• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

mejorar el rendimiento de la nevera trivalente fa 16 anys 8 mesos #3887

hay un fichero en descargas que muestra como mejorar el rendimiento de las neveras de carananas (imagino que tambien de AC's ) ¿alguien lo ha hecho?, si de verdad funciona a mi me gustaria hacerlo, pero tengo el problema de que soy ambizurdo y habia pensado que en alguna kedada, ademas de hablar , comer, jugar, comer, reir, comer, pasear, comer, cantar, comer, podriamos los interesados montar este inventillo, con la direccion de uno de los habilidosos, que los hay.
pero primero de todo hace falta saber si funciona y merece la pena.

www.totcamping.cat/images/arxius/Ventilacio_nevera.doc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: mejorar el rendimiento de la nevera trivalente fa 16 anys 8 mesos #3900

Tonio, llegint aquest article pot semblar una mica complicat. Jo vaig comprar un ventilador d'ordinador i un interruptor petit i m'ho vaig muntar. Que alguna cosa fa, segur. La nevera com més ventilada estigui millor i per tant, si el ventilador ajuda a expulsar l'aire calent que queda darrera la nevera sempre funciona millor. L'interruptor l'hi vaifg posar per evitar haver de sentir sempre el sorrollet, encara que és poc. A l'AC només l'engego quan fa molta calor o toca el sol a la banda de la nevera. Penso que per les caravanes encara ha de fer mes servei perquè segons com et toca la parcel·la, la pobra nevera pateix molt i no fa fred.

Quan ens tornem a veure t'ho ensenyaré. És MOLT fàcil. No és res més que muntar un circuït elèctric bàsic!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Canadà: el país dels superlatius +

En aquest país tot té una grandària excepcional: Paisatges d'amplis horitzons, trens constituïts per un interminable nombre de vagons, camions enormes, rvs o vehicles d'esbarjo de dimensions molt generoses, de Llegir més
  • Cap d'any a Lisboa +

Aquest és el relat rebut de Finale sobre el seu viatge en autocaravana per Portugal, durant el Nadal del 2010. La guia Lonely Planet de Portugal defineix Lisboa com una Llegir més
  • Cercle Polar Àrtic, 2010 +

L'estiu 2010 va ser per nosaltres l'any del VIATGE. Volíem travessar la línia imaginària que delimita el Cercle Polar àrtic i endinsar-nos en la terra de la llum infinita, la Llegir més
  • Albacete +

Destí: Albacete Mitjà de transport: Autocaravana Més imatges a la galeria sobre aquest viatge: No Per descarregar l'arxiu pdf cal clicar AQUÍ Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12