• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38249

Hola !!!, a veure necessito un mica dels vostres coneixements. El tema està en que vull canvia el regulador que porto es el de( càmping gas bombona blava ), per gas propà , per el tema de la calefacció. Quin tipus de regulador tinc que posar ?

Gracies

onadaa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38252

Hauràs de instal·lar un regulador tipus de bombona gran , esclar. Suposo que posaràs dues bombones (una en servei, l'altra reserva), hi han uns reguladors automàtics que quan s'acaba una bombona, funciona la de reserva, sense que hagis de surtir a fora a les tantes de la nit a ple hivern a canviar-ho.
Compte!!! assegurat que es pot instal·lar bé a la teva AC. A mi no m'ha funcionat i no aconssegueixo que m'ho arreglin bé. Altres companys si els va bé.

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38258

Hola Xanu,

No sé gaire del tema, però em sembla que hi ha uns reguladors i adaptadors que serveixen pels dos tipus de bombones, la blava i la gran de butà/propà.

Salutacions,
Salutacions

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38264

Xanu,

En aquest enllaç hi ha informació que et pot ser útil: www.viajarenautocaravana.com/articulos_detall.php?idg=7488

El regulador de propà funciona a 37Mb i el de butà a 30Mb, la típica escarxofa o pinya que coneixem en les bombones de butà no sé si porten inclòs el regulador o són nomes aixetes de pas, caldria preguntar-lo. Entenc que en qualsevol oficina comercial de Repsol butà t’ho poden dir per saber llavors si cal regulador per separat.

Salutacions :)

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38265

Xanu,

En aquesta web www.codoss.com/gas/reguladorespropano/index.htm hi ha reguladors.

Jo crec que en la AC tinc una pinya (no la típica) i a més un regulador similar al regulador marca Briffault del enllaç. Si així és, llavors la pinya és només aixeta i el regulador va per separat (ho hauria de mirar un altre dia en la AC).

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38272

• nouespai
  • Fora de línea
  • Professional
  • Professional
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1804
  • Gràcies rebudes: 46
La "carxofa" de l'auto fa l'aspecte de les de les estufes però no és igual, la de les autocaravanes porta un tap de rosca a dalt que obre i tanca -com si fos una aixeta- però no regula, per això portem un regulador a un parell de pams de la sortida de la bombona. Aquest regulador, en les versions modernes porta uns elements de seguretat que fan que es talli el flux del gas si detecta una fuga important de gas, que podria succeir en cas d'accident.
Si no es porta aquest sistema de seguretat no es pot, i no s'hauria de portar la calefacció encesa mentre estem en marxa.

El sistema de regulador automàtic per les dos ampolles em sembla recordar que és el duomatic de Truma.
La meva opinió, sense tenir-lo, es que si no estàs al cas, i no portes un marcador que et digui de quina bombona està agafant el gas et pots trobar que quan et quedis sense gas, las dues estiguin buides...
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38275

Moltes gracies, a tots per la vostra ajuda, solament en falta saber si també tens que canviar els xicles de la calefacció, cuina etc...

Re:REGULADOR DE PROPÀ fa 12 anys 2 mesos #38276

XANU ha escrit:

Moltes gracies, a tots per la vostra ajuda, solament en falta saber si també tens que canviar els xicles de la calefacció, cuina etc...

No cal et serveixen

• Pàgina:
  • 1

Alguns viatges

• Gran Bretanya +

A pocs dies de començar les vacances la incertesa ens angoixa. No viatjarem a un país exòtic, ni tant sols llunyà, però sí a un país diferent. Un país on Llegir més
  • Petita ruta pels Alps +

Ens hem proposat, per dir-ho d'alguna manera, fer la volta al Montblanc. Sortim de casa al voltant de les 9 hores 30 minuts aproximadament, gairebé sempre fem la mateixa ruta Llegir més
  • Lisboa, Setmana Santa 2009 +

El divendres dia 03/04/09 a les 20 h. vaig a buscar l’auto al pàrquing de Montcada, mentre Maite prepara les maletes. Volem arribar fins a Saragossa però a l’alçada de Llegir més
  • Illa de Ré, "la blanche", illa d'Oléron i la Rochelle +

Aquest estiu 2011 fem un viatge força tranquil visitant amb molta calma la Charente Maritime. A la costa atlàntica francesa, just enfront de La Rochelle i a uns 3 quilòmetres Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12