• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 13 anys 2 mesos #39253

A través de la web del Lleure Camper Club he trobat aquest taller dedicat a caravanes i autocaravanes que es diu SVO. No el conec i si algun forero té referències les agrairia i en qualsevol cas ja va bé, perquè de tallers de caravanes i autocaravanes n’hi han pocs (jo només en conec un) si descartem els propis distribuïdors, i una mica d’oferta va bé per comparar preus i serveis. Us anoto el lloc: www.serviciooficial-svo.com/
Salut.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 13 anys 2 mesos #39255

Bona tarda,

Ja ho havia vist en la xarxa, mai he anat, entre altres motius per que www.areapuntocontrol.com/ queda a prop de on aparquem la AC i és on sempre la portem.

No puc donar-te referències.
Salutacions

Re:Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 13 anys 2 mesos #39256

Nosaltres vam portar l'auto a SVO fa tres anys.
Teníem una llista de coses per a reparar de l'autocaravana i només ens en van reparar una (i encara no va estar bé, era la bomba d'aigua, era submergible, i no la van posar prou potent).
Potser vam tenir mala sort amb l'operari, però després ja vam anar a parar a Area Punto Control, i fins ara.
2005 Noruega, 2006 Finlàndia, 2007 Islàndia, 2008 i 2012 Suïssa, 2009 Irlanda, 2010 Canadà, 2011 Escòcia, 2013 Holanda, 2014 Aigües croates i cims de Dolomites, 2015 Gal.les, 2016 Àustria, 2017 Lofoten 2018 Savoia 2019 Bretanya

Re:Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 13 anys 2 mesos #39341

Estan entre Castellbisbal y Sant Andreu de la barca, yo les he llevado recientemente la cv, por un problema en la nevera que el sevicio oficial dometic valoro el cambio en vez de arreglarla unos 1400€ + iva + mano de obra y ellos por 200€ la han reparado, creo que son buenos profesionales aunque hay que ir con pies de plomo con cuqalquier taller

Re:Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 13 anys 2 mesos #39343

Prenc nota dels vostres comentaris. I sí, s’ha d’estar a sobre, sigui el qui sigui, fins i tot en reparacions de tallers del propi distribuïdor de la marca. I una cosa que m’han fet sempre i no m’agrada , sigui taller particular o de distribuïdor : a la que et descuides et planten l’enganxina de l’empresa, sense demanar permís o ...negociar la factura a la baixa , que al cap i a la fi li fem publicitat B-). Sempre se m’oblida dir-ho i al cap de les setmanes m’adono de l’enganxina de marres, ahir vaig treure la darrera.
Salut,
Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres” John Steinbeck , autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.

Re: Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 12 anys 9 mesos #40833

Sobre aquest taller que dius Marce CRR no et puc donar referencias.Lo que si et puc donar referencias es sobre el taller que junt al meu soci regento. Nosaltres amb montar suspensión neumaticas, baterias auxiliars, reparat caravanas i autocaravanes, inclus amb fet algun invent extra tant per caravanes com per autocaravanes.(Una plataforma per tenda cuina,porta esquis al garatge de una autocaravana). Som molt concients que la feina ben feta porta mes clients i una "chapuza" no es res mes que problemas i mala prensa,apart que el preu hora a de ser reunable al temps que corren

Re: Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 12 anys 9 mesos #40835

Bon dia.
Jordi, podries dir com es diu el teu taller? No n'hi han gaires , de tallers d'autocaravanes o elements campistes, i estaria bé saber on es troba. Al cap i a la fi, al consumidor li interessa que n'hi hagin molts, per allò del "busqui, compari, i si troba alguna.." :)
Salutacions,
Marce ,

Re: Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 12 anys 9 mesos #40839

Nosaltres ens diem Olivesca, i estem al poligon industrial de sant pere molanta, molt prop de Vilafranca del Penedès. Estem treballant desde principis d'any, encara que com xapista y treballan amb fibra que es el material principal tant de caravanes com de autocaravanes fa mes de 25 anys que ho toquem. El meu soci fa molts anys que te autocaravana i coneix molt aquest mon. Tambe tenim pagina web, on hi ha recanvis i accessoris,encara per motius de temps ens manquen moltes cosas.

Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 6 anys 6 mesos #49127

Hola,

recupero aquest fil facilitar informació d'un taller més. Aquest estiu, durant el nostre viatge per Euskadi ,vam tenir problemes amb l'alternador, amb la mala fortuna que era diumenge i dilluns era festa , així que vam estar dos dies aparcats a Bermeo, en concret a la seva àrea d'autocaravanes; i no ens va quedar més remei que gaudir del seu patrimoni cultural, les seves platges, la seva gastronomia...una gran molèstia :laugh:

Aquest incident em va descobrir altres problemes mecànics en curs de tal manera que ara portaré l'autocaravana al taller. He descobert que a Caravanes Cerdanyola, www.caravanascerdanyola.com/blog/ , també reparen la mecànica. M'han fet alguna reparació de l'habitacle però de mecànica no sé com ho fan.

