• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

perdues en el wc quimic fa 13 anys 9 mesos #37131

Hola, tinc un problema.

la meva autocaravana porta un wc quimic theford, i ara, quan el treus per buidar, perd per la part de dalt. no se si es posible canviar peces o be aconselleu canviar tot el casette de wc. algu em pot orientar? gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:perdues en el wc quimic fa 13 anys 9 mesos #37147

• nouespai
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Quin luxe seria tenir més temps lliure....
  • Missatges: 1806
  • Gràcies rebudes: 46
Si és per alguna de les juntes de les obertures les pots trobar a un concessionari, o consultant a l'importador de thetford. Jo vaig necessitar una cosa i van ésser molt amables
Quin luxe seria tenir més temps lliure...

Re:perdues en el wc quimic fa 13 anys 9 mesos #37157

si canvias la junta del cassete crec que tindràs el tema solucionat, per saber quina junta has de demanar a la botiga, per sota tens una etiqueta on tens el model del cassete.

Re:perdues en el wc quimic fa 13 anys 9 mesos #37158

moltes gràcies per les vostres respostes. faré el que em recomaneu. gràcies de nou

Re:perdues en el wc quimic fa 13 anys 9 mesos #37208

si solo cae un poco de agua de encima al sacar el casete puede ser que queda un poco de agua en wc que no ha caido al deposito(casete),antes de sacar el casete mira que no quede nada de agua en el wc abriendo la valvula para que caiga todo el agua al deposito.
Si pierde cuando lo has sacado llevandolo al lugar de desague puede ser la junta del casete ,es facil conseguirla y cambiarla pues es una pieza normal de desgaste.
Si es la junta normamente entran olores dentro.
Saludos Amador

Re:perdues en el wc quimic fa 13 anys 8 mesos #37709

ya has solucionado el tema de las perdidas del wc? me gustaria saberlo por si algun dia me pasa a mi saber como resolverlo.
Saludos Amador

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Nadal al Marroc +

Emprenem el viatge cap el nord direcció Meknès. Tornem a travessar l'alt Atles i trobem neu i un llac completament gelat. Va plovent tot el camí. Una mica bans d'arribar Llegir més
  • Pels Pirineus +

...per accedir a Ordesa prescindirem de l'autobús i prendrem el camí antic que feien servir pastors i camperols: el camí de l’Abetal de Turieto, entre boscos i cascades. Gaudirem d’una Llegir més
  • Port Aventura +

Aquest cop l’indret de la sortida l’han triat els nens. A Cauterets en una d’aquelles tertúlies que ells tenen a les nits, mentre nosaltres fem el ressopó, varen decidir i Llegir més
  • De tornada a Suïssa +

...Quedo boquiabierta por la grandiosidad del paisaje y por el hecho de poder estar aquí. El guía nos explica que el grosor del hielo en el punto central del glaciar Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12