Benvingut,
Convidat/da
|
|
Doncs resulta que des de què em van canviar la claraboia de la dutxa no podia penjar l’estenedor habitual ( dels” Tot a 1€”, un cercle de plàstic ple d’agulles) i buscava una manera de poder estendre i assecar quatre peces de roba, quan anen en ruta. I l’altra dia a l’Ikea vaig veure un estenedor plegable, el model Jäll (3,99€), , que amb una mica de manya l’he adaptat a les dimensions de la dutxa de l'autocaravana. Us poso unes fotos:
I si, és un nyap indigne d’aquesta secció, però tal vegada li pot interessar a algú. Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per MarceCRN.
|
|
John Steinbeck
|
|
|
Nosaltres, al cuarto de bany no portem claraboia (només finestra)i fem servir l'estenedor rodó amb pinces del xino, peró sempre l'hem penjat de la barra de soport de la carxofa de la dutxa. No m'agrada massa, però és el unic lloc de que disposo. La roba triga força en eixugar-se ja que mentre circulem no podem portar la finestra oberta.
Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Marce, és molt bona idea.... i .... sempre el portes a la dutxa??
Jo sí que tinc claraboia, i és on penjo la roba. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
No, ara el tinc plegat a l'arcó de sota les lliteres. Es pot plegar com l'original, amb la salvetat que ara té unes "banyes" i no queda tan pla. Igual algú, amb una mica més d'inventiva i mitjans, podria eliminar les banyes, m'imagino que tallant-les i tornant a soldar el travesser, d'aquesta manera es podria plegar totalment pla, i ocuparia un espai d'uns 2 cm, ideal per fixar-lo sota la llitera inferior quan no el fas servir.
Marce.
John Steinbeck
|
|
|
Me lo pido !!!!, em sembla que a la nostra super-dutxa hi cabrà.
|
|
Jo també tinc l’estenedor de agulles i no sabia mai a on penja’l
![]() El vaig comprar a IKEA Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Jo, amb el canvi de claraboia, no puc penjar el d'agulles ( elmonperlafinestra.blogspot.com/ ) que m'anava molt be: era molt útil per penjar quatre coses i ocupava poc espai. El que si estic interessat és en la teva solució de les cordes. Si allò de les fotos és massa molèstia, amb el nom del producte el puc buscar per www.ikea.com.
Salutacions i gràcies. Marce
John Steinbeck
|
|
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|
|
Només una pregunta: la capseta blanca la tens penjada en la paret de la dutxa que correspon amb la paret exterior de l'autocaravana? o la tens collada a un dels panells interiors de l'habitacle?. T'ho pregunto perquè jo estic obsessionat (em sembla que sense raó, però que hi farem ...
![]() Salut i gràcies! Marce.
John Steinbeck
|
|
Està collada al panel interior de l'habitacle, no pateixis, aquest panel per l'altre costat hi ha paret de fusta.
Si et cal quelcom de mes ja saps Els somnis d'hair són les esperances d'avui i poden convertir-se en realitat demá
|