Benvingut,
Convidat/da
|
|
Hola a tots.
Agafem les vacances per fi aquest divendres i voldriem pujar fins a San Sebastian. Portem una nena de 8 mesos i una de 4 anys i com es evident ,ens haurem de parar a algún camping. Hem estat mirant per internet i només veiem els mateixos camping a tot arreu sense que ens acabin de fer el pes. Algú ens podria ajudar i així poder anar a algún camping en condicions? Gracies |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Al Ezcaba de Pamplona jo no el recomano varem anar l'any passat i estava molt brut. El varem fer servir el dia que varem marxar de casa perque varem sortir per la tarde i es feia tard per buscar camping a SS
A Sant Sebastian hi havia una area de caravanes sino recordo malamanet 8€ maxim dos nit. Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Nosaltres vam anar al camping de Orio, a prop de la platja i amb piscina (no la vam utilitzar).
No ho recordo malametn, però ja fa 4 anys.,. Yo no sufro de locura, la disfruto a cada instante.
|
|
Si tens Rao matrix jo hi vaig estar l'any passat al de Orio al davant del camping al moll també hi havien AC pernoctant, el Camping Orio esta molt be molt net i no es massa gran,nosaltres tampoc varem fer servir la piscina donat que la temperatura no acompanyava massa. I a uns 15 minuts hi ha l'estació del ESKUALTTREN i la parada del Bus que et deixa al mig de San Sebastian
Opel Vivaro + Hobby 500 Kmfe
|
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per trenkakames.
|
|
Moltes gracies a tots.
Ara mirarem el camping d'Orio a veure que tal. |
|
Pots mirar tambe la zona de Saint Jean de Luz, hi ha una bona colla de campings tot just al sortir del poble a ma esquerra.
Nosaltres vam parar un cop al camping itsas mendi i ens va agradar molt. www.itsas-mendi.com/es.html Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Gracies Rodamon
|
|
Rodamon he estat mirant el camping i es veu bastant bé. Veig que està a França, no? i veig que comenta també que " SE PIDE A LOS CAMPISTAS DE PROVEERSE DE UN ADAPTADOR DE TOMA EUROPEO " , em podries dir quin es?
Gracies |
|
Aquest adaptador consta de dos terminals i un pam de cable que el pots fer tu facilment.
En un dels dos cantons un terminal mascle, es a dir, igual al terminal de la caravana on endolles ara el cable i a l'altre canto, un terminal femella normal de dos forats amb toma de terra. Es imprescindible dur-ne un sempre ja que et caldrà a molts llocs. Enyorar el passat, és córrer rera el vent<br>
|
|
Gracies una altre vegada. Sabia que hi havia alguna cosa així però de moment mai l'he necessitat
|