Benvingut,
Convidat/da
|
|
Tinc una Roller Lido del 83 i estic cercant-ne recanvi del plàstic de les finestres. A dos dels principals punts de subministrament propers a Barcelona, coneguts de tothom, no m´han pogut donar resposta satisfactòria, ni amb recanvis originals ni amb alternatius ( si és que n´hi ha).
Algú té cap suggeriment? Mercès. Rha-mon |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Rha-mon, no se donde has mirado, pero yo te puedo recomendar dos sitios que a lo mejor te pueden ayudar.
Caravanas turmo en tarrasa que son distribuidores de sunroller, y caravanas cerdanyola que tambien tienen taller y recambios (muy atentos). Si lo que buscas el plástico al igual te sera difícil, pero comentarte que existen ventanas completas de diferentes medidas aunque no sean de la maraca y seguro que alguna se te puede adaptar. y si lo haces tu mismo no es difícil, con un poco de maña. saludos. Diego |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Gordis05.
|
|
Gracias Diego, miraré donde me has indicado. Yo habia contactado con una empresa de Barberà y otra cercana a la Torre del Baró.
Por otro lado,desconocia la solución de las ventanas completas. Saludos, Rhamon |
|
Jo de caravanes no entenc i possiblement diré una tonteria: aquesta caravana Roller és del fabricant Sun Roller? Perquè aquests em sembla que estaven o estan a Tordera, oi? Tal vegada es pot fer una trucada i mirar si els hi queden peces descatalogades del teu model o d’un similar que sigui aprofitable. És una idea.
Jo vaig tenir una autocaravana Sun Roller fins al 2004 o 2005, i em van atendre atentament per telèfon i correu alguna vegada; el telèfon ja no el tinc, però segur que a la xarxa el trobes. Salutacions i sort! Marce
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
Donç crec que parla d'una Roller fabricada a Italia, la Roller espanyola es va separar de la Italiana creant la Sun Roller, que ja no té res que veure, si no m'equivoco es així. Sempre pot ser una bona opció la de canviar la finestra sencera, i si no es exactament igual sempre es pot intentar acoplarla si es una mica manetas.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Us agraeixo l´interès; aquesta Roller és molt anterior a la venda de l´empresa als italians o francesos ( no n´estic segur).
D´altra banda,una de les empreses consultades és distribuidora de la marca, o sigui que cal pensar que hi té relació directa. Una solució per a aquest cas i d´altres de semblants seria que hi hagués recanvis no originals, com passa amb els autos; però no sé si això es fa en el món de la caravana. Rha-mon |