I us ho dic perquè:
- si teniu alguna referència d'aquest taller, agrairé els consells.
- sapigueu d'aquest recurs a la zona metropolitana donat que sembla , vist aquest fil, que no hi han molts tallers autocaravanistes.
- i si coneixeu algun altre taller penso que fora bo afegir-lo al fil, que sempre pot ser útil a algun altre.

I pel que fa a l'avaria de Bermeo: impressiona veure la teva auto "cavalcant" una grua ... :unsure:

Salut i encert!

Last edit: per MarceCRN.

Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 6 anys 6 mesos #49141

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Jo, per proximitat, havia portat sempre l'auto als d'àrea punto Control des del seu inici, i a més feien un petit descompte en la mà d'obra als usuaris de totcàmping. De fet, crec que no m'equivoco si dic que fa anys van començar a tenir molta feina perquè feien les coses bé i perquè molts usuaris ens hi vam abocar a anar-hi.
Però amb mi van tenir un detall força lleig. I que els de Caravanes Cerdanyola m'ho van resoldre.
Us ho explico:
Tenia la claraboia gran esquerdada d'un parell de vegades que ens la havíem deixat oberta i s'havia tancat en marxa de cop, i una pedregada ens la va acabar d'esberlar. Total, que els d'àrea control em demanaven quasi 1000 eurets per canviar-la. Com que no m'anava bé gastar-los, doncs la vam encintar i no l'obríem....
Un dia que vaig anar a Caravanes Cerdanyola a comprar líquid per al wc vaig escoltar un client amb un problema similar i li estava dient que no es preocupés que l'assegurança cobria la reparació. Quan aquell home va marxar li vaig comentar el meu cas i en poques setmanes tenia claraboia nova, a càrrec de l'asseguradora....
Francament em vaig empipar amb area controli no entenia com els altres no m'ho havien dit si ells ho cobraven igual.

Posteriorment he anat a reparar un parell de coses però no han estat de mecànica, doncs vaig a auto 88 per inèrcia.

Dins de Cerdanyola, hi ha un taller amb alçada suficient, on alguna vegada veig alguna auto, és al carrer Pineda 10. Es diu Auto Xavi.
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 6 anys 6 mesos #49143

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46

MarceCRN va escriure: Impressiona veure la teva auto "cavalcant" una grua ... :unsure:
Salut i encert!

La nostra, al 2006, també va haver d'anar "cavalcant" com la teva fins un taller perquè un cable dels injectors s'havia afluixat. No tenim imatge, més enllà de la nostra retina i del record del nostre fill de 5 anys saltant d'excitació :blink::blink::blink: de veure com la pujaven a la plataforma, per cert, la nostra anava muntada mirant cap enrere perquè com tal anaves tu, no podia pujar-se perquè tocava al terra la part del darrere...
Havíem d'anar pel centre de la carretera veïnal bretona per no tocar els arbres dels costats....
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Last edit: per nouespai.

Un taller campista que he trobat per la xarxa fa 6 anys 6 mesos #49151

Bones!,

Jo també he estat un habitual d'areapuntcontrol però aquesta primavera vaig descobrir caravanescerdanyola (crec que també va ser comprant algun complement o accessori...líquid thetford?) i per provar un altre industrial vaig encarregar alguna millora a l'habitacle; i ara he fet habitacle+mecànica. Ells, pel tema mecànic, ho deriven a un tercer, vull dir que fan d'intermediaris. Auto88 el vaig provar fa temps...molt de temps.
Jo personalment una cosa que valoro és el tema de l'accessibilitat al taller, que pugui deixar i recollir l'autocaravana amb facilitat , mitjançant transport públic, preferentment.

La qüestió és que hi hagi força oferta de tallers = força oferta preus i serveis, on escollir.

Salut i encert!

• Pàgina:
  • 1

Cercador

Alguns viatges

• Islàndia 2007 – Retorn a la terra del gel i foc +

Islàndia, la terra de gel i foc. Situada sobre la dorsal atlàntica, per la qual se separen a la deriva les plaques continentals eurasiàtica i americana, i per les fissures Llegir més
  • Languedoc - Roussillon +

Inicialment quan ens vam començar a plantejar les vacances de Setmana Santa vam pensar en França; la nostra darrera experiència per terres gavatxes ens havia deixat molt bon record i Llegir més
  • Vimbodí, Vallbona de les Monges i Verdú +

Si ens haguéssim de guanyar la vida organitzant viatges en autocaravana, ens moriríem de gana. Aquesta setmana teníem plans per anar cap al nord i hem anat cap el sud. Llegir més
  • Eslovènia-Croàcia-Bòsnia +

Destí: Eslovènia-Croàcia-Bòsnia Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: Si Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12