Benvingut,
Convidat/da
|
|
![]() Fa dos anys que el vaig demanar a diferents subministradors, i no hi manera que el tinguin. He enviat un mail, a l'importador, i tampoc respon. Sort que no el tinc trencat, sinó estaria arreglat. ¿Algú li ha passat alguna cosa semblant amb els accessoris de Dometic? |
Please Entra or Crear compte to join the conversation. |
|
Hola Adolf.
En primer lloc siguis benvingut a Totcamping.cat, on espero que t'hi sentis be i facis moltes amistats. Referent a la teva pregunta, no et puc ajudar jo tinc un electrolux, pero de ben segur que algu et podra ajudar |
|
Per a quina zona vius?
Jo crec que no hi hauries de tenir problemes. On ho has demanat, per saber-ho? Si estàs per l'àrea metropolitana de bcn, n'estic segur que els d'AreaPujntoControl t'ho poden aconseguir. Jofranc, si no estic mal informat, Dometic i Electrolux és el mateix. Quin luxe seria tenir més temps lliure...
|
|
Tens un servei tecnic a l´hospitalet de ll.
FILLS DE ROCHA Y LOPEZ C/. GOYA, 4 08903 L´HOSPITALET DE LL. 93 3337753 FAX 933337236 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Salutacions |
|
Hola Adolf, bienvenido a Totcamping.
hay un taller de neveras electrolux y dometic en la calle sostres 10, Barcelona 93.284.99.71, atienden muy bien y no se pasan con los precios. un saludo. |
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Last edit: per Tonio.
|
|
És cert que Electrolux i Domètic són el mateix. Ho he demanat al lloc on vaig comprar l'AC, al distribuidor de Granollers, i vaig enviar un mail a l'importador. Però m'apunto les adreces que hem doneu i tornaré a intentar-ho.
En va dir algú que l'importador duu els recanvis quan té prou quantitat suficient. No té estoc d'una o tres acessoris (No sé si es cert, ja us ho diré. |
|
Doncs si es el mateix a l'adreça que diu el Tonio es on la vaig portar ha arreglar jo y ho van fer be de preu.
Hem van canviar tot el "motor" i va perfecta. |
|
PROBLEMA RESOLT
Gràcies per donar-me l'adreça del SAT d'Electrolux del carrer Sostres de Barcelona. ![]() Allà si que he trobat l'accesori que buscava!!!!!!!!! ![]() |