Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, estic buscan una bateria per la caravana, a veure si em podeu ajudar desprès de les converses dutes en la trobada totcamping a les palmeres i vec que molta gent opta per bateries normals, a veure que em podeu dir d'aquesta
www.tiendarecambios.es/nespi-plus-12v-100ah-760a-nk90rd-p-52224.html també m'han parlat de la VARTA HOBBY que es per oci i semi-tracció o recomanar-men alguna així com el carregador. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
carregador he vist aquest
stores.shop.ebay.es/Ciudad-Camper_Cargadores_W0QQ_fsubZ84672...idZp4634Q2ec0Q2em322 Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Last edit: per trenkakames.
|
|
Jo no entenc gaire de batèries. Peró a finals del 2008 vaig haver de canviar la de l'habitacle de la meva autocaravana i al final mirant per internet i consultant pel fòrum, sembla que pots posar qualsevol tipus, veient les experiències del companys del fòrum. T'anoto el fil
www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...32193&catid=18#32193 per si et serveix d'ajuda (o confusió ![]() Salut, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
MarceCRN ha escrit:
Merçe on la vas comprar perque ho he mirat a todobaterias i em demanen per la mateixa que poses a la foto 325€. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Mira't això també...
www.totcamping.cat/index.php?option=com_kunena&Itemid=54&fun...32763&catid=18#32763 Edito: Veig que és el mateix fil que ja et deien. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
Last edit: per nouespai.
|
|
He hagut de fer memòria i quasi juraria que es tracta d'aquests:
www.daisa-baterias.es/ estan al C/Sant Lluc, de Badalona. des de fora sembla un magatzem per a majoristes, amb caixes, peces i estanteries industrials però també venen a particulars. I el preu que em van cobrar era aplicant un descompte, que no sé si ara es vigent. Anècdota: em van comentar que ells no estaven patint la crisi, de fet, em deien, anava millor el negoci , sembla ser que amb la crisi la gent aprofita més les coses (maquinària, cotxes, etc) per la qual cosa es gasta més en bateries i recanvis....com diuen en castellà : "no hay mal que por bien no venga". Salutacions, Marce.
“...nosaltres no fem el viatge, és el viatge que ens fa a nosaltres”
John Steinbeck
, autocaravanista i Premi Nobel de Literatura.
|
|
.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Disculpeu la meua ignorància, però per a què és la bateria? Per tindre autonomia a dintre? Com a les ac? Cal connectar-la en algun lloc especial? M'interessa per dotar de certa independència a la cv. (Espere que els de L?audiencia Nacional no vegen aquest escrit sinó de segur que em reclamen per haver escrit independència)
Salut. |
|
carraixet ha escrit:
si més o menys es això tenir independència amb la CV la meva opció va per col·locar una pinya a la llança i així amb la mateixa que es conecta de la CV al cotxe poder tenir fluid electric. jejeje pero dintre dels limits de la bateria, calefacció i nevera amb gas. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Quan nosaltres anavem amb CV, en Ramón va fer passar uns cables de la bateria del cotxe que utilitzava normalment fins el malaté on hi va instalar una segona bateria (endullada amb una pinya). D'aquesta l'hi va fer sortir una pinya igual que la que portava al costat de la bola.
Durant tota la setmana aquesta bateria auxiliar s'anava carregant i quan sortiam els caps de setmana i arribavem a lloc treiem la bateria del malaté, la possavem al cobre de la AC i la conectavem de nou a la pinya de la caravana. Crec que no m'he explicat masa bé; no sé si has entés el invent ![]() Salut ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
si que t'has explicat molt be, es més o menys el que volia fer, pero ho volia intalar a la caravana, i el que voldria saber mes omenys la bateria i carregador que porteu o va millor.
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Hola Trenkakames
Nosaltres portavem una bateria normal de turisme (fa 15 o 18 anys no existien les de gel) i crec que l'únic que li va instalar en Ramon va ser un relé perque la corrent només pogués anar en un sol sentit. Com tu mateix es dit, la calefacció i la nevera a gas i amb la bateria auxiliar ben dossificada teniem llum per un parell de dies. Desitjo que el "bricolage" et surti bé. Salutacions ...Viu avui la vida, no esperis a demà !!!
|
|
Jo vaig agafar els cables de 12V que arriban desde la pinya a la centraleta de la cv i els vaig conectar a una de les entradas de un conmutador de tres posicions i de 2 polos, a l'altre entrada del conmutador i vaig conectar els cables que venen desde la batería, i la sortida del conmutador la vaig conectar a l'entrada de la centraleta. D'aquesta manera en la primera posició del conmutador puc conectar la batería amb la cv i ser autónom, amb la segona posició conecto la pinya amb la cv i puc circular, i en la possiciò neutre, queda tot desconectat, sense perill de buidar la batería per error, a més d'evitar tenir en cap moment las dos bateríes, la del vehícle i la de la cv, conectades a l'hora. El carregador també el tinc instalat fixo dins la cv conectat a la xarxa de 220v i a la batería, així quant conecto la cv a 220v, només cal accionar l'interruptos del carregador i ja s'omple la batería.
Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|
|
Hola Garoppa jo en principi el qe fare es instal·lar una toma de 13 pols a la llança per la bateria, donat que tinc una hobby i per fer aixó que tens tu casi casi has de ser un ingenyier superior, jejeje i he optat per la forma més rapida. quan al carregador posem un FERVE F-2912 www.ferve.com/ca/marcos.htm que es de 12A i ens surt a la botiga de FERVE Vendrell per uns 75€ conjuntamnet amb una bateria de 120Ah Ultracell.
Que opines del muntatje tu que ho tens instal·lat? Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
|
Jo no hi entenc gaire de bateríes, peró el que si sé es que tenen dos característiques a tenir en compte. A la etiqueta hi han de sortir 2 dades, la capacitat de la batería, es a dir la quantitat d'energie que pot carregar i que be en ampers i la poténcie que es capaç de suministrar de cop que be en ampers/hora. Per nosaltres que no tenim uns consums d'energie molt elevats es més important la primera característica, que li cápiga molta corrent a dins que nosaltres la gastarem en poca quantitat peró en temps llargs.
En quant al carragador, Ferve sempre ha estat una marca eficaç. Ja en parlarem al Cau que segurament estarem juntets i si s'escau t'explico com fer el muntatge i com vull fer evolucionar el meu. Aquí no hi ha estranys, nomès amics als qui encara no coneixem.
|