Benvingut,
Convidat/da
|
|
hay un fichero en descargas que muestra como mejorar el rendimiento de las neveras de carananas (imagino que tambien de AC's ) ¿alguien lo ha hecho?, si de verdad funciona a mi me gustaria hacerlo, pero tengo el problema de que soy ambizurdo y habia pensado que en alguna kedada, ademas de hablar , comer, jugar, comer, reir, comer, pasear, comer, cantar, comer, podriamos los interesados montar este inventillo, con la direccion de uno de los habilidosos, que los hay.
pero primero de todo hace falta saber si funciona y merece la pena. www.totcamping.cat/images/arxius/Ventilacio_nevera.doc |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Tonio, llegint aquest article pot semblar una mica complicat. Jo vaig comprar un ventilador d'ordinador i un interruptor petit i m'ho vaig muntar. Que alguna cosa fa, segur. La nevera com més ventilada estigui millor i per tant, si el ventilador ajuda a expulsar l'aire calent que queda darrera la nevera sempre funciona millor. L'interruptor l'hi vaifg posar per evitar haver de sentir sempre el sorrollet, encara que és poc. A l'AC només l'engego quan fa molta calor o toca el sol a la banda de la nevera. Penso que per les caravanes encara ha de fer mes servei perquè segons com et toca la parcel·la, la pobra nevera pateix molt i no fa fred.
Quan ens tornem a veure t'ho ensenyaré. És MOLT fàcil. No és res més que muntar un circuït elèctric bàsic!!! |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |