gent que us moveu en aquest mon i treballeu per millorar-lo.
Una abraçada.
Salutacions.
... si vens amb mi,no hem demanis un camí planell,ni estels d'argent,ni un demà ple de promeses ,sols, un poc de sort ,i que la vida ens doni un camí ben llarg...

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39847

Quantes AC i caben? , ara que ens han tret de les salines els findes deu de estar ple no!!
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39850

Gebra ha escrit:

Quantes AC i caben? , ara que ens han tret de les salines els findes deu de estar ple no!!

Jo hi he estat moltes vegades per a buidar poti i aigues grises (no amb certa dificultat) i no m'he trobat mai cap AC. Però d'utilitzar l'utilitzen.

Jo normalment quan vaig al Delta aparco al Parc del Garbí de Sant Carles de La Rápita. Es collonut...!!!
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39851

Jepi ha escrit:

Damia i Carme no ho dic pas que ho critiquis,he llegit la informació i he dit la meva,mai cap intenció de criticar res ni ningu i menys a la gent que us moveu en aquest mon i treballeu per millorar-lo.
Una abraçada.
Salutacions.

Que no t'he fet cap retret...!!!;-) :)
Salutacions cordials

Damià i Carme

Re:Tarifes área d'Els Muntells (Montsià) fa 13 anys 3 mesos #39857

Bones,

A mi tampoc em sap greu pagar una cuota. Es normal que per rebre uns serveis, conexió de llum, omplenat d'aigua, s'hagi de pagar i ho faig amb molt de gust, sigui aqui o fora d'aqui. Es mes, s'ha de motivar als municipis per que ho vegin com una font d'ingressos mes i no com un lloc reservat per un grup reduit de forasters... (aixi es com normalment ho veuen).
Jordi - ClanMayo
ClanMayo

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Le Tarn i l'Ariège +

Després d'un llarg parèntesi sense fer ruta amb l'autocaravana, ens venia molt de gust fer aquesta escapadeta. Quan ens vam començar a plantejar la sortida, teníem clar que seria a Llegir més
  • Quatre parròquies osonenques +

...Tothom qui hagi passat per la Plana de Vic ha trepitjat algun punt o altre del municipi de Gurb, encara que no n’hagi vist el poble: els seus 2500 habitants Llegir més
  • Gorges del Tarn, la França en estat pur... +

...La població de Meyrueis és un poble encantador, amb el seu llarg i frondós passeig de plàtans a la vora d'un riuet d'aigua fresca. Als voltants del poble, hi ha Llegir més
  • El pantà de Sau +

¿Quién dijo que las AC sólo son para vacaciones, puentes, o fines de semana? ¿Qué pasa con el resto del año? ¿Y esos días fríos y cortos? Pues nada nada, Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12