Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola, tinc un problema.
la meva autocaravana porta un wc quimic theford, i ara, quan el treus per buidar, perd per la part de dalt. no se si es posible canviar peces o be aconselleu canviar tot el casette de wc. algu em pot orientar? gracies |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Si és per alguna de les juntes de les obertures les pots trobar a un concessionari, o consultant a l'importador de thetford. Jo vaig necessitar una cosa i van ésser molt amables
Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
si canvias la junta del cassete crec que tindràs el tema solucionat, per saber quina junta has de demanar a la botiga, per sota tens una etiqueta on tens el model del cassete.
|
|
moltes gràcies per les vostres respostes. faré el que em recomaneu. gràcies de nou
|
|
si solo cae un poco de agua de encima al sacar el casete puede ser que queda un poco de agua en wc que no ha caido al deposito(casete),antes de sacar el casete mira que no quede nada de agua en el wc abriendo la valvula para que caiga todo el agua al deposito.
Si pierde cuando lo has sacado llevandolo al lugar de desague puede ser la junta del casete ,es facil conseguirla y cambiarla pues es una pieza normal de desgaste. Si es la junta normamente entran olores dentro. Saludos Amador |
|
ya has solucionado el tema de las perdidas del wc? me gustaria saberlo por si algun dia me pasa a mi saber como resolverlo.
Saludos Amador |