• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Em presento fa 13 anys 9 mesos #37084

Bona nit,

Ja fa uns dies que segueixo el fòrum com a invitat. Avui m'he decidit a enregistrar-me. Em dedico al lloguer i venda de grups electrògens. Fa un any que ens hem espcialitzat en INVERTERS i n'estem llogant i venent bastants al sector de les AC. Són xinesos, com quasi bè tots els del mercat.
Tots els que lloguem i venem els posem en marxa nosaltres i els provem abans. Fins ara no he tingut cap problema. Crec que pot ser un tema interesant i estic a la vostre disposiciò per qualsevol consulta que ens volgueu realitzar.
No sé si els administradors del fòrum estaràn d'acord a que us pugui fer una oferta fins i tot conjunta ( us asseguro que els preus són molt bons ).

El nostre mail es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
I el Tf 608758585

Podeu contactar qualsevol dia i hora. Garanteixo resposta inmediata

Salutacions i encantat
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re:Em presento fa 13 anys 9 mesos #37085

de quines ofertes estariem parlan? vull dir preus?
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe

Re:Em presento fa 13 anys 9 mesos #37091

fa uns mesos vaig comprar un inverter semblant al de la foto, d'una potencia de 1000w i no em suporta el microones a 320w, la resta d'aparells amb els que ho he probat, taladro, caladora, compresor d'aire, portatil, etc no em donen problemes.
Aixo es normal o te algun defecte, es pot solventar o millor el venc?
Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>

Re:Em presento fa 13 anys 9 mesos #37094

Bona tarda,

Us podria fer la mateixa oferta que he fet al portal AC Passion. Clar que era una oferta conjunta per un mínim de 10 unitats, peró en aquest cas us mantindria els preus ( són amb Iva inclós ) i us cobraria els ports ( no superen els 20.- € ). Els equips s'entregarien probats i havent funcionat un temps per probal's.

Preus

GG1000SI 370.-
GG2000SI 495.-
GG3000SI 695.-
GG3600SI 1.090.-

Adjunto característiques

Salutacions

NOTA: No he pogut pujar l'arxiu. pesa massa. Si hi ha algú interesat li envio per mail o ho intento més tard.

Last edit: per ANTAUMA.

Re:Em presento fa 13 anys 9 mesos #37095

Es normal, els microones tenen un pic d'arrancada que pot ser fins i tot tres vegades el nominal de potencia. En aquest cas són 1000W i poden ser més. Això fa que el generador salti i no l'aguanti. pensa que els models que s'anomenen de 1000W generalment són de 900 o 950 i els 1000 només els aguanta un moment. Proba d'engegar el microones a més baixa potència i incrementar-la quand ja estigui en marxa.
Salutacions

• Pàgina:
  • 1

L'últim al fòrum

• No hi ha missatges per mostrar.

Cercador

Alguns viatges

• Sant Pere Pescador +

Després de moltes setmanes de molta feina i molt atabalament teníem moltes ganes de fer un cap de setmana de relax, platja i pocs mals de cap. Per això res Llegir més
  • Almeria +

Diuen els entesos que els musulmans quan van veure la tranquil·la badia d’Almeria, els hi va semblar un gegantí mirall, i per això la van batejar Almería, el-mirall. I de Llegir més
  • Anglaterra de costa a costa +

Un viatge per Anglaterra, de costa a costa i de Nord a Sud, començant per Dover, cap a la costa est, i pujant fins arribar al Mur d'Adrià, per baixar Llegir més
  • Països alpins +

Hem triat aquestes vacances, perquè fa 12 anys va ser el bateig de la nostra Ac i hem volgut fer part del mateix recorregut, en part per la nostàlgia i Llegir més
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